Saturday, 14 December, 2019
آباد خرابہ :کشورناہید کے تازہ شعری مجموعہ کی تقریب رونمائی 18فروری کو ہوگی

آباد خرابہ :کشورناہید کے تازہ شعری مجموعہ کی تقریب رونمائی 18فروری کو ہوگی

اسلام آباد۔ینگ وومن رائٹرز فورم اسلام آباد کے زیراہتمام پاکستان کی معروف شاعرہ کشور ناہید کے تازہ شعری مجموعہ'' آباد خرابہ ''کی تقریب رونمائی18فروری کو منعقد ہوگی۔اکادمی ادبیات پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر قاسم بگھیو تقریب کی صدارت کریں گے۔

ڈاکٹر نجیبہ عارف،  حمید شاہداور اشفاق سلیم مرزامضامین پڑھیں گے۔

تقریب اکادمی ادبیات کے کانفرنس ہال میںسہ پہر ساڑھے تین بجے شروع ہوگی۔
نظامت کے فرئض روبینہ شاد اور قندیل کاظمی اداکریں گی۔پروگرام آرگنائزرنوثیقہ سید ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  34504
کوڈ
 
   
مقبول ترین
ترجمان دفتر خارجہ کی جانب سے بھارتی وزارت خارجہ کا تبصرہ مسترد کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ مودی کو ہمسایہ ممالک کو اقلیتوں کے حقوق پر لیکچر دینا زیب نہیں دیتا۔ بھارت آج اقلیتوں کے قتل کی علامت بن چکا ہے۔
لاہور ہائیکورٹ میں پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی (پی آئی سی) پر حملے کے الزام میں گرفتار وکلاء کی رہائی سے متعلق درخواست کی سماعت پر جسٹس علی باقر نجفی نے ریمارکس دیے کہ اسپتال پر حملہ جنگوں میں بھی نہیں ہوتا۔
پیپلز پارٹی کے ورکرز کنونشن سے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ طاقت کا سرچشمہ صرف عوام ہیں۔ بنیادی حقوق اور جمہوریت پر حملے ناقابل برداشت ہیں۔ ہم آخری دم تک لڑیں گے اور ظلم کے خلاف آواز اٹھاتے رہیں گے۔
سندھ ہائیکورٹ نے ملزمان کے نام ای سی ایل میں شامل کرنے کا حکم دے دیا۔ اسپیکرسندھ اسمبلی آغا سراج درانی عدالتی ریمانڈ پر جیل میں ہیں، عدالت نے درخواستوں پر 25 نومبر کو فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں