Thursday, 28 May, 2020
آباد خرابہ :کشورناہید کے تازہ شعری مجموعہ کی تقریب رونمائی 18فروری کو ہوگی

آباد خرابہ :کشورناہید کے تازہ شعری مجموعہ کی تقریب رونمائی 18فروری کو ہوگی

اسلام آباد۔ینگ وومن رائٹرز فورم اسلام آباد کے زیراہتمام پاکستان کی معروف شاعرہ کشور ناہید کے تازہ شعری مجموعہ'' آباد خرابہ ''کی تقریب رونمائی18فروری کو منعقد ہوگی۔اکادمی ادبیات پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر قاسم بگھیو تقریب کی صدارت کریں گے۔

ڈاکٹر نجیبہ عارف،  حمید شاہداور اشفاق سلیم مرزامضامین پڑھیں گے۔

تقریب اکادمی ادبیات کے کانفرنس ہال میںسہ پہر ساڑھے تین بجے شروع ہوگی۔
نظامت کے فرئض روبینہ شاد اور قندیل کاظمی اداکریں گی۔پروگرام آرگنائزرنوثیقہ سید ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  58604
کوڈ
 
   
مقبول ترین
وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت خطے کے امن کو داﺅ پر لگا رہا ہے ‘ بھارت متنازعہ علاقوں میں تعمیراتی کام ‘سڑکیں اور فوجی بنکرز بنا رہا ہے جو کہ اس کے توسیع پسندانہ عزائم کو ظاہر کرتا ہے ‘لداخ کے متنازعہ علاقے میں تعمیرات سے بھارت عالمی قوانین کی خلاف ورزیاںکر رہا ہے۔
نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے اعدادوشمار کے مطابق کورونا س کے وار تیز ہوگیاہے ،60ہزار پاکستانی متاثر‘ اب تک 1240 جاں بحق ،مجموعی طور پر 19 ہزار142 مریض صحت یاب ‘ 24 گھنٹوں میں مزید ایک ہزار446 کیسز رپورٹ ہوئے۔
سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ شدید مہنگائی کے باعث عوام حکومت سے تنگ آچکی ہے مو جودہ حکومت کاخاتمہ ہی عوام کے لئے ریلیف ہو گا،عوام نا اہل نیازی حکومت سے نجات چاہتی ہے ۔ کورونا وباءاور ٹڈی دل کے خاتمے کے لئے حکو مت کی کو ئی پا لیسی نظر نہیں آئی ، ڈنگ ٹپاو¿ نظام چل رہا ہے ۔
پاکستان مسلم لیگ(ن)کی ترجمان مریم اورنگزیب نے حکومت پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران کے حکم پر چینی بر آمد کی گئی‘ مقدمہ بنایا جائے ،وزیراعظم کے لاپتہ ہونے پر تشویش ہے وزیراعظم کی گمشدگی کا اشتہار شائع کرنا چائیے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں