Sunday, 16 June, 2019
آباد خرابہ :کشورناہید کے تازہ شعری مجموعہ کی تقریب رونمائی 18فروری کو ہوگی

آباد خرابہ :کشورناہید کے تازہ شعری مجموعہ کی تقریب رونمائی 18فروری کو ہوگی

اسلام آباد۔ینگ وومن رائٹرز فورم اسلام آباد کے زیراہتمام پاکستان کی معروف شاعرہ کشور ناہید کے تازہ شعری مجموعہ'' آباد خرابہ ''کی تقریب رونمائی18فروری کو منعقد ہوگی۔اکادمی ادبیات پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر قاسم بگھیو تقریب کی صدارت کریں گے۔

ڈاکٹر نجیبہ عارف،  حمید شاہداور اشفاق سلیم مرزامضامین پڑھیں گے۔

تقریب اکادمی ادبیات کے کانفرنس ہال میںسہ پہر ساڑھے تین بجے شروع ہوگی۔
نظامت کے فرئض روبینہ شاد اور قندیل کاظمی اداکریں گی۔پروگرام آرگنائزرنوثیقہ سید ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  68078
کوڈ
 
   
مقبول ترین
پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ جتنے کیس بنانے ہیں بنا لیں، میرے پورے خاندان کو جیل بھیج دیں، 1973 کے آئین، عوامی حقوق، لاپتاافراد ، سول کورٹس اور 18ویں ترمیم پر موقف نہیں بدلیں گے۔
قومی احتساب بیورو (نیب) نے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کو گرفتار کر لیا ہے۔ نیب نے فریال تالپور کے طبی معائنہ کیلئے ڈاکٹرز کی ٹیم کو طلب کر لیا ہے، انھیں کل احتساب عدالت میں پیش
سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ عمران خان کا وقت پورا ہوچکا ہے اور وہ جلد انجام کو پہنچنے والے ہیں۔ کوٹ لکھپت جیل میں مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے سابق وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی، اس موقع پر رہنماؤں سے
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں