Sunday, 20 October, 2019
اکادمی ادبیات نئے لکھاریوں کے لیے ورکشاپس کرے گی

اکادمی ادبیات نئے لکھاریوں کے لیے ورکشاپس کرے گی
ناصر مغل

 

 اسلام آباد۔نوجوان لکھاریوں اور شائقین ِ ادب کے لیے اکادمی ادبیات پاکستان '' تربیتی ورکشاپس'' کاانعقادکر رہی ہے۔آغاز 10اگست کوہوگا۔

یہ بات اکادمی ادبیات پاکستان کے چیئرمین ڈاکٹر محمد قاسم بگھیو نے ایک بریفنگ میں کہی۔انہوں نے کہا کہ ان تربیتی ورکشاپس کا مقصدنئے لکھاریوں، طلباء و طالبات کو فکشن ، شاعری، ٹیلی وژن ڈراموں اور بچوں کے ادب کے حوالے سے تربیت مہیا کرنا ہے تا کہ نئے لکھنے والوں کی ہمت افزائی ہو اور نیا ادب تخلیق کر سکیں۔  

چیئر مین کا کہناتھا کہ اکادمی ادبیات پاکستان اپنے مقاصدکے حصول کے لیے مختلف پروگرامز،کانفرنسز اور اشاعتی منصوبوںپر کام کر رہی ہے۔ نوجوان نسل کو ادب کی مختلف اصناف کے حوالے سے تربیتی سہولیات فراہم کرنے کے لیے مختلف ورکشاپس منعقد کی جارہی ہیں۔ 

ڈاکٹر محمد قاسم بگھیو نے ورکشاپس کی تفصیل بتاتے ہوئے کہا کہ اس سلسلے کی پہلی تربیتی ورکشاپ ''فکشن''(نثری تخلیقی ادب) کے حوالے سے 10تا12اگست 2016بروز بدھ تا جمعتہ المبارک ، صبح 10بجے تاشام 5بجے تک ، اکادمی ادبیات پاکستان کے کانفرنس ہال میںہوگی۔دوسری ورکشاپ ''شاعری کی اصناف'' کے حوالے سے17تا19اگست2016 ،تیسری  24تا26اگست2016'' ٹیلی وژن ڈرامہ'' اورچوتھی ورکشاپ ''بچوں کا ادب'' کے حوالے سے31اگست تا2ستمبر 2016 کوہوگی۔

ان ورکشاپس کے  اختتام پر شرکاکو سرٹیفکیٹ دیے جائیں گے۔ان ورکشاپس کا افتتاح 10اگست 2016بروز بدھ ، صبح 10بجے کیا جائے گا۔ورکشاپس میں شرکت کرنے کے لیے اکادمی سے رابطہ کرنے کی آخری تاریخ 31جولائی2016ہے۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  40764
کوڈ
 
   
مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ یہ پہلی اسمبلی ہے جو’ڈیزل‘ کے بغیر چل رہی ہے اگر فضل الرحمان کے لوگ میرٹ پر ہوئے تو انہیں بھی قرضے دیے جائیں گے۔ وزیراعظم عمران خان نے نوجوانوں کے لیے ’کامیاب جوان پروگرام‘ کا افتتاح کردیا ہے۔
وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت تحریک انصاف کی کورکمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں پنجاب اور خیبر پختونخوا کے وزرائے اعلیٰ اورتین گورنرز نے شرکت کی۔ حکومت نے مولانا فضل الرحمان سے مذاکرات کے لیے کمیٹی بنانے کا فیصلہ کیا ہے
اسلام آباد میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے فواد چوہدری نے کہا کہ نوکریاں حکومت نہیں نجی سیکٹر دیتا ہے یہ نہیں کہ ہر شخص سرکاری نوکر ی ڈھونڈے ، حکومت تو 400 محکمے ختم کررہی ہے مگرلوگوں کا اس بات پر زور ہے کہ حکومت نوکریاں دے۔
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں