Sunday, 16 June, 2019
اکادمی ادبیات نئے لکھاریوں کے لیے ورکشاپس کرے گی

اکادمی ادبیات نئے لکھاریوں کے لیے ورکشاپس کرے گی
ناصر مغل

 

 اسلام آباد۔نوجوان لکھاریوں اور شائقین ِ ادب کے لیے اکادمی ادبیات پاکستان '' تربیتی ورکشاپس'' کاانعقادکر رہی ہے۔آغاز 10اگست کوہوگا۔

یہ بات اکادمی ادبیات پاکستان کے چیئرمین ڈاکٹر محمد قاسم بگھیو نے ایک بریفنگ میں کہی۔انہوں نے کہا کہ ان تربیتی ورکشاپس کا مقصدنئے لکھاریوں، طلباء و طالبات کو فکشن ، شاعری، ٹیلی وژن ڈراموں اور بچوں کے ادب کے حوالے سے تربیت مہیا کرنا ہے تا کہ نئے لکھنے والوں کی ہمت افزائی ہو اور نیا ادب تخلیق کر سکیں۔  

چیئر مین کا کہناتھا کہ اکادمی ادبیات پاکستان اپنے مقاصدکے حصول کے لیے مختلف پروگرامز،کانفرنسز اور اشاعتی منصوبوںپر کام کر رہی ہے۔ نوجوان نسل کو ادب کی مختلف اصناف کے حوالے سے تربیتی سہولیات فراہم کرنے کے لیے مختلف ورکشاپس منعقد کی جارہی ہیں۔ 

ڈاکٹر محمد قاسم بگھیو نے ورکشاپس کی تفصیل بتاتے ہوئے کہا کہ اس سلسلے کی پہلی تربیتی ورکشاپ ''فکشن''(نثری تخلیقی ادب) کے حوالے سے 10تا12اگست 2016بروز بدھ تا جمعتہ المبارک ، صبح 10بجے تاشام 5بجے تک ، اکادمی ادبیات پاکستان کے کانفرنس ہال میںہوگی۔دوسری ورکشاپ ''شاعری کی اصناف'' کے حوالے سے17تا19اگست2016 ،تیسری  24تا26اگست2016'' ٹیلی وژن ڈرامہ'' اورچوتھی ورکشاپ ''بچوں کا ادب'' کے حوالے سے31اگست تا2ستمبر 2016 کوہوگی۔

ان ورکشاپس کے  اختتام پر شرکاکو سرٹیفکیٹ دیے جائیں گے۔ان ورکشاپس کا افتتاح 10اگست 2016بروز بدھ ، صبح 10بجے کیا جائے گا۔ورکشاپس میں شرکت کرنے کے لیے اکادمی سے رابطہ کرنے کی آخری تاریخ 31جولائی2016ہے۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  94926
کوڈ
 
   
مقبول ترین
پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ جتنے کیس بنانے ہیں بنا لیں، میرے پورے خاندان کو جیل بھیج دیں، 1973 کے آئین، عوامی حقوق، لاپتاافراد ، سول کورٹس اور 18ویں ترمیم پر موقف نہیں بدلیں گے۔
قومی احتساب بیورو (نیب) نے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کو گرفتار کر لیا ہے۔ نیب نے فریال تالپور کے طبی معائنہ کیلئے ڈاکٹرز کی ٹیم کو طلب کر لیا ہے، انھیں کل احتساب عدالت میں پیش
سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ عمران خان کا وقت پورا ہوچکا ہے اور وہ جلد انجام کو پہنچنے والے ہیں۔ کوٹ لکھپت جیل میں مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے سابق وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی، اس موقع پر رہنماؤں سے
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں