Monday, 26 August, 2019
اکادمی ادبیات نئے لکھاریوں کے لیے ورکشاپس کرے گی

اکادمی ادبیات نئے لکھاریوں کے لیے ورکشاپس کرے گی
ناصر مغل

 

 اسلام آباد۔نوجوان لکھاریوں اور شائقین ِ ادب کے لیے اکادمی ادبیات پاکستان '' تربیتی ورکشاپس'' کاانعقادکر رہی ہے۔آغاز 10اگست کوہوگا۔

یہ بات اکادمی ادبیات پاکستان کے چیئرمین ڈاکٹر محمد قاسم بگھیو نے ایک بریفنگ میں کہی۔انہوں نے کہا کہ ان تربیتی ورکشاپس کا مقصدنئے لکھاریوں، طلباء و طالبات کو فکشن ، شاعری، ٹیلی وژن ڈراموں اور بچوں کے ادب کے حوالے سے تربیت مہیا کرنا ہے تا کہ نئے لکھنے والوں کی ہمت افزائی ہو اور نیا ادب تخلیق کر سکیں۔  

چیئر مین کا کہناتھا کہ اکادمی ادبیات پاکستان اپنے مقاصدکے حصول کے لیے مختلف پروگرامز،کانفرنسز اور اشاعتی منصوبوںپر کام کر رہی ہے۔ نوجوان نسل کو ادب کی مختلف اصناف کے حوالے سے تربیتی سہولیات فراہم کرنے کے لیے مختلف ورکشاپس منعقد کی جارہی ہیں۔ 

ڈاکٹر محمد قاسم بگھیو نے ورکشاپس کی تفصیل بتاتے ہوئے کہا کہ اس سلسلے کی پہلی تربیتی ورکشاپ ''فکشن''(نثری تخلیقی ادب) کے حوالے سے 10تا12اگست 2016بروز بدھ تا جمعتہ المبارک ، صبح 10بجے تاشام 5بجے تک ، اکادمی ادبیات پاکستان کے کانفرنس ہال میںہوگی۔دوسری ورکشاپ ''شاعری کی اصناف'' کے حوالے سے17تا19اگست2016 ،تیسری  24تا26اگست2016'' ٹیلی وژن ڈرامہ'' اورچوتھی ورکشاپ ''بچوں کا ادب'' کے حوالے سے31اگست تا2ستمبر 2016 کوہوگی۔

ان ورکشاپس کے  اختتام پر شرکاکو سرٹیفکیٹ دیے جائیں گے۔ان ورکشاپس کا افتتاح 10اگست 2016بروز بدھ ، صبح 10بجے کیا جائے گا۔ورکشاپس میں شرکت کرنے کے لیے اکادمی سے رابطہ کرنے کی آخری تاریخ 31جولائی2016ہے۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  2248
کوڈ
 
   
مقبول ترین
حریت رہنما سید علی گیلانی نے پاکستانی عوام اور مسلم امہ سے کشمیریوں کی مدد کے لیے فوری طور پر میدان عمل میں آنے کی اپیل کی ہے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے اپنے کھلے خط میں
وادی میں بھارتی فوج کے خلاف زبردست مظاہرہ کیا گیا، کشمیری نوجوانوں نے سر پر کفن باندھ لیا۔ خواتین بھی احتجاج میں شریک ہوئیں، بھارتی فوج کی فائرنگ اور پیلٹ گن سے درجنوں کشمیری زخمی ہوگئے۔ ظالم بھارتی فوج نے گھروں میں محصور
متحدہ عرب امارات کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید النہیان نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کو اعلیٰ ترین سول اعزاز سے نوازا ہے۔ متحدہ عرب امارات نے رواں سال اپریل میں بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کو اعلیٰ ترین سول اعزاز دینے کا اعلان کیا تھا۔
صدر آزاد کشمیر مسعود خان کا کہنا ہے کہ امیت شاہ اور راج ناتھ سنگھ سن لو ہم کشمیر میں تمہارا اور بھارتی فوجیوں کا قبرستان بنادیں گے۔ کشمیریوں سے اظہار یکجہتی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان کا کہنا تھا کہ آرٹیکل

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں