Tuesday, 22 September, 2020
ملی یکجہتی کونسل کا مسئلہ کشمیر پر سیمینار منعقد کرنے کا اعلان

ملی یکجہتی کونسل کا مسئلہ کشمیر پر سیمینار منعقد کرنے کا اعلان

اسلام آباد ۔ ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے زیر اہتمام ’’مودی کا دورہ اسرائیل اور مسئلہ کشمیر‘‘ کے موضوع پر ایک روزہ سیمینار رواں ماہ کے 18 تاریخ بروز منگل بوقت 4 بجے سہ پہر نیشنل پریس کلب، اسلام آباد میں منعقد کیا جائے گا۔ جس میں ملی یکجہتی کونسل میں شامل جماعتوں کے مرکزی قائدین خطاب کریں گے۔


اس سلسلے میں ملی ملی یکجہتی کونسل کے مرکزی سیکرٹری جنرل لیاقت بلوچ نے بتایا کہ مقبوضہ کشمیر میں نہتے اور مظلوم کشمیریوں پر بھارتی جارح افواج کی جانب سے روا رکھا جانے والا ظلم و ستم گذشتہ ستر برسوں سے عالمی انسانی ضمیر کے دروازے پر دستک دے رہا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ بھارت اور اسرائیل کے بڑھتے ہوئے سیاسی ، عسکری اور تزویراتی روابط بھی امت مسلمہ کے لیے لمحہ فکریہ ہیں ۔ اسی طرح بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کا حالیہ دورہ اسرائیل اورصہیونی قابض ریاست کے وزیر اعظم نیتن یاہو اور دیگر اسرائیلی حکام کی جانب سے مسئلہ کشمیر کے حوالے سے اور پاکستان کے خلاف بھارت کی ہر ممکن حمایت اور تعاون پر مشتمل بیانات امت مسلمہ کے لیے بالعموم اور وادی کشمیر کے مسلمانوں نیز پاکستانیوں کے لیے بالخصوص تشویشناک ہیں۔ عالمی استعماری اور جارح قوتوں کا باہم متحد ہونا عالم اسلام کے خلاف نئی عالمی صف بندی کی نشاندہی کرتاہے۔

لیاقت بلوچ کا کہنا تھا کہ عالمی افق پر ہونے والی ان اہم تبدیلیوں بالخصوص نریندر مودی کے دورہ اسرائیل کے مضمرات اور اس کے مسئلہ کشمیر پر پیدا ہونے والے اثرات کے جائزے نیز اس حوالے سے امت مسلمہ کی ذمہ داریوں کے تعین کے لیے ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے زیر اہتمام ’’مودی کے دورہ اسرائیل اور مسئلہ کشمیر ‘‘ کے موضوع پر ایک سیمینار رواں ماہ کے 18 تاریخ بروز منگل بوقت 4 بجے سہ پہر نیشنل پریس کلب، اسلام آباد میں منعقد کیا جارہا ہے۔ جس میں ملی یکجہتی کونسل میں شامل جماعتوں کے مرکزی قائدین خطاب کریں گے۔

ملی یکجہتی کونسل کے مرکزی ڈپٹی سیکرٹری جنرل ثاقب اکبر کے مطابق اس سیمینار میں ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے قائدین اور دیگر مذہبی و سیاسی راہنما شرکت فرمائیں گے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  74502
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
اسلام آباد: علامہ قاضی غلام مرتضی کی وفات ایک بہت بڑا سانحہ ہے۔ان کی دینی خدمات ہمیشہ یاد رکھی جائیں گی۔ پاکستان میں اتحاد بین المسلمین کے لیے ہمیشہ سرگرم رہے۔
ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے مرکزی سیکرٹری جنرل سید ثاقب اکبر نے کہا ہے کہ کسی انسان کی لاش کو گھسیٹنا اور لٹکانا، مثلہ کرنے کے مترادف اور بے حرمتی ہے جس سے رسول اسلام ﷺ نے منع فرمایا ہے۔
ڈونلڈ ٹرمپ کا پاکستان کے بارے بیان اور ڈو مور کا تقاضا وطن عزیز کے داخلی معاملات میں مداخلت اور عالمی قوانین کی خلاف ورزی کے مترادف ہے۔ ہم کسی بھی قوت کو وطن عزیز کے اندرونی معاملات میں مداخلت کی اجازت نہیں دے سکتے ۔
ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے زیر اہتمام ’’مودی کا دورہ اسرائیل اور مسئلہ کشمیر‘‘ کے موضوع پر ایک روزہ سیمینار پرسوں 18 تاریخ بروز منگل بوقت 4 بجے سہ پہر نیشنل پریس کلب، اسلام آباد میں منعقد کیا جائے گا۔

مقبول ترین
انسداد دہشت گردی عدالت نے سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس کے مجرموں رحمان بھولا اور زبیر چریا کو 264 ، 264 بار سزائے موت سنادی ہے۔ انسداد دہشت گردی عدالت میں سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس کی سماعت ہوئی جس میں رحمان بولا، زبیر چریا اور رؤف صدیقی
ایران نے کہا ہے کہ امریکا نے روایتی غنڈہ گردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے یک طرفہ طور پر اقوام متحدہ کی پابندیاں بحال کیں جس پر اُسے فیصلہ کن جواب دینے کا وعدہ کرتے ہیں۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق صدر حسن روحانی نے ایران پر اقوام متحدہ کی پابندیوں
وزیراعظم نے کہا ہے کہ اپوزیشن کی آل پارٹیز کانفرنس (اے پی سی) ریاستی اداروں کو بدنام کرنے کی کوشش تھی، عدالتوں اور فوج کو بدنام نہیں ہونے دیں گے۔ پاکستان کی مسلح افواج قومی سلامتی کی ضامن ہیں۔ ن لیگ نے ایک بار پھر بھارتی ایجنڈے کو فروغ دیا۔
عسکری قیادت نے واضح کیا ہے کہ پاک فوج کا ملک میں کسی بھی سیاسی عمل سے براہ راست یا بالواسطہ تعلق نہیں ہے۔ میڈیا کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل فیض حمید کی پارلیمانی رہنماؤں سے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں