Thursday, 22 August, 2019
ملی یکجہتی کونسل کا مسئلہ کشمیر پر سیمینار منعقد کرنے کا اعلان

ملی یکجہتی کونسل کا مسئلہ کشمیر پر سیمینار منعقد کرنے کا اعلان

اسلام آباد ۔ ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے زیر اہتمام ’’مودی کا دورہ اسرائیل اور مسئلہ کشمیر‘‘ کے موضوع پر ایک روزہ سیمینار رواں ماہ کے 18 تاریخ بروز منگل بوقت 4 بجے سہ پہر نیشنل پریس کلب، اسلام آباد میں منعقد کیا جائے گا۔ جس میں ملی یکجہتی کونسل میں شامل جماعتوں کے مرکزی قائدین خطاب کریں گے۔


اس سلسلے میں ملی ملی یکجہتی کونسل کے مرکزی سیکرٹری جنرل لیاقت بلوچ نے بتایا کہ مقبوضہ کشمیر میں نہتے اور مظلوم کشمیریوں پر بھارتی جارح افواج کی جانب سے روا رکھا جانے والا ظلم و ستم گذشتہ ستر برسوں سے عالمی انسانی ضمیر کے دروازے پر دستک دے رہا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ بھارت اور اسرائیل کے بڑھتے ہوئے سیاسی ، عسکری اور تزویراتی روابط بھی امت مسلمہ کے لیے لمحہ فکریہ ہیں ۔ اسی طرح بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کا حالیہ دورہ اسرائیل اورصہیونی قابض ریاست کے وزیر اعظم نیتن یاہو اور دیگر اسرائیلی حکام کی جانب سے مسئلہ کشمیر کے حوالے سے اور پاکستان کے خلاف بھارت کی ہر ممکن حمایت اور تعاون پر مشتمل بیانات امت مسلمہ کے لیے بالعموم اور وادی کشمیر کے مسلمانوں نیز پاکستانیوں کے لیے بالخصوص تشویشناک ہیں۔ عالمی استعماری اور جارح قوتوں کا باہم متحد ہونا عالم اسلام کے خلاف نئی عالمی صف بندی کی نشاندہی کرتاہے۔

لیاقت بلوچ کا کہنا تھا کہ عالمی افق پر ہونے والی ان اہم تبدیلیوں بالخصوص نریندر مودی کے دورہ اسرائیل کے مضمرات اور اس کے مسئلہ کشمیر پر پیدا ہونے والے اثرات کے جائزے نیز اس حوالے سے امت مسلمہ کی ذمہ داریوں کے تعین کے لیے ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے زیر اہتمام ’’مودی کے دورہ اسرائیل اور مسئلہ کشمیر ‘‘ کے موضوع پر ایک سیمینار رواں ماہ کے 18 تاریخ بروز منگل بوقت 4 بجے سہ پہر نیشنل پریس کلب، اسلام آباد میں منعقد کیا جارہا ہے۔ جس میں ملی یکجہتی کونسل میں شامل جماعتوں کے مرکزی قائدین خطاب کریں گے۔

ملی یکجہتی کونسل کے مرکزی ڈپٹی سیکرٹری جنرل ثاقب اکبر کے مطابق اس سیمینار میں ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے قائدین اور دیگر مذہبی و سیاسی راہنما شرکت فرمائیں گے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  99565
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
ڈونلڈ ٹرمپ کا پاکستان کے بارے بیان اور ڈو مور کا تقاضا وطن عزیز کے داخلی معاملات میں مداخلت اور عالمی قوانین کی خلاف ورزی کے مترادف ہے۔ ہم کسی بھی قوت کو وطن عزیز کے اندرونی معاملات میں مداخلت کی اجازت نہیں دے سکتے ۔
ملی یکجہتی کونسل پاکستان کے زیر اہتمام ’’مودی کا دورہ اسرائیل اور مسئلہ کشمیر‘‘ کے موضوع پر ایک روزہ سیمینار پرسوں 18 تاریخ بروز منگل بوقت 4 بجے سہ پہر نیشنل پریس کلب، اسلام آباد میں منعقد کیا جائے گا۔
ملی یکجہتی کونسل پاکستان یوم القدس کے موقع پر ایک عظیم الشان ریلی کا انعقاد کرے گی۔ان خیالات کا اظہار جماعت اسلامی اسلام آباد کے ناظم زبیر فاروق نے ملی یکجہتی کونسل پاکستان کی یوم القدس
افغانستان کی جانب سے پاکستانی سرحد پر فائرنگ اور گولہ باری انتہائی ہولناک ہے جس کو فالفور ختم ہونا چاہے اسی طرح ایران کی سرحد ی گارڈز پر حملہ بھی انتہائی قابل مذمت ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ کونسل

مقبول ترین
ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ جنرل قمر جاوید باجوہ پاکستان آرمی کے زبردست سپہ سالار ہیں۔ گزشتہ دنوں وزیراعظم عمران خان نے جنرل قمر جاوید باجوہ کو مزید 3 سال کیلئے آرمی چیف مقرر کیا تھا۔ اس حوالے سے پاکستان کے دیرینہ دوست
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ سفاک مودی سرکار تمام انسانی و بین الاقوامی قوانین و ضوابط روند رہی ہے اور کشمیریوں کو نشانہ ستم بنانے کی تیاریوں میں ہے۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف نے مقبوضہ کشمیر پر بھارتی قبضے اور اہل کشمیر
پاک فوج نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ اور سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزیوں کا منہ توڑ جواب دیا جس کے نتیجے میں ایک افسر سمیت 6 بھارتی فوجی ہلاک اور 2 بنکرز تباہ ہوگئے۔
پاکستان نے مسئلہ کشمیر کو عالمی عدالت انصاف میں لے جانے کا اصولی فیصلہ کر لیا ہے۔ میڈیا کے مطابق آئندہ ماہ جنیوا میں انسانی حقوق کمیشن اجلاس بلانے کیلئے وزارت خارجہ نے تیاری شروع کر دی ہے اور اس سلسلے میں سابق سیکرٹری

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں