Monday, 27 January, 2020
’’کشمیرمیں انٹرنیٹ پرپابندی کا نیا عالمی ریکارڈ‘‘
ہندوستان کے زیرانتظام کشمیرمیں انٹرنیٹ پر پابندی کا نیاعالمی ریکارڈ قائم ہوا ہے۔ ہندوستان کے زیرانتظام کشمیر میں سال 2019 میں دنیا کی طویل ترین اور ریکارڈ ساز انٹرنیٹ قدغن کا ایک نیا عالمی ریکارڈ قائم ہوا ہے جس کے باعث یوں تو جملہ شعبہ ہائے
ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام چھاتی کے سرطان کے علاج میں مددگار

فون سے لے کر بستر تک کو جراثیم سے پاک کرنے والا روبوٹ
اگر آپ جراثیم اور بیکٹیریا سے محتاط رہتے ہوئے ان سے بچنا چاہتے ہیں یا کوئی مریض جراثیم سے دور رہ کر ہی صحت مند رہ سکتا ہے تو ایک ہاتھ میں سما جانے والا ’کلینس روبوٹ‘ ان کے لیے ہی تیار کیا گیا ہے۔
’’حکومت کو سوشل میڈیا ویب سائٹس بلاک کرنے کی تجویز‘‘
پاکستان ٹیلی کمیونکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) کے چیئرمین میجر جنرل (ر) عامر عظیم باجوہ نے تجویز دی ہے کہ حکومت پالیسی بنا کر سماجی رابطے کی ویب سائٹس کو مقامی سطح پر بلاک کرے یا پی ٹی اے کی تکنیکی صلاحیت بڑھائی جائے۔
فرانس کے سکولوں میں موبائل فونز کا استعمال ممنوع قرار
فرانسیس میں پہلے ہی کلاس رومز میں موبائل فونز کے استعمال کی اجازت نہیں مگر اگلے سال سے طالبعلم وقفے، دوپہر کے کھانے یا فارغ وقت میں بھی موبائل استعمال نہیں کرسکیں گے
واٹس ایپ اپڈیٹس، گروپ میں پرائیویٹ چیٹ بھی ممکن
واٹس ایپ میں کچھ نئے فیچرز پر کام کیا جارہا ہے، جس میں بلاک کیے گئے کانٹیکٹس کو اَن بلاک اور گروپ میسجز میں پرائیویٹ چیٹ سمیت دیگر فیچرز بھی شامل ہیں
پی ٹی اے کا ملک میں سوشل میڈیا سائٹس کی بحالی کا حکم
پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے ملک بھر میں سوشل میڈیا سائٹس کی بحالی کا حکم دے دیا۔ گزشتہ روز اسلام آباد میں مذہبی جماعت پر پولیس اور ایف سی کے آپریشن کے فوری بعد ملک بھر میں سوشل میڈیا اور الیکٹرانک میڈیا پر
اپنی خرابی خود ہی ٹھیک کرنے والی گاڑی متعارف
گاڑی میں کوئی خرابی پیدا ہوجائے تو اسے ورکشاپ لے کر جانا اور مرمت کروانا درد سر بن جاتا ہے، لیکن اگر گاڑی اپنی خرابی کا علاج خود ہی کرلے تو کیسا ہے؟ جی جناب، یہ کوئی خواب نہیں بلکہ حقیقت ہے، جسے کاریں بنانے والی مشہور اطالوی کمپنی لمبرگنی اور امریکی یونیورسٹی ایم آئی ٹی کے سائنسدانوں نے ممکن بنادیا ہے۔
آلودہ پانی کی تشخیص کا آلہ بنانے پر پاکستانی طلبا کیلئے اعزاز
لودہ پانی کی تشخیص کرنے والا آلہ تیار کرنے والے پاکستانی طلبا کی ٹیم کو عالمی تنظیم کی جانب سے چاندی کے تمغے سے نوازا گیا۔ صوبہ خیبر پختونخوا کے دارالحکومت پشاورکے انسٹی ٹیوٹ آف انٹیگریٹو بائیو سائنسز (آئی آئی بی) کے طلبا کو امریکی شہر بوسٹن میں ہونے والے سالانہ
جلد کے کینسر کی تشخص کیلئے سستا آلہ ایجاد
کینیڈا میں ماہرین نے ایسا سستا آلہ تیار کیا ہے جو جلد کے کینسر کی قبل از وقت تشخیص کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ آلے کا سینسر حرارت کی نشاندہی کرکے کینسر کی تشخیص کرتا ہے۔ کینیڈین انجینئرز کے گروپ نے اس آلے کو (Skan) کانام دیا ہے ، ان کا کہنا ہے کہ اس آلے سے قیمتی جانیں بچائی جا سکیں گی۔
اب ڈرون پارسل بھی سپلائی کریں گے
چین میں آن لائن اشیا بیچنے والے اداروں نے ڈرون کے ذریعے آرڈر کی ترسیل کے پروگرام پر تجربہ شروع کر دیا ہے۔ ڈرون چالیس کلومیٹر دور تک پارسل پہنچائیں گے۔ اس کامیابی سے دشوار گزار علاقوں میں بھی اشیا کی سپلائی ممکن ہو سکے گی ۔
جاپان میں زندگی بچانے والی الیکٹرک کار متعارف
جاپان کے شہر ٹوکیو میں ہونے والے ایک موٹر شو میں زندگی بچانے والی الیکٹرک کار پیش کردی گئی۔ اس کار میں موجود 'کانٹو فیچر 'کی وجہ سے اسے زندگی بچانے والی گاڑی کہا جارہا ہے۔ یہ الیکٹرک کار تیز رفتار اور ماحول دوست ہے اور آہستہ یا تیز رفتاری سے آنے والی گاڑی کے بارے میں الرٹ کردیتی ہے۔
چین نے پہلا الیکٹرک طیارہ تیار کرلیا ، رفتار 160 کلومیٹر فی گھنٹہ ہو گی
چین نے 160 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے پرواز کرنے والا پہلا برقی طیارہ تیار کرلیا ہے۔ 2 نشستوں پر مشتمل یہ جدید طیارہ شین یانگ ایئروسپیس یونیورسٹی کی کاوشوں کا نتیجہ ہے۔ جدید برقی طیارہ نئے پائلٹس کی تربیت کے لیے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے
پاکستان سمیت کئی ممالک میں واٹس ایپ سروس معطلی کے بعد بحال
اکستان بھارت اور برطانیہ سمیت دنیا بھر میں واٹس ایپ کی سروس جزوی معطلی کے بعد بحال ہوگئی ہے۔ واٹس ایپ کی سروس معطل ہونے سے لاکھوں صارفین کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ واٹس ایپ سروس سرور میں خرابی کی وجہ سے دنیا بھر میں متاثر متاثر ہوئی۔
جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع
جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ گاڑی کا نام فلیس بی ٹو دیا رکھا گیا ہے۔ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔
40 زبانوں میں فوری ترجمہ کرنے والا ہیڈفون
دنیا کی معروف ترین ٹیکنالوجی کمپنی ’’گوگل ‘‘ نے ایسا ہیڈفون لانچ کرنے کا اعلان کیا ہے جو 40 زبانوں میں فوری ترجمہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ یہ پہلی بار ہے کہ کسی بڑی ٹیکنالوجی کمپنی نے کوئی ایسا آلہ متعارف کرایا جو فوری طور پر دوسری زبان میں ترجمہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔
دبئی میں اڑن ٹیکسی کا پہلا کامیاب تجربہ
دبئی میں دنیا کی پہلی ڈرون ٹیکسی کا کامیاب تجربہ کر لیا گیا ہے جسے دنیا کی پہلی ڈرون ٹیکسی بھی کہا جارہا ہے۔ آئندہ کچھ برسوں میں وہاں فضا میں بھی ٹیکسیاں اڑتی نظر آئیں گی۔ ڈرون ٹیکسی کی رفتار 100 کلومیٹر (یعنی 62 میل) فی گھنٹہ ہے جبکہ یہ 27 منٹ تک پرواز کر سکتی ہے۔
مقبول ترین
پی ٹی ایم کے سربراہ منظور پشتین کو پشاور سے گرفتار کر لیا گیا۔تفصیلات کے مطابق پشتون تحفظ موومنٹ کے سربراہ منظور پشتین کو اتوار اور پیر کی درمیانی شب پشاور کے علاقے شاہین ٹاؤن سے گرفتار کیا گیا۔آج صبح منظور پشتین کو عدالت میں پیش کیا گیا۔
ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نے پاکستان میں کرپشن سے متعلق اپنی رپورٹ پر وضاحت دیتے ہوئے کہا ہے کہ انڈیکس میں کہیں نہیں کہا کہ پاکستان میں کرپشن بڑھی، اخبارات اور کچھ سیاستدانوں نے رپورٹ کو غلط انداز میں بیان کیا ہے، موجودہ حکومت
میڈیا کے مطابق اسلام آباد کے فیصل چوک پر سنگل بند ہونے کے باوجود امریکی سفارت خانے کی گاڑی کے ڈرائیور نے گاڑی آگے بڑھا دی، تیز رفتاری کے باعث گاڑی سامنے سے آنے والے دوسری کار سے ٹکرا گئی۔ جس کے نتیجے خاتون جاں بحق
خیبرپختونخوا حکومت میں اختلافات پروزیراعلیٰ محمود خان نے ایکشن لیتے ہوئے 3 صوبائی وزراءکو کابینہ سے نکال دیاگیا اورگورنر خیبرپختونخواشاہ فرمان کی جانب سے نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا۔

میرے پاس تم ہو ۔۔۔۔ کیا ہوگا؟
عورت اردو کے چار حروف پر مبنی ان لفظوں کا بھی کیا خوب امتزاج ہے، کہ ع،عزت دیتا ہے،تو و،وفا کی علامت بن کر نکھرتا ہے،ر،راحت کا سبب بنتا ہے تورونق بھی بخشتا ہے، ت،تعمیل بجا لا کرتعریف میں پھولے نہیں سماتا، ایسی ہے عورت جو عزت کی مورت ہو تو باوفا کہلاتی ہے اور جب وفا داری کی چمک رونق بخشتی ہے تو خوب تعریف سمیٹتی ہے۔
کی سڑک کے کنارے ایک ہوٹل میں چائے پینے کے لیے رکا تو ایک مقامی صحافی دوست سے ملاقات ہوگئی جنہیں سب شاہ جی کہتے ہیں سلام دعا کے بعد شاہ جی سے پوچھا کہ ٹیکنالوجی کی وجہ سے پاکستان کتنا تبدیل ہوچکا ہے تو کہنے لگے کہ سوشل میڈیا کی وجہ سےعدم برداشت میں بہت اضافہ ہوا ہے۔
میرے پڑھنے والو،میں ایک عام سی،نا سمجھ ایک الہڑ سی لڑکی ہوا کرتی تھی، بات بات پہ رو دینا تو جیسے میری فطرت کا حصہ تھا، اور پھربات بے بات ہنسنا میری کمزوری، یہ لڑکی دنیا کے سامنے وہی کہتی اور وہی کرتی تھی جو یہاں کے لوگ سن اور سمجھ کر خوش ہوتے تھے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں