Wednesday, 21 February, 2018
چین ڈھائی ہزار میل فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ٹرین بنائے گا

چین ڈھائی ہزار میل فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ٹرین بنائے گا

بیجنگ ۔ چین نے ایک ایسی ٹرین کی تیاری کا اعلان کیا ہے جو ڈھائی ہزار میل فی گھنٹہ کی رفتار سے سفر کرسکے گی۔ ۔ یہ ٹرین اتنی تیز رفتار ہوگی کہ کراچی سے لاہور جتنا فاصلہ786 میل سے زائد صرف 31 منٹ میں طے کرسکے گی۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق چین کی چائنا ایرو سپیس سائنس اینڈ ٹیکنالوجی کارپوریشن(سی اے ایس سی) نے اعلان کیا ہے کہ وہ ایسی ٹرینوں کی تیاری کی منصوبہ بندی کررہی ہے جو کہ ڈھائی ہزار میل فی گھنٹہ کی رفتار سے سفر کرسکیں گی۔ یہ ٹرین اتنی تیز رفتار ہوگی کہ کراچی سے لاہور جتنا فاصلہ786 میل سے زائد صرف 31 منٹ میں طے کرسکے گی۔

(سی اے ایس سی) حکام کا کہنا تھا کہ وہ ڈھائی ہزار میل فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ٹرینوں کی تیاری کے لیے مقامی اور بین الاقوامی سطح پر 20 سے زائد تحقیقی اداروں کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔ ہوسکتا ہے یہ 'فلائنگ ٹرین' جلد حقیقت کا روپ دھار لے، مگر چینی سائنسدان اس سے پہلے 600 میل فی گھنٹہ سے زائد رفتار سے دوڑنے والی ٹرین کے منصوبے کا اعلان کرچکے ہیں۔

واضح رہے کہ چین میں اب تک تیز ترین ٹرینوں کے لیے 20 ہزار کلومیٹر سے زائد ٹریک بچھایا جاچکا ہے اور 2020 تک اس میں مزید 10 ہزار کلومیٹر کے اضافے کا ہدف طے کیا گیا ہے جبکہ ان ٹرینوں کے لیے 360 ارب ڈالرز کا خرچہ کیا گیاہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  97250
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پاکستان میں توانائی کے بحران پر قابو پانے کے ليے حکومتی کوششیں کسی سے چھپی نہیں ہیں۔ اس وقت قريب 2500 ميگا واٹ بجلی کی کمی ہے، جس سبب شہری علاقوں میں چھ تا آٹھ جبکہ دیہی علاقوں میں دس سے بارہ گھنٹوں کی لوڈ شیڈنگ جاری ہے۔
ہر سال کی طرح روال سال بھی 28 مئی کو ایک مرتبہ پھر عین خانہ کعبہ کی سیدھ میں چمکے گا۔ ماہرین نے اس موقع پر ننگی آنکھوں سے سورج کی طرف دیکھنے سے منع کر دیا ہے۔ سعودی شہر جدہ میں قائم آسٹرانومیکل سوسائٹی سے وابستہ ماہرین نے بدھ کے روز سورج کی سمت اور حرکت کے بارے میں بتایا ہے کہ 28

مزید خبریں
تحقیق کے مطابق دہی اور کم چکنائی کے حامل پنیر کے استعمال سے ذیابیطس لاحق

مقبول ترین
پاک فوج کے اضافی دستے سعودی عرب بھیجنے پر قومی اسمبلی میں بحث ہوئی ہے۔ میڈیا کے مطابق قومی اسمبلی میں پاک فوج کو سعودی عرب بھیجنے کا معاملہ پھر زیر بحث آیا۔ پاکستان تحریک انصاف کی رکن شیریں مزاری نے اظہار
وزیر مملکت اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہےکہ تمام اداروں کو اپنی آئینی حدود میں رہنا چاہیے۔ ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن لیڈر نے درست کہا ہے کہ ہم سے بھی غلطیاں ہوئیں اور جب سیاست دانوں پربھینس چوری کے پرچی کٹے تو غلطی تب بھی ہوئی۔
ایرانی دار الحکومت تہران میں سکیورٹی فورسز اور صوفی عقیدت مندوں کے درمیان ہونے والی جھڑپوں میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ تہران پولیس کے ترجمان بریگیڈیئر سعید منتظرالمہدی نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ تہران کے
میڈیا کے مطابق سپریم کورٹ میں میڈیا کمیشن کیس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار نے ریمارکس دیئے کہ کل پیغام دیا گیا کہ عدالت قانون سازی میں مداخلت نہیں کر سکتی، میں نے بار بار کہا پارلیمنٹ سپریم ادارہ ہے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں