Friday, 14 August, 2020
آلودہ پانی کی تشخیص کا آلہ بنانے پر پاکستانی طلبا کیلئے اعزاز

آلودہ پانی کی تشخیص کا آلہ بنانے پر پاکستانی طلبا کیلئے اعزاز

پشاور ۔ آلودہ پانی کی تشخیص کرنے والا آلہ تیار کرنے والے پاکستانی طلبا کی ٹیم کو عالمی تنظیم کی جانب سے چاندی کے تمغے سے نوازا گیا۔ صوبہ خیبر پختونخوا کے دارالحکومت پشاورکے انسٹی ٹیوٹ آف انٹیگریٹو بائیو سائنسز (آئی آئی بی) کے طلبا کو امریکی شہر بوسٹن میں ہونے والے سالانہ انٹرنیشل جینیٹیکلی انجینئرڈ مشینز(آئی جی ای ایم) کے فیسٹیول میں چاندی کا تمغہ دیا گیا۔

آئی آئی بی پشاور کی ’سیکوز یونیورسٹی آف انفارمیشن اینڈ ٹیکنالو اینڈ انجنیئرنگ سائنسز‘ کے تحت کام کرتا ہے۔آئی جی ای ایم کے سالانہ فیسٹیول میں دنیا بھر کے نوجوان طلبہ شامل ہوتے ہیں جنہیں ان کی تخلیقات پر ایوارڈز سے نوازا جاتا ہے۔پاکستانی ٹیم اس عالمی میلے میں دوسری بار شامل ہوئی، اور رواں برس اس میں شامل ہونے والی پشاور کی آئی جی ای ایم کی ٹیم کو چاندی کا تمغہ دیا گیا۔

پاکستانی طلبا کی ٹیم نے ایک ایسی مصنوعی مچھلی تیار کی ہے ٗ جو کسی بھی آلودہ پانی کی نشاندہی کرتی ہے، اسے ’رپورٹر مچھلی‘ کا نام دیا گیا ہے۔اس مچھلی کو خصوصی طور پر ماہی گیروں کی مدد کے لیے تیار کیا گیا ہے، رپورٹر مچھلی دریا میں جانے کے بعد اس وقت اپنا رنگ تبدیل کردیتی ہے، جب وہ پانی میں آلودگی پاتی ہے۔

پاکستانی طلبا کی ٹیم نے ایک ایسا ڈجیٹل سینسر بھی تیار کیا ہے، جس کے ذریعے ماہی گیروں کو کسی بھی دریا میں موجود پانی میں آرسینک یا دوسری آلودگی کی موجودگی کا پیغام بھیجا جاتا ہے۔پاکستانی طلبا کی ٹیم کو ان کی تخلیقات پر بیسٹ بائیو سیفٹی ایوارڈ 2017 دیا گیا۔

پاکستانی طلبا کی ٹیم کو سیکوز یونیورسٹی اور خیبرپختونخوا کے ڈائریکٹوریٹ آف سائنس و ٹیکنالوجی کی مدد بھی حاصل رہی ٗپاکستانی ٹیم میں شامل طلبا کا تعلق ملک کے مختلف شہروں سے ہے۔ایوارڈ جیتنے والی ٹیم میں شامل طلبا کا تعلق اسلام آباد ٗلاہور ٗ پشاور ٗ ملتان ٗخیبر ایجنسی ٗاٹک ٗصوابی ٗ اٹک، مردان ٗچارسدہ اور نوشہرہ سے ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  30676
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پی ٹی اے نے پب جی گیم پر عارضی طور پر پابندی عائد کردی ہے۔ پی ٹی اے کی جانب سے جاری اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ پب جی گیم پر عارضی طور پر پابندی عائد کردی گئی ہے، پب جی گیم مختلف طبقات کی جانب سے درخواستیں موصول ہونے پر معطل کی گئی ہے۔
ملٹی میڈیا میسجنگ ایپ سنیپ چیٹ کی جانب سے یہ اقدام عدم تشدد کی پالیسی پر عمل پیرا ہوتے ہوئے ٹویٹر انتظامیہ کی تقلید میں اٹھایا گیا ہے۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے ایسے بیانات کی تشہیر نہیں ہو سکے گی جس میں نسلی تشدد کو ہوا مل سکے۔
پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے ملک بھر میں سوشل میڈیا سائٹس کی بحالی کا حکم دے دیا۔ گزشتہ روز اسلام آباد میں مذہبی جماعت پر پولیس اور ایف سی کے آپریشن کے فوری بعد ملک بھر میں سوشل میڈیا اور الیکٹرانک میڈیا پر
اکستان بھارت اور برطانیہ سمیت دنیا بھر میں واٹس ایپ کی سروس جزوی معطلی کے بعد بحال ہوگئی ہے۔ واٹس ایپ کی سروس معطل ہونے سے لاکھوں صارفین کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ واٹس ایپ سروس سرور میں خرابی کی وجہ سے دنیا بھر میں متاثر متاثر ہوئی۔

مقبول ترین
لاک ڈاؤن نے جہاں ہماری زندگی میں معیشت کا پہیہ جام کیا وہیں بہت سارے سبق بھی دے گیا۔ لاک ڈاؤن نہ ہوتا تو ہم شاید اپنی مصروف زندگی میں اتنے مصروف ہو جاتے کہ رشتوں، ناطوں کی اہمیت اور فیملی سسٹم کی خوبصورتی اور چاشنی سے مزید دور ہوتے چلے جاتے۔ وہ جو اک زندگی ہے نا کہ جس میں بیٹا دفتر جا رہا ہے، بیٹی یونیورسٹی جا رہی ہے، سب گھر والے ادھرادھر بکھرے پڑے ہیں۔
قومی اسمبلی سے انسداد دہشتگردی ترمیمی بل 2020 کو کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا، شرکت داری محدود ذمہ داری سمیت پانچ بلز منظور کرلئے گئے۔ تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی میں انسداد دہشتگردی ترمیمی بل 2020 کو کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا جس میں کمپنیز ترمیمی بل اور نشہ آور اشیا کی روک تھام کا بل بھی شامل ہے۔
وفاقی وزیر برائے مذہبی امور پیر نورالحق قادری نے کہا ہے کہ اسرائیل میں موساد کی ایک خاتون جعلی اکاؤنٹ سے فرقہ وارانہ مواد پھیلا رہی ہے۔ یہ خاتون فرقہ وارانہ موادسوشل میڈیا پربھیج دیتی ہے اورپھر آگے شیعہ اور سنی خود سے اسے پھیلاتے ہیں۔
سعودی عرب کے سابق انٹیلجنس افسر کی شکایت پر واشنگٹن کی ایک امریکی عدالت نے سعودی بن سلمان ولی عہد کو طلب کرلیا ہے۔ سابق سعودی انٹیلی جنس ایجنٹ کو مبینہ طور پر ناکام قاتلانہ حملے میں نشانہ بنایا گیا تھا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں