Tuesday, 15 October, 2019
آلودہ پانی کی تشخیص کا آلہ بنانے پر پاکستانی طلبا کیلئے اعزاز

آلودہ پانی کی تشخیص کا آلہ بنانے پر پاکستانی طلبا کیلئے اعزاز

پشاور ۔ آلودہ پانی کی تشخیص کرنے والا آلہ تیار کرنے والے پاکستانی طلبا کی ٹیم کو عالمی تنظیم کی جانب سے چاندی کے تمغے سے نوازا گیا۔ صوبہ خیبر پختونخوا کے دارالحکومت پشاورکے انسٹی ٹیوٹ آف انٹیگریٹو بائیو سائنسز (آئی آئی بی) کے طلبا کو امریکی شہر بوسٹن میں ہونے والے سالانہ انٹرنیشل جینیٹیکلی انجینئرڈ مشینز(آئی جی ای ایم) کے فیسٹیول میں چاندی کا تمغہ دیا گیا۔

آئی آئی بی پشاور کی ’سیکوز یونیورسٹی آف انفارمیشن اینڈ ٹیکنالو اینڈ انجنیئرنگ سائنسز‘ کے تحت کام کرتا ہے۔آئی جی ای ایم کے سالانہ فیسٹیول میں دنیا بھر کے نوجوان طلبہ شامل ہوتے ہیں جنہیں ان کی تخلیقات پر ایوارڈز سے نوازا جاتا ہے۔پاکستانی ٹیم اس عالمی میلے میں دوسری بار شامل ہوئی، اور رواں برس اس میں شامل ہونے والی پشاور کی آئی جی ای ایم کی ٹیم کو چاندی کا تمغہ دیا گیا۔

پاکستانی طلبا کی ٹیم نے ایک ایسی مصنوعی مچھلی تیار کی ہے ٗ جو کسی بھی آلودہ پانی کی نشاندہی کرتی ہے، اسے ’رپورٹر مچھلی‘ کا نام دیا گیا ہے۔اس مچھلی کو خصوصی طور پر ماہی گیروں کی مدد کے لیے تیار کیا گیا ہے، رپورٹر مچھلی دریا میں جانے کے بعد اس وقت اپنا رنگ تبدیل کردیتی ہے، جب وہ پانی میں آلودگی پاتی ہے۔

پاکستانی طلبا کی ٹیم نے ایک ایسا ڈجیٹل سینسر بھی تیار کیا ہے، جس کے ذریعے ماہی گیروں کو کسی بھی دریا میں موجود پانی میں آرسینک یا دوسری آلودگی کی موجودگی کا پیغام بھیجا جاتا ہے۔پاکستانی طلبا کی ٹیم کو ان کی تخلیقات پر بیسٹ بائیو سیفٹی ایوارڈ 2017 دیا گیا۔

پاکستانی طلبا کی ٹیم کو سیکوز یونیورسٹی اور خیبرپختونخوا کے ڈائریکٹوریٹ آف سائنس و ٹیکنالوجی کی مدد بھی حاصل رہی ٗپاکستانی ٹیم میں شامل طلبا کا تعلق ملک کے مختلف شہروں سے ہے۔ایوارڈ جیتنے والی ٹیم میں شامل طلبا کا تعلق اسلام آباد ٗلاہور ٗ پشاور ٗ ملتان ٗخیبر ایجنسی ٗاٹک ٗصوابی ٗ اٹک، مردان ٗچارسدہ اور نوشہرہ سے ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  99607
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے ملک بھر میں سوشل میڈیا سائٹس کی بحالی کا حکم دے دیا۔ گزشتہ روز اسلام آباد میں مذہبی جماعت پر پولیس اور ایف سی کے آپریشن کے فوری بعد ملک بھر میں سوشل میڈیا اور الیکٹرانک میڈیا پر
اکستان بھارت اور برطانیہ سمیت دنیا بھر میں واٹس ایپ کی سروس جزوی معطلی کے بعد بحال ہوگئی ہے۔ واٹس ایپ کی سروس معطل ہونے سے لاکھوں صارفین کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ واٹس ایپ سروس سرور میں خرابی کی وجہ سے دنیا بھر میں متاثر متاثر ہوئی۔
پی ٹی اے نے سوشل میڈیا پر گستاخانہ مواد کی مستقل نگرانی کیلئے سائبر سیکیورٹی ڈائریکٹوریٹ بنانے کا فیصلہ کیا ہے ۔ ڈائریکٹوریٹ میں آئی ٹی اور قانونی ماہرین کی خدمات حاصل کی جائیں گی۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے سائبر ورلڈ میں نیا سنگین میل عبور کرتے ہوئے آفیشل یو ٹیوب چینل لانچ کردیا، اب پاک فوج سے متعلق تازہ ترین ویڈیوز، ملکی اور دفاعی گانے آپ سے صرف ایک کلک کی دوری پر ہونگے۔

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں