Friday, 03 July, 2020
ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام چھاتی کے سرطان کے علاج میں مددگار

ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام چھاتی کے سرطان کے علاج میں مددگار

ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام درحقیقت خواتین میں چھاتی کے سرطان سے بچاؤ میں مدد گار ثابت ہوسکتے ہیں۔

برطانوی ٹیبلائیڈ کے مطابق ہارمون ریپلیسمنٹ تھیراپی (ایچ آر ٹی) سے متعلق جاری بحث و مباحثے میں اب نیا تجزیہ سامنے آیا ہے کہ اس طریقہ علاج کی وجہ سے خواتین میں چھاتی کے سرطان کی وجہ پر گہرا اثر پڑتا ہے۔

سائنسدانوں نے اخذ کیا ہے کہ ایسی خواتین میں جو اوسٹروجین پروگیسٹوجن کی قسم کا ایچ آر ٹی لیتی ہیں ان میں کینسر کا خطرہ ان خواتین سے 26 فیصد زائد ہوتا ہے جو ڈمی دوائیں لیتی ہیں۔

یہی ایچ آر ٹی کی وہ قسم ہے جو زیادہ ترخواتین استعمال کرتی ہیں۔

لیکن صرف اوسٹروجین قسم کے ایچ آر ٹی کی وجہ سے اس خطرے کی شرح میں 24 فیصد کمی ہوتی ہے۔

امریکا میں 27 ہزار 300 خواتین پر ایک تحقیق کی گئی جو گزشتہ 19 سال سے جاری ہے، جو چھاتی کے سرطان کے خطرے سے بچنے کے لیے دوائیں لے رہی تھیں۔

اس تحقیق نے سائنسدانوں کو ایچ آر ٹی اور کینسر کے مابین رابطے کی تفہیم کو تبدیل کردیا ہے۔

تاہم یہاں اہم بات یہ ہے کہ خواتین کو اب تک علم نہیں ہے کہ انہیں کس قسم کا ایچ آر ٹی استعمال کرنا چاہیے۔

اوسٹروجین ایچ آر ٹی ان خواتین کے لیے صرف ایک آپشن ہے جو ہیسٹریکٹومی کرواچکی ہیں جو ایک ایسا آپریشن ہے جس میں رَحَم کو ختم کردیا جاتا ہے۔

چونکہ اوسٹروجین رحم میں کینسر کو بڑھانے کی وجہ جانا جاتا ہے تاہم اسی وجہ سے ایسی خواتین جو ہیسٹریکٹومی کرواچکی ہیں وہ صرف اوسٹروجین ایچ آر ٹی لے سکتی ہیں۔

صرف برطانیہ میں ہی ہر سال 60 ہزار کے قریب خواتین نے ہیسٹریکٹومی کرواتی ہیں لہٰذا ان کے لیے اوسٹروجین ایچ آر ٹی مفید ہے۔

یونیورسٹی آف کیلیفورنیا لاس اینجلس کے محقق، ڈاکٹر روون چلیبوسکی کے مطابق دہائیوں پر مشتمل تحقیق میں یہ سامنے آیا ہے کہ اوسٹروجین چھاتی کے سرطان کو کم کرنے میں کافی حد تک معاون ثابت ہوتا ہے جس کے باعث چھاتی کے سرطان کی وجہ سے شرح اموات میں کمی ہوتی ہے۔

اس تحقیق کے نتائج کو امریکی ریاست ٹیکساس میں سان انٹونیو بریسٹ کینسر سمپوزیم میں بھی پیش کیا گیا تھا۔(بشکریہ جنگ) 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  37728
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پی ٹی اے نے پب جی گیم پر عارضی طور پر پابندی عائد کردی ہے۔ پی ٹی اے کی جانب سے جاری اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ پب جی گیم پر عارضی طور پر پابندی عائد کردی گئی ہے، پب جی گیم مختلف طبقات کی جانب سے درخواستیں موصول ہونے پر معطل کی گئی ہے۔
ملٹی میڈیا میسجنگ ایپ سنیپ چیٹ کی جانب سے یہ اقدام عدم تشدد کی پالیسی پر عمل پیرا ہوتے ہوئے ٹویٹر انتظامیہ کی تقلید میں اٹھایا گیا ہے۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے ایسے بیانات کی تشہیر نہیں ہو سکے گی جس میں نسلی تشدد کو ہوا مل سکے۔
ایک سائنسی مطالعے کے مطابق پانی کی ضرورت مند نباتات، مٹی کےاندر سے ابلنے والے پانی کی آواز سننے کی صلاحیت رکھتے ہے۔ اسی طرح حشرات الارض کا احساس اور ہوا کی لرزش کو بھی سنتے ہیں۔
سویڈن: کبھی آپ نے سوچا کہ بالخصوص بارش کے بعد مٹی سے خوشبو کیوں آتی ہے؟ جب اس کی وجہ پر غور کیا گیا تو ایک سائنسی راز کا انکشاف بھی ہوا۔ بوئے گِل یعنی بارش کےبعد یا اس سے پہلے مٹی سے اٹھنے والی خوشبو ایک طرح بیکٹیریا اسٹریپٹو مائسس سے پیدا ہوتی ہے لیکن آخر ایسا کیوں ہوتا ہے؟

مقبول ترین
ہائی کورٹ کی انتظامی کمیٹی نے سابق وزیر اعظم نواز شریف کو العزیزیہ اسٹیل مل ریفرنس میں سزا سنانے والے احتساب عدالت کے سابق جج ارشد ملک کو برطرف کر دیا ہے۔ ارشد ملک کا اسکینڈل سامنے آنے پر انہیں عہدے سے ہٹایا گیا تھا۔
مسلم لیگ (ن) کے رہنما اور قومی اسمبلی میں پارلیمانی لیڈر خواجہ آصف کا کہنا ہے کہ مائنس عمران خان کا مطالبہ غیر جمہوری مطالبہ نہیں۔ حکومت ہٹانے کے لیے کبھی بھی غیر آئینی طریقے کی حمایت نہیں کریں گے۔
تائیوان حکومت کا عجیب و غریب اقدام ،کورونا وائرس میں سفر کے لیے ترسنے والوں کے لیے تائیوان میں ’’جعلی پروازوں‘‘ کا سلسلہ شروع کردیا۔ ابتدائی مرحلے میں اس سفر کے لیے 7 ہزار افراد نے رجوع کیا۔
مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین اور معروف عالم دین مفتی منیب الرحمان کا کہنا ہے کہ قربانی عبادت مقصودہ ہے، اس کا متبادل مالی صدقہ نہیں ہوسکتا۔ کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے مفتی منیب الرحمان نے کہا کہ حالات کو بنیاد بناکر قربانی کے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں