Tuesday, 07 April, 2020
ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام چھاتی کے سرطان کے علاج میں مددگار

ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام چھاتی کے سرطان کے علاج میں مددگار

ایچ آر ٹی کی کچھ اقسام درحقیقت خواتین میں چھاتی کے سرطان سے بچاؤ میں مدد گار ثابت ہوسکتے ہیں۔

برطانوی ٹیبلائیڈ کے مطابق ہارمون ریپلیسمنٹ تھیراپی (ایچ آر ٹی) سے متعلق جاری بحث و مباحثے میں اب نیا تجزیہ سامنے آیا ہے کہ اس طریقہ علاج کی وجہ سے خواتین میں چھاتی کے سرطان کی وجہ پر گہرا اثر پڑتا ہے۔

سائنسدانوں نے اخذ کیا ہے کہ ایسی خواتین میں جو اوسٹروجین پروگیسٹوجن کی قسم کا ایچ آر ٹی لیتی ہیں ان میں کینسر کا خطرہ ان خواتین سے 26 فیصد زائد ہوتا ہے جو ڈمی دوائیں لیتی ہیں۔

یہی ایچ آر ٹی کی وہ قسم ہے جو زیادہ ترخواتین استعمال کرتی ہیں۔

لیکن صرف اوسٹروجین قسم کے ایچ آر ٹی کی وجہ سے اس خطرے کی شرح میں 24 فیصد کمی ہوتی ہے۔

امریکا میں 27 ہزار 300 خواتین پر ایک تحقیق کی گئی جو گزشتہ 19 سال سے جاری ہے، جو چھاتی کے سرطان کے خطرے سے بچنے کے لیے دوائیں لے رہی تھیں۔

اس تحقیق نے سائنسدانوں کو ایچ آر ٹی اور کینسر کے مابین رابطے کی تفہیم کو تبدیل کردیا ہے۔

تاہم یہاں اہم بات یہ ہے کہ خواتین کو اب تک علم نہیں ہے کہ انہیں کس قسم کا ایچ آر ٹی استعمال کرنا چاہیے۔

اوسٹروجین ایچ آر ٹی ان خواتین کے لیے صرف ایک آپشن ہے جو ہیسٹریکٹومی کرواچکی ہیں جو ایک ایسا آپریشن ہے جس میں رَحَم کو ختم کردیا جاتا ہے۔

چونکہ اوسٹروجین رحم میں کینسر کو بڑھانے کی وجہ جانا جاتا ہے تاہم اسی وجہ سے ایسی خواتین جو ہیسٹریکٹومی کرواچکی ہیں وہ صرف اوسٹروجین ایچ آر ٹی لے سکتی ہیں۔

صرف برطانیہ میں ہی ہر سال 60 ہزار کے قریب خواتین نے ہیسٹریکٹومی کرواتی ہیں لہٰذا ان کے لیے اوسٹروجین ایچ آر ٹی مفید ہے۔

یونیورسٹی آف کیلیفورنیا لاس اینجلس کے محقق، ڈاکٹر روون چلیبوسکی کے مطابق دہائیوں پر مشتمل تحقیق میں یہ سامنے آیا ہے کہ اوسٹروجین چھاتی کے سرطان کو کم کرنے میں کافی حد تک معاون ثابت ہوتا ہے جس کے باعث چھاتی کے سرطان کی وجہ سے شرح اموات میں کمی ہوتی ہے۔

اس تحقیق کے نتائج کو امریکی ریاست ٹیکساس میں سان انٹونیو بریسٹ کینسر سمپوزیم میں بھی پیش کیا گیا تھا۔(بشکریہ جنگ) 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  9209
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پاکستان ٹیلی کمیونکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) کے چیئرمین میجر جنرل (ر) عامر عظیم باجوہ نے تجویز دی ہے کہ حکومت پالیسی بنا کر سماجی رابطے کی ویب سائٹس کو مقامی سطح پر بلاک کرے یا پی ٹی اے کی تکنیکی صلاحیت بڑھائی جائے۔
پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے ملک بھر میں سوشل میڈیا سائٹس کی بحالی کا حکم دے دیا۔ گزشتہ روز اسلام آباد میں مذہبی جماعت پر پولیس اور ایف سی کے آپریشن کے فوری بعد ملک بھر میں سوشل میڈیا اور الیکٹرانک میڈیا پر
بھارت کا مکروہ چہرہ بے نقاب کرنے والوں پر بھارت نے بڑا حملہ کر دیا ، بھارتی ہیکرز نے مقبوضہ کشمیر کے مسلمانوں کی نمائندہ ویب سائٹ کشمیر میڈیا سروس کو ہیک کرلیا اور اس پر کشمیریوں پر
ماہرین نفسیات کا کہنا ہے کہ والدین اگر بچے پر غیرضروری سختی کرتے ہیں تو بچے جھوٹ بولنے کے ماہربن جاتے ہیں۔ مڈل سیکس یونیورسٹی سے وابستہ نفسیاتی معالج کے مطابق گھر کا ماحول بہت زیادہ جبر اور سختی پر مبنی ہوتو وہاں ایک ایسا ماحول بن جاتا ہے

مقبول ترین
قومی کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کی جانب سے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 397 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے جس کے بعد اس وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 3278 ہوگئی جن میں 259 صحت یاب ہوگئے ہیں۔
کورونا کا شکار برطانوی وزیراعظم بورس جانسن کو ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔ برطانیہ میں مہلک وائرس سے مرنے والوں کی تعداد 4 ہزار 934 ہو گئی۔ برطانیہ میں کورونا وائرس بے قابو ہوتا جا رہا ہے، برطانوی وزیراعظم کو حالت خراب ہونے پر ہسپتال
تحریک انصاف کے رہنما ڈاکٹر شہباز گل نے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان نے بڑے فیصلے کرتے ہوئے رپورٹ کی روشنی میں کابینہ میں بڑی تبدیلیاں کر دی ہیں۔ یہ بات انہوں نے اپنی ٹویٹ میں کہی، بعد ازاں مقامی نشریاتی ادارے دنیا نیوز سے خصوصی گفتگو
خالد مقبول صدیقی کا استعفیٰ منظور، شہزاد ارباب کو مشیر کے عہدے سے ہٹا دیا گیا، فخر امام غذائی تحفظ، امین الحق انفارمیشن ٹیکنالوجی، حماد اظہر کو صنعت وپیداوار کی وزارت دیدی گئی جبکہ بابر اعوان کو مشیر برائے پارلیمانی امور مقرر کر دیا گیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں