Tuesday, 15 October, 2019
دبئی میں اڑن ٹیکسی کا پہلا کامیاب تجربہ

دبئی میں اڑن ٹیکسی کا پہلا کامیاب تجربہ

دبئی ۔ دبئی میں دنیا کی پہلی ڈرون ٹیکسی کا کامیاب تجربہ کر لیا گیا ہے جسے دنیا کی پہلی ڈرون ٹیکسی بھی کہا جارہا ہے۔ آئندہ کچھ برسوں میں وہاں فضا میں بھی ٹیکسیاں اڑتی نظر آئیں گی۔ ڈرون ٹیکسی کی رفتار 100 کلومیٹر (یعنی 62 میل) فی گھنٹہ ہے جبکہ یہ 27 منٹ تک پرواز کر سکتی ہے۔ وولو کاپٹر نامی فلائنگ ٹیکسی جرمنی کی ایک کمپنی نے تیار کی ہے اور یہ دو نشستوں والے ہیلی کاپٹر سے مشابہت رکھتی ہے۔

ڈرون ٹیکسی میں 18 پنکھے نصب ہیں اور پہلے تجربے کے دوران  اسے پہلی مرتبہ ریموٹ کنٹرول گائیڈنس سسٹم کے بغیر اڑایا گیا۔ جدید ٹیکنالوجی کو استعمال کرتے ہوئے ڈرون ٹیکسی کو مکمل طور پر محفوظ بنانے کی کوشش کی گئی ہے۔ یہ فی الحال 30 منٹ تک پرواز کرسکتی ہے۔ خرابی کی صورت میں اس میں بیک اپ بیٹری، روٹر اور بہت ہی زیادہ خطرے کے صورت میں دو پیراشوٹ بھی موجود ہیں۔


ڈرون ٹیکسی کے سیفٹی چیک میں بیک اپ بیٹریاں، روٹرز اور ناگہانی صورتحال سے نمٹنے کیلئے پیراشوٹ سسٹم بھی شامل ہے۔ ڈرون ٹیکسی کی رفتار 100 کلومیٹر (یعنی 62 میل) فی گھنٹہ ہے جبکہ یہ 27 منٹ تک پرواز کر سکتی ہے لیکن آزامائش کے دوران ڈرون ٹیکسی نے کامیابی سے 30 منٹ تک مسلسل پرواز کی۔

عمومی طور پر ہیلی کاپٹروں اور جہازوں کے انجن اور پروں کی بہت زیادہ آواز ہوتی ہے لیکن وولوو کاپٹر تیار کرنے والی کمپنی کا کہنا ہے کہ ڈرون ٹیکسی ایک مخصوص فریکوئنسی پر چلتی ہے جس سے شور پیدا نہیں ہوتا۔

کمپنی کے سربراہ فلورین رائٹر کا کہنا ہے کہ وولو کاپٹر ڈرون ٹیکسی کا سفر کرنے کے لئے اسمارٹ فون میں ایک ایپلیکیشن ڈاون لوڈ کرنا ہوگی جس سے آپ ٹیکسی کو بک کر سکیں گے اور یہ صارف کی بتائی ہوئی جگہ پر پہنچ جائے گی۔

ڈرون ٹیکسی جی پی ایس کی مدد سے راستوں کو انتخاب کرتے ہے تاہم کمپنی کا کہنا ہے کہ وہ اس نظام کو مزید بہتر کرنے پر بھی کام کر رہے ہیں۔ کمپنی کے مطابق اس ٹیکسی کا آغاز آئندہ پانچ سالوں میں کر دیا جائے گا۔

دبئی میں اس ڈرون ہیلی کاپٹر کی آزمائش کے موقع پر شیخ ہمدان بن محمد بھی موجود تھے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  27467
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
واٹس ایپ میں کچھ نئے فیچرز پر کام کیا جارہا ہے، جس میں بلاک کیے گئے کانٹیکٹس کو اَن بلاک اور گروپ میسجز میں پرائیویٹ چیٹ سمیت دیگر فیچرز بھی شامل ہیں
پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے ملک بھر میں سوشل میڈیا سائٹس کی بحالی کا حکم دے دیا۔ گزشتہ روز اسلام آباد میں مذہبی جماعت پر پولیس اور ایف سی کے آپریشن کے فوری بعد ملک بھر میں سوشل میڈیا اور الیکٹرانک میڈیا پر
دنیا کی معروف ترین ٹیکنالوجی کمپنی ’’گوگل ‘‘ نے ایسا ہیڈفون لانچ کرنے کا اعلان کیا ہے جو 40 زبانوں میں فوری ترجمہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ یہ پہلی بار ہے کہ کسی بڑی ٹیکنالوجی کمپنی نے کوئی ایسا آلہ متعارف کرایا جو فوری طور پر دوسری زبان میں ترجمہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔
چائنا اکیڈمی آف ایرو سپیس ایرو ڈائنامکس کی طرف سے جاری بیان کے مطابق شمسی توانائی سے چلنے والا ڈرون چین کا تیار کردہ سب سے بڑا ڈرون ہوگا، جس کے پروں کا پھیلاﺅ 40 میٹر ہے، جو بوئنگ 737 کے پروں سے بھی زیادہ ہے۔

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں