Saturday, 07 December, 2019
جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع

جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع

ٹوکیو ۔ جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ گاڑی کا نام فلیس بی ٹو دیا رکھا گیا ہے۔ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔ ٹویوڈا گوسی کمپنی کے مطابق ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ ٹوکیو کی ٹویوڈا گوسی کمپنی کی جانب سے ڈینٹ پروف گاڑی کا ماڈل ٹوکیو موٹو شو میں متعارف کرایا گیا جس کا نام فلیس بی ٹو دیا ہے۔ ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

اس الٹراکمپیکٹ گاڑی کی باڈی پلاسٹک کی ہو گی جس کے چاروں طرف ایئر بیگس ہوں گے تاکہ گاڑی کسی حادثے کی صورت میں ڈینٹ لگنے سے محفوظ رہے۔

گاڑی بنانے والی کمپنی کا کہنا ہے کہ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔ گاڑی کے اندر ایل ای ڈی لائٹس اور اسکرین بھی موجود ہوگی جو ڈرائیور کو گاڑی چلاتے وقت لوکیشن اور سڑک پر موجود دیگر گاڑیوں کے حوالے سے آگاہی فراہم کرے گی۔

نیچے دی گئی تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ گاڑی کے اندر اسٹیرنگ کے بجائے اسکرین موجود ہے۔

ٹویوڈا گوسی کمپنی کے مطابق ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  92622
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
واٹس ایپ ترجمان نے سروس کی معطلی پر دنیا بھر میں اپنے صارفین سے معذرت کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ ایک وقتی خلل تھا جسے دور کردیا گیا ہے لیکن یہ نہیں بتایا کہ اس کی وجہ کیا تھی۔
دو امریکی خلا بازوں نے خلائی اسٹیشن آئی ایس ایس کے باہر خلا میں ’چہل قدمی کی ے۔ میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ چھ گھنٹے تک جاری رہنے والی اس چہل قدمی کے دوران ان دو میں سے ایک ’ڈاکنگ اڈیپٹر‘ کو خلائی اسٹیشن کے ساتھ جوڑا گیا۔
انڈونیشیا اور بحرالکاہل کے علاقوں میں لاکھوں افراد نے مکمل سورج گرہن کا تجربہ کیا اور اس خطے کے بعض علاقے مکمل تاریکی میں چلے گئے۔ یہ سورج گرہن مقامی وقت کے مطابق صبح چھ بج کر 19 منٹ (گرینج کے وقت کے مطابق 11 بجکر 19) منٹ پر شروع ہوا
انسان اور مصنوعی ذہانت (اے آئی) کے درمیان تاریخی جنگ کے لیے گو نامی عالمی چیمپیئن شپ کا آغاز جنوبی کوریا میں ہو گیا ہے۔ دارالحکومت سیؤل میں منعقد کرائے جانے والے اس مقابلے میں جنوبی کوریا کے لی سی ڈول گوگل کے سافٹ ویئر الفاگو کے خلاف پہلے مقابلے میں اتر رہے ہیں۔

مقبول ترین
امریکی ریاست مینیسوٹا میں امریکی فوج کی ریزرو فورس ’یو ایس نیشنل گارڈز‘ کے ایک ہیلی کاپٹر نے مرمت کے بعد تجرباتی پرواز بھری تھی تاہم کچھ ہی دیر بعد ہیلی کاپٹر کا کنٹرول روم سے رابطہ منقطع ہوگیا تھا۔
ڈیرہ اسماعیل خان میں ٹانک روڈ ظفرآباد کالونی میں پولیس مقابلے کے دوران کالعدم تنظیم ٹی ٹی پی کھاریاں کے 2 دہشت گرد مارے گئے، واقعے کے بعد پولیس اور سیکیورٹی فورسز کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی اور علاقے کو گھیرے میں لے لیا۔
رکن پنجاب الیکشن کمیشن جسٹس ریٹائرڈ الطاف ابراہیم قریشی نے قائم مقام چیف الیکشن کمشنر کے عہدے کا حلف اٹھالیا ہے، ممبر کے پی کے جسٹس ریٹائرڈ ارشاد قیصر نے الطاف ابراہیم قریشی سے قائم مقام چیف الیکشن کمشنر کاحلف لیا، 2 رکنی الیکشن
وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور پاکستان میں تعینات امریکی سفیر پال جونز کے درمیان ہونے والی ملاقات میں خطے میں امن کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ شاہ محمود قریشی نے امریکا کی جانب سے افغان امن مذاکرات کی بحالی

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں