Tuesday, 15 October, 2019
جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع

جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع

ٹوکیو ۔ جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ گاڑی کا نام فلیس بی ٹو دیا رکھا گیا ہے۔ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔ ٹویوڈا گوسی کمپنی کے مطابق ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ ٹوکیو کی ٹویوڈا گوسی کمپنی کی جانب سے ڈینٹ پروف گاڑی کا ماڈل ٹوکیو موٹو شو میں متعارف کرایا گیا جس کا نام فلیس بی ٹو دیا ہے۔ ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

اس الٹراکمپیکٹ گاڑی کی باڈی پلاسٹک کی ہو گی جس کے چاروں طرف ایئر بیگس ہوں گے تاکہ گاڑی کسی حادثے کی صورت میں ڈینٹ لگنے سے محفوظ رہے۔

گاڑی بنانے والی کمپنی کا کہنا ہے کہ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔ گاڑی کے اندر ایل ای ڈی لائٹس اور اسکرین بھی موجود ہوگی جو ڈرائیور کو گاڑی چلاتے وقت لوکیشن اور سڑک پر موجود دیگر گاڑیوں کے حوالے سے آگاہی فراہم کرے گی۔

نیچے دی گئی تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ گاڑی کے اندر اسٹیرنگ کے بجائے اسکرین موجود ہے۔

ٹویوڈا گوسی کمپنی کے مطابق ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  46072
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
واٹس ایپ ترجمان نے سروس کی معطلی پر دنیا بھر میں اپنے صارفین سے معذرت کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ ایک وقتی خلل تھا جسے دور کردیا گیا ہے لیکن یہ نہیں بتایا کہ اس کی وجہ کیا تھی۔
دو امریکی خلا بازوں نے خلائی اسٹیشن آئی ایس ایس کے باہر خلا میں ’چہل قدمی کی ے۔ میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ چھ گھنٹے تک جاری رہنے والی اس چہل قدمی کے دوران ان دو میں سے ایک ’ڈاکنگ اڈیپٹر‘ کو خلائی اسٹیشن کے ساتھ جوڑا گیا۔
انڈونیشیا اور بحرالکاہل کے علاقوں میں لاکھوں افراد نے مکمل سورج گرہن کا تجربہ کیا اور اس خطے کے بعض علاقے مکمل تاریکی میں چلے گئے۔ یہ سورج گرہن مقامی وقت کے مطابق صبح چھ بج کر 19 منٹ (گرینج کے وقت کے مطابق 11 بجکر 19) منٹ پر شروع ہوا
انسان اور مصنوعی ذہانت (اے آئی) کے درمیان تاریخی جنگ کے لیے گو نامی عالمی چیمپیئن شپ کا آغاز جنوبی کوریا میں ہو گیا ہے۔ دارالحکومت سیؤل میں منعقد کرائے جانے والے اس مقابلے میں جنوبی کوریا کے لی سی ڈول گوگل کے سافٹ ویئر الفاگو کے خلاف پہلے مقابلے میں اتر رہے ہیں۔

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں