Thursday, 22 August, 2019
جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع

جاپان میں ڈینٹ پروف گاڑی کی تیاری کا کام شروع

ٹوکیو ۔ جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ گاڑی کا نام فلیس بی ٹو دیا رکھا گیا ہے۔ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔ ٹویوڈا گوسی کمپنی کے مطابق ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق جاپان میں جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ دنیا کی پہلی ڈینٹ سے محفوظ گاڑی کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ ٹوکیو کی ٹویوڈا گوسی کمپنی کی جانب سے ڈینٹ پروف گاڑی کا ماڈل ٹوکیو موٹو شو میں متعارف کرایا گیا جس کا نام فلیس بی ٹو دیا ہے۔ ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

اس الٹراکمپیکٹ گاڑی کی باڈی پلاسٹک کی ہو گی جس کے چاروں طرف ایئر بیگس ہوں گے تاکہ گاڑی کسی حادثے کی صورت میں ڈینٹ لگنے سے محفوظ رہے۔

گاڑی بنانے والی کمپنی کا کہنا ہے کہ گاڑی میں موجود برقی قوت کی مدد سے گاڑی کی باڈی تبدیل ہوسکتی ہے یعنی اس کا سائز چھوٹا بڑا ہو سکتا ہے۔ گاڑی کے اندر ایل ای ڈی لائٹس اور اسکرین بھی موجود ہوگی جو ڈرائیور کو گاڑی چلاتے وقت لوکیشن اور سڑک پر موجود دیگر گاڑیوں کے حوالے سے آگاہی فراہم کرے گی۔

نیچے دی گئی تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ گاڑی کے اندر اسٹیرنگ کے بجائے اسکرین موجود ہے۔

ٹویوڈا گوسی کمپنی کے مطابق ڈینٹ پروف گاڑی کو 2030 تک باقاعدہ طور پر متعارف کردیا جائے گا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  69107
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
واٹس ایپ ترجمان نے سروس کی معطلی پر دنیا بھر میں اپنے صارفین سے معذرت کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ ایک وقتی خلل تھا جسے دور کردیا گیا ہے لیکن یہ نہیں بتایا کہ اس کی وجہ کیا تھی۔
دو امریکی خلا بازوں نے خلائی اسٹیشن آئی ایس ایس کے باہر خلا میں ’چہل قدمی کی ے۔ میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ چھ گھنٹے تک جاری رہنے والی اس چہل قدمی کے دوران ان دو میں سے ایک ’ڈاکنگ اڈیپٹر‘ کو خلائی اسٹیشن کے ساتھ جوڑا گیا۔
انڈونیشیا اور بحرالکاہل کے علاقوں میں لاکھوں افراد نے مکمل سورج گرہن کا تجربہ کیا اور اس خطے کے بعض علاقے مکمل تاریکی میں چلے گئے۔ یہ سورج گرہن مقامی وقت کے مطابق صبح چھ بج کر 19 منٹ (گرینج کے وقت کے مطابق 11 بجکر 19) منٹ پر شروع ہوا
انسان اور مصنوعی ذہانت (اے آئی) کے درمیان تاریخی جنگ کے لیے گو نامی عالمی چیمپیئن شپ کا آغاز جنوبی کوریا میں ہو گیا ہے۔ دارالحکومت سیؤل میں منعقد کرائے جانے والے اس مقابلے میں جنوبی کوریا کے لی سی ڈول گوگل کے سافٹ ویئر الفاگو کے خلاف پہلے مقابلے میں اتر رہے ہیں۔

مقبول ترین
ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ جنرل قمر جاوید باجوہ پاکستان آرمی کے زبردست سپہ سالار ہیں۔ گزشتہ دنوں وزیراعظم عمران خان نے جنرل قمر جاوید باجوہ کو مزید 3 سال کیلئے آرمی چیف مقرر کیا تھا۔ اس حوالے سے پاکستان کے دیرینہ دوست
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ سفاک مودی سرکار تمام انسانی و بین الاقوامی قوانین و ضوابط روند رہی ہے اور کشمیریوں کو نشانہ ستم بنانے کی تیاریوں میں ہے۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف نے مقبوضہ کشمیر پر بھارتی قبضے اور اہل کشمیر
پاک فوج نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ اور سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزیوں کا منہ توڑ جواب دیا جس کے نتیجے میں ایک افسر سمیت 6 بھارتی فوجی ہلاک اور 2 بنکرز تباہ ہوگئے۔
پاکستان نے مسئلہ کشمیر کو عالمی عدالت انصاف میں لے جانے کا اصولی فیصلہ کر لیا ہے۔ میڈیا کے مطابق آئندہ ماہ جنیوا میں انسانی حقوق کمیشن اجلاس بلانے کیلئے وزارت خارجہ نے تیاری شروع کر دی ہے اور اس سلسلے میں سابق سیکرٹری

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں