Friday, 07 August, 2020
عراقی کردستان، گریٹر گیم کا حصہ ہے

عراقی کردستان، گریٹر گیم کا حصہ ہے

بغداد ۔ عراق کی سیکورٹی کونسل، وزیراعظم العبادی اور عراقی پارلیمنٹ نے عراق کے نیم خود مختار علاقے کردستان کے صدر بارذانی کی طرف سے 25 ستمبر کو اعلان کردہ ریفرنڈم کی مخالفت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ اگر علیحدگی  کیلئے اعلان کردہ ریفرنڈم نے صورتحال خراب کی تو عراقی حکومت فوجی طاقت کو بروئے کار لائے گی۔

تفصیلات کے مطابق عراق کے نیم خود مختارعلاقے کردستان کے صدر بارذانی نے 25 ستمبر کو عراق کی وفاقی حکومت سے علیحد گی کیلئے ریفرنڈم کرانے کا اعلان کر رکھا ہے۔ بارزانی اور ان کے ساتھی اپنے اعلان پر ڈٹے ہوئے ہیں۔ تاہم انھوں نے گذشتہ رواز چند شرائط کا اعلان کیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ وہ ریفرنڈم دو سال تک کیلئے ملتوی کرنے پر تیار ہیں مگر اس کیلئے عراق کی وفاقی حکومت انھیں نیم خودمختار عراقی کردستان حکومت کو علاقے کی گیس اور تیل برآمد کرنے اور اس کی آمدنی کو استعمال کرنے کی اجازت دے۔ یہ شرائط جو کہ عملا کردستان کو ایک آزاد مملکت کی طرف لے جانے کے ہی مترادف ہیں۔

عراق کی سیکورٹی کونسل نے اس مسئلے پر ہونے والے ایک اجلاس کے بعد کردستان کی عراق سے علیحدگی کیلئے ہونے والے ریفرنڈم کو مسترد کرتے ہوئے اسکی مخالفت کی ہے اور اسے غیر قانونی قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ عراق کی وحدت، استقلال، ملک کے تمام علاقوں کے یکجا رہنے میں ہی ہے۔  سیکورٹی کونسل نے  کردستان کی علیحدگی کا اعلان عراق کی قومی سالمیت اور عراقی قوم کے اتحاد کے منافی قرار دیا ہے۔ سیکورٹی کونسل کے اجلاس میں عراق کے وزیر دفاع، وزیر داخلہ، وزیر قانون، فوج کے آپریشنل نمائندے اور عدالتی نمائندے شامل تھے۔

ادھر علاقے کے وہ ممالک جن میں کرد آبادی موجود ہے وہ بھی عراقی کردستان کو تشویش کی نگاہ سے دیکھ رہے ہیں۔ ایران اور ترکی نے بھی ریفرنڈم کے اعلان کی مخالفت یکرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ  عراق کی تقسیم کو کسی صورت قبول نہیں کریں گے۔ جبکہ اسرائیل نے کھل کر آزاد اور خودمختار کردستان کی حمایت کا اعلان کیا ہے۔ دوسری طرف امریکا بھی شام میں کردوں کا ایک خود مختار علاقہ قائم کرنا چاہتا ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  45045
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
ان دنوں جب کہ فلسطینی مسلمانوں پر صہیونی ریاست اپنے مغربی آقاؤں کی سرپرستی میں آگ اور خون کی بارش جاری رکھے ہوئے ہے اور وحشت و درندگی اپنے عروج پر ہے اہل پاکستان کے لیے یہ جاننا بہت ضروری ہے کہ اس اسلامی ریاست کے بانیوں کا فلسطین اور صہیونی ریاست کے بارے میں کیا نظریہ رہا ہے تاکہ حکومت کے ذمے دار بھی اس آئینے میں اپنے آپ کو دیکھ سکیں اور پاکستانی بھی اپنے راہنماؤں کے جرأت مندانہ اوردوٹوک موقف سے آگاہ ہو سکیں۔ ان کے موقف سے آگاہی ہمارے جذبہ ایمانی ہی کو مہمیز کرنے کا ذریعہ نہیں بنے گی بلکہ ہمیں اس مسئلے میں اپنا لائحہ عمل طے کرنے میں بھی مدد دے گی۔ ہم نے اس سلسلے میں خاص طور پر حکیم الامت علامہ اقبال جنھیں بجا طور پر مصور پاکستان کہا جاتا ہے اور بابائے قوم قائداعظم محمد علی جناح کا انتخاب کیا ہے۔
’’کربلا کا ستارہ‘‘ صاحبزادہ ڈاکٹر ابو الخیرمحمد زبیر الوری کا ایک ایمان افروز خطبہ ہے جس میں امام حسین علیہ السلام کا ذکرِ منیر بڑی محبت اور کیف و مستی کے عالم میں کیا گیا ہے، جب کہ اس کے علمی و تحقیقی لوازم کو بھی پیش نظر رکھا گیا ہے۔ کربلا کی
محنت سے عاری، مایوسی کے پیکر، خود سے تنگ لوگوں کی زبان سے یہ جملہ اکثر سننے کو مل جاتا ہے کہ پاکستان نے ہمیں کیا دیا ؟ ملک کو ستر سال ہو چکے ہیں اور تمام مسائل اسی طرح کھڑے ہیں؟ تعلیم، صفائی، ٹرانسپورٹ
تاریخ کے صفحات پر سید الشہداء حضرت امام حسین ؑ کا موقف اور نقطہ نگاہ آج بھی اپنی پوری رعنائیو ں کے ساتھ رقم ہے۔ چنانچہ جب حاکم مدینہ کی طرف سے یزید کی بیعت کے لئے دباؤ ڈالا گیا

مقبول ترین
پاکستان کے وزیرِ خارجہ شاہ محمود قریشی نے چند روز قبل نجی ٹی وی چینل پر کشمیر اور مسلم ممالک پر مشتمل اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) سے متعلق ایک بیان دیا جسے بعدازاں چینل نے سینسر کر دیا گیا۔
احتساب عدالت نے پارک لین ریفرنس میں نیب کے دائرہ اختیار کیخلاف آصف زرداری کی درخواست مسترد کرتے ہوئے پیر کے روز فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ عدالت نے اپنے حکم میں کہا کہ تحریری حکم نامہ آج ہی جاری کریں گے جس میں ضروری ہدایات دی جائیں گی۔
اس میں شک نہیں کہ مختلف دینی مسالک کے ماننے والوں کا عمومی رویہ یہ ہے کہ وہ دوسروں کی بات نہیں سنتے بلکہ اپنی محفلوں میں دوسروں کو آنے کی دعوت تک نہیں دیتے ۔ اس غیر صحت مندانہ رجحان سے غیر صحت مندانہ معاشر ہ تشکیل پاچکا ہے ۔ اس صورت حال کا ازالہ بحیثیت قوم بقا کے لیے ناگزیر ہے ۔ اس سلسلے میں ہم ذیل میں چند معروضات پیش کرتے ہیں :
احتساب عدالت نے رمضان شوگر ملز ریفرنس میں شہباز شریف اور حمزہ شہباز پر فرد جرم عائد کردی۔ شہباز شریف اور حمزہ شہباز کا صحت جرم سے انکار کردیا، عدالت نے آئندہ سماعت پر نیب گواہوں کو طلب کرلیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں