Wednesday, 22 January, 2020
ورلڈ کپ میں مایوس نہیں کرینگے، روحیل نذیر

ورلڈ کپ میں مایوس نہیں کرینگے، روحیل نذیر

پاکستان انڈر۔ 19 کرکٹ ٹیم آئی سی سی انڈر۔ 19 کرکٹ ورلڈ کپ میں شرکت کے لیے کل جنوبی افریقہ روانہ ہو رہی ہے ۔

پاکستان انڈر 19 کرکٹ ٹیم کے کپتان روحیل نذیرکا کہنا ہے کہ تیاری بھرپور کی ہے، کھلاڑی بھی پر اعتماد ہیں، ورلڈ کپ میں مایوس نہیں کریں گے ،اچھی کارکردگی کے لیے پُراُمید ہیں۔

روحیل نذیر کا کہنا ہے کہ قذافی اسٹیڈم میں 30 روزہ کیمپ کے دوران ہم نے اچھی تیاری کی ہے، ٹریننگ کے دوران ہم نے جنوبی افریقا کے کنڈیشن کے مطابق کھیلنے کی کوشش کی ہے،کوچ نے ابتدائی بیٹسمینوں کو بتایا کہ آپ نے لمبی اننگز کھیلنی ہے، وکٹ نہیں دینا۔

ایک سوال کے جواب میں کپتان کا کہنا تھا کہ ٹیم کے بیشتر کھلاڑی پہلے بھی جنوبی افریقا کا دورہ کرچکے ہیں اور جانتے ہیں کہ وہاں کی کنڈیشنز میں کس طرح کھیلنا ہے۔

روحیل نذیر کا کہنا تھا کہ بحیثیت کپتان میں پرامید ہوں کہ اچھی پرفارمنس دکھائیں گے اور انشاء اللّٰہ ورلڈ کپ جیت کر آئیں گے۔

آئی سی سی انڈر۔19 کرکٹ ورلڈ کپ 17 جنوری سے 9 فروری تک جنوبی افریقا میں کھیلا جائے گا، ایونٹ کے افتتاحی میچ میزبان جنوبی افریقا اور افغانستان کی ٹیمیں مدمقابل ہوں گی۔

گروپ سی میں شامل پاکستان ٹیم اپنا پہلا میچ 19 جنوری کو اسکاٹ لینڈ کے خلاف کھیلے گی۔

گروپ سی میں پاکستان کے ساتھ بنگلادیش، زمبابوے اور اسکاٹ لینڈ کی ٹیمیں شامل ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

ورلڈ کپ میں مایوس نہیں کرینگے، روحیل نذیر
اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  56792
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
آئی سی سی, انڈر 19 ورلڈ کپ, پاکستان کرکٹ ٹیم, ساؤتھ افریقا, کپتان, روحیل نذیر, اسکواڈ, کھلاڑی, کنڈیشن, ہم آہنگ,
بھارت, روہت شرما الیون, میتھیوز, روشن ڈکویلا, سرنگا لکمل, ویرات کوہلی, سری لنکا, کرکٹ
بھارت میں کیوریٹر بکیز کی ایماء پر پچ فکسنگ کرنے لگے،پونے سٹیڈٰیم کے کیوریٹر پنڈو رنگ نے بکی کے روپ میں صحافی کو پچ کا معائہ کروا دیا۔ بکی کی مرضی کی پچ بنانے پر آمادگی کا اظہارکیا۔ صحافی نے سٹنگ آپریشن کے دوران بھارت اور نیوزی لینڈ کے درمیان آج دوسرے ون ڈے میچ سے قبل کیوریٹر کو لالچ دے
تمام پاکستانیوں کیلئے خوشخبری ہے کہ پاکستان کے سونے میدان ایک بار پھر آباد ہونے جا رہے ہیں۔ اگلے 3 ماہ میں کرکٹ کی 3 عالمی ٹیمیں پاکستان کا دورہ کریں گی۔ پاکستان کرکٹ بوڑ کے چیرمین نجم سیٹھی نے اعلان کیا ہے کہ ویسٹ انڈیز، سری لنکا اور ورلڈ الیون کی ٹیمیں رواں سال پاکستان کا دورہ کریں گی۔

مزید خبریں
اسپیکٹیٹر انڈیکس نے سال 2019 کی د نیا میں رہائش کے لیے خطرناک ترین ممالک کی فہرست جاری کر دی ہے۔ اس فہرست کے مطابق بھارت رہائش کے لیے خطرناک ترین ممالک کی فہرست میں پانچویں نمبر پر آ گیا ہے جبکہ پہلے نمبر پر برازیل، دوسرے پر ساؤتھ افریقہ، تیسرے پر نائجیریا اور چوتھے پر ارجنٹینا ہے۔
صبح سویرے اسکول جاتے وقت ہم عجیب مسابقت میں پڑے رہتے تھے پہلا مقابلہ یہ ہوتا تھا کہ کون سب سے تیز چلے گا دوسرا شوق سلام میں پہل کرنا۔ خصوصاً ساگری سے آنیوالے اساتذہ کو سلام کرنا ہم اپنے لیے ایک اعزاز تصور کرتے تھے۔
چینی دفترخارجہ کے ترجمان گینگ شوانگ نے ہفتہ وار پریس کانفرنس کے دوران سوالوں کے جوابات دیتے ہوئے کہا کہ مسئلہ کشمیر ایک تاریخی مسئلہ ہے جسے اقوام متحدہ کے چارٹر اور سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کی روشنی میں پر امن طریقے
سوشل میڈیا کے اس دور میں پروپیگنڈہ کرنا اور عوام الناس کو متاثر کرنا انتہائی آسان ہو چکا ہے۔ نیم خواندہ یا ان پڑھ لوگ تو درکنار انتہائی پڑھے لکھے افراد بھی بآسانی اس کا شکار ہو جاتے ہیں۔

مقبول ترین
ماں۔۔۔۔مجھے معلوم تھا کہ آپ میرے اس عارضی دنیا میں واپس آنے کے لیے کتنی پرجوش تھیں۔۔۔۔۔یہ لیں، آج آپ کی دیرینہ خواہش پوری کیے دے رہی ہوں۔۔۔۔ارے دیرینہ یوں بولا ہے کہ جب سے میرا آپ کا ساتھ چھوٹا، وہ بندھن ٹوٹا جس نے مجھے آپ کی سانسوں کی ڈور سے باندھ رکھا تھا،تب سے محسوس ہونے لگا کہ اب مجھ میں کچھ باقی نہیں رہا۔
وزیراعظم عمران خان اور امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے درمیان ورلڈ اکنامک فورم کے موقع پر اہم ملاقات ہوئی جس میں باہمی دلچسپی کے امور اور اہم ایشوز پر تبادلہ خیالات کیا گیا۔ ورلڈ اکنامک فورم کی سائیڈ لائنز پر ہونے والی اس اہم ملاقات میں امریکی
حکومت اور اپوزیشن نے نئے چیف الیکشن کمشنر کے لیے سکندر سلطان راجہ کے نام کا اعلان کردیا ہے۔ الیکشن کمیشن ممبران و چیف الیکشن کمشنر کی تقرری کے لیے چیئرپرسن شیریں مزاری کی زیر صدارت حکومت اور اپوزیشن کی پارلیمانی
وزیراعظم عمران خان عالمی اقتصادی فورم (ورلڈ اکنامک فورم) کے سالانہ اجلاس میں شرکت کے لیے سوئٹزرلینڈ کے شہر ڈیووس روانہ ہوگئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں