Saturday, 20 January, 2018
قازقستان میں چلتی بس میں آتشزدگی، 52 افراد جل کر ہلاک
سنٹرل ایشیائی ریاست قازقستان کے شمال مغربی علاقے اکتاﺅ میں روس جانے والی ایک بس میں آتشزدگی کے نتیجے میں 52 افراد زندہ جل کر ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہو گئے ہیں۔ ہلاک ہونے والے تمام افراد ممکنہ طور پر ازبک باشندے تھے
شمالی یورپ شدید طوفان کی زد میں، آٹھ افراد ہلاک

بھارت لائن آف کنٹرول پر دہشتگردوں کیخلاف کارروائی کرے، نیتن یاہو
اسرائیل کے وزیراعظم نیتن یاہو جو ان دنوں بھارت کے دورے پر ہیں نے کہا ہے کہ بھارت کو لائن آف کنٹرول پر ان دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کرنا ہوگی، ہم پاکستان کے دشمن نہیں لہذا پاکستان کو بھی ہم سے دشمن کی طرح برتاؤ نہیں کرنا چاہیئے۔
امریکہ کی اقوام متحدہ کو پاکستان کیخلاف استعمال کرنیکی کوششیں
افغانستان کے دورے سے واپسی پر اقوام متحدہ میں امریکی سفیر نکی ہیلی نے صحافیوں سے بات کرتے ہوئے کہا کہ اقوام متحدہ کی سکیورٹی کونسل کو پاکستان پر دباؤ ڈالنا چاہئے کہ وہ اپنا رویہ تبدیل کرے۔ انہوں نے کہا کہ افغانستان نے بھی
امریکا نے فلسطین کی 65 ملین ڈالر کی امداد روک دی
امریکا نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے فلسطین کی امداد بندکرنے کے عندیے کےٹھیک دو ہفتے بعد 65ملین ڈالر کی امداد روک دی ہے جو کہ فلسطین میں سرگرم اقوام متحدہ کی ریلیف اینڈ ورک ایجنسی( یواین آر ڈبلیواے)کو دی جانی تھی۔
ایران جوہری معاہدہ، غلطیوں کو دورنہ کیا گیا تو آخری توثیق ہو گی، ٹرمپ
امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے ایران کے موجودہ جوہری معاہدے کے نقائص دور نہ کئے گئے تو پابندیوں میں نرمی کو برقرار نہیں رکھا جائے گا۔ امریکی صدر ٹرمپ کے مطابق وہ آخری بار ایرانی جوہری معاہدے کی توثیق کر رہے ہیں تاکہ یورپ اور امریکہ اس معاہدے میں پائے جانے والے سنگین نقائص کو دور کر سکیں۔
ڈونلڈ ٹرمپ نے مظاہروں کا خوف سے دورہ برطانیہ منسوخ کردیا
امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے مظاہروں کے خوف سے آئندہ ماہ برطانیہ کے دارالحکومت لندن میں سفارت خانے کے افتتاح کی غرض سے ہونے والا اپنا شیڈول دورہ منسوخ کردیا ہے۔امریکی صدر کی جگہ اب سیکریٹری آف اسٹیٹ ریکس ٹیلرسن برطانیہ جائیں گے۔
کانگو، طوفانی بارشوں سے 48 افراد ہلاک، ہزاروں بے گھر
افریقی ملک کانگو میں شدید اور طوفانی بارشوں کے باعث پیدا ہونے والی سیلابی صورت حال کے نتیجے میں کم از کم 48 افراد ہلاک اور 5 ہزار سے زائد بے گھر ہو گئے ہیں۔ جبکہ ہیضے سمیت متعدد وبائی امراض پھوٹ پڑے ہیں۔
سعودی عرب، عمارت کا ملبہ گرنے سے5 پاکستانی مزدور جاں بحق
سعودی عرب کے شہر جدہ میں واقع معروف سرکاری اسپتال کنگ سعود میڈیکل کمپلیکس کے اولڈ لیب بلڈنگ کو توڑنے کا عمل جاری تھا کہ ملبہ مزدوروں پر آگرا۔ جس کے نتیجے میں پانچ پاکستانی جاں بحق اور دیگر تین زخمی ہوگئے ہیں۔ یہاں کام کرنے والے تمام مزدور پاکستانی تھے۔
امریکا کا ایران میں گرفتار تمام مظاہرین کوفوری رہا کرنے کا مطالبہ
امریکی حکومت نے ایران پر زور دیا ہے کہ وہ حالیہ احتحاج کے دوران گرفتار کئے گئے تمام مظاہرین کو فوری طور پر رہا کرے۔ دوسری جانب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ ایران کے ساتھ طے پائے جوہری معاہدے کے مستقبل پرغور کررہے ہیں۔
کیلی فورنیا میں مٹی کے تودے گرنے سے 13 افراد ہلاک
امریکی ریاست کیلی فورنیا میں شدید طوفانی بارشوں کے بعد مٹی اور کیچڑ کے تودوں سے پیش آنے والے حادثات میں کم از کم 13 افراد ہلاک جب کہ سیکڑوں لاپتہ اور زخمی ہوگئے ہیں۔ کیلی فورنیا کا علاقہ سانتا باربرا شدید گرمی کے بعد ہونے والی شدید بارشوں کی وجہ سے سب سے زیادہ متاثر ہوا ہے
امریکہ کا پاکستان سے سکیورٹی تعاون روکنا غلط اقدام ہے، اولسن
پاکستان میں تعینات سابق امریکی سفیر رچرڈ اولسن نے ٹرمپ انتظامیہ کی طرف سے پاکستانی سکیورٹی تعاون روکنے کوغلط اقدام قرار دیتے ہوئے کڑی تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔ رچرڈ اولسن کا کہنا تھا کہ ٹویٹ اور پاکستان کی امداد بند کرنے سے امریکا کامیابی حاصل نہیں کرسکتا۔
شمالی و جنوبی کوریا کا ملٹری ہاٹ لائن بحال کرنے پر اتفاق
شمالی کوریا اور جنوبی کوریا کے درمیان تعلقات میں گزشتہ دو برس سے جمی برف پگھلنے لگی ہے اور دونوں ملکوں کے وفود نے سرحدی کشیدگی کم کرنے کیلئےعسکری مذاکرات کے انعقاد پر اتفاق کیا ہے۔ اس سلسلے میں دونوں ملکوں کے درمیان دو برس سے معطل عسکری ہاٹ لائن بحال کی جائے گی
سکھوں کے گوردواروں میں بھارتی حکام کے داخلے پر پابندی عائد
امریکہ میں سکھوں نے اپنے گوردواروں میں بھارتی سفارتکاروں اور حکومتی عہدیداران کے داخلے اور خالصہ تحریک نے آغاز کی تقریبات میں شرکت پر پابندی عائد کردی ہے جس کے بعد سے بھارتی حکومت کو شدید پریشانی کا سامنا ہے۔
جرمنی، مخلوط حکومت بنانے کا آخری موقع، میرکل ’پر امید‘
جرمن چانسلر انگیلا میرکل نے اس امید کا اظہار کیا ہے کہ سوشل ڈیموکریٹک پارٹی کے ساتھ آج شروع ہونے والے مذاکرات کامیاب رہیں گے اور جرمنی میں نئی مخلوط حکومت کا قیام عمل میں آ جائے گا۔
بانوے سالہ مہاتیر محمد ملائیشین وزارت عظمیٰ کے امیدوار نامزد
ملائیشیا کی متحدہ اپوزیشن نے سابق وزیراعظم اور مقبول رہنما بانوے سالہ مہاتیر محمد کو منصب وزارتِ عظمیٰ کیلئے اپنا امیدوار نامزد کیا ہے۔ ملائیشیا میں رواں برس اگست میں پارلیمانی انتخابات کا انعقاد ہو گا۔ مہاتیر محمد ملائیشیا کے بائیس برس وزیراعظم رہے تھے۔ اگر وہ یہ الیکشن جیت جاتے ہیں
لیبیا، مہاجرين کی کشتی ڈوبنے سے25 افراد ہلاک، 85 کو بچا لیا گیا
لیبیا کے قریب سمندر میں کشتی ڈوبنے کے ایک واقعے میں پچیس تارکین وطن ہلاک ہوگئے ہیں۔ اطالوی کوسٹ گارڈ کا کہنا ہے کہ ڈوبنے والوں میں سے پچاسی افراد کو بچا لیا گیا ہے۔ جبکہ اب تک ڈوبنے والے آٹھ تارکین وطن کی لاشیں بھی نکالی جا چکی ہیں۔
مقبول ترین
سائنس دانوں نے طب کی دنیا میں ایک اہم سنگِ میل حاصل کر لیا ہے، امریکہ کی جانز ہاپکنز یونیورسٹی کے سائنس دانوں کی ایک ٹیم نے ایک ایسے طریقۂ کار کا تجربہ کیا ہے جس کے تحت آٹھ عام قسم کے سرطانوں کی تشخیص خون کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ اس کا تجربہ 1005 مریضوں پر کیا گیا
پاکستان نے امریکہ اور برطانیہ سمیت ایشیا اور یورپ کے 24 ممالک سے آنے والے سیاحوں کو ملک میں داخلے کے بعد 30 دن کا ویزا دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ پاکستان کے امیگریشن حکام اور ایف ائی اے کی جانب سے جاری اشتہار کے مطابق یہ سہولت گروہ کی صورت میں سیاحت کیلئے آنے والے افراد کے لیے ہوگی
وزیراعلیٰ پنجاب میاں محمد شہباز شریف نے کہا ہے کہ سابق وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان مسلم لیگ (ن) کا اثاثہ ہیں اور وہ ایک طویل عرصے سے پارٹی کے ساتھ وابستہ ہیں۔ پرویز رشید کو میڈیا پر آکر بعض باتوں کا اظہار نہیں کرنا چاہئے، نواز شریف پارٹی صدر کی حیثیت سے اس معاملے کو حل کرائیں۔
دنیا بھر میں طلاق کے حوالے سے اکثر دلچسپ خبریں سامنے آتی رہتی ہیں جن میں معمولی اور اچھوتی وجوہات کی بناء پر شادی شدہ جوڑے علیحدگی کا فیصلہ کرلیتے ہیں۔ ایسا ہی ایک واقعہ تائیوان میں بھی پیش آیا ہے جہاں ایک شخص نے اپنی بیوی کو محض اس وجہ سے طلاق دے دی

براہ راست نشریات
تخلیق کائنات کے وقت اللہ تعالیٰ نے تمام مخلوقات کو پیدا کیا مگر ان میں سب سے اشرف انسان کو ٹھہرایا گیا جس کی بنیادی وجہ انسان میں دوسری مخلوقات کی نسبت زیادہ عقل و شعور، فہم و فراست، حکمت و دانائی ،صبر و شکر، تہذیب و تمدن
بلوچستان بیک وقت قدرتی، ساحلی، صحرائی اور پہاڑی معدنیات کے تحفظ کی دعویدار ہے۔ جہاں پاکستان کا سب سے بڑا نیشنل پارک ہنگول نیشنل پارک بھی موجود ہے اورنایاب ہونے والے جنگلی جانوروں کی متعدد اقسام پائے جاتے ہیں۔
کل جب قومی علماء کانفرنس سے فارغ ہوا،موبائل آن کیا تو ایک دوست نے کچرے کے ڈھیر پر پڑی مقتولہ مظلومہ زینب کی دلخراش تصویر بھیجی ہوئی تھی ۔ میں کل سے بار بار کچھ لکھنے کی ہمت کر رہا ہوں۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں