Friday, 18 October, 2019
چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

ماسکو/بیجنگ ۔ چین کی قومی پٹرولیم کارپوریشن کے مطابق توقع ہے کہ چین ،چین روس مشرقی روٹ قدرتی گیس پائپ لائن کی 2020ء تک تکمیل کرلے گا ، اس پائپ لائن کے ذریعے روس سے چین کو سالانہ 38بلین مکعب میٹر گیس فراہم کی جائے گی۔

صوبہ جیلن کے شہر چانگ لنگ اور صوبہ ہیلانگ جیانگ کے شہر ہی ہائی کو ملانے والی پائپ لائن کا پہلا مرحلہ اکتوبر 2019ء تک مکمل کر لیا جائے گا جبکہ چانگ لنگ کو شنگھائی سے ملانے والی ملکی پائپ لائنیں 2020ء کے اواخرتک مکمل کر لی جائینگی ۔

یہ بات سالانہ پیداوار کے حوالے سے ملک کے سب سے بڑے تیل و گیس تیار کرنیوالی کمپنی سی ایم پی سی نے بتائی ہے ۔

توانائی مارکیٹ تجزیے فراہم کرنیوالی کنسلٹنگ کمپنی آئی سی آئی ایس چائنا کے انرجی ریسرچ ڈائریکٹر لائی لائی نے کہا کہ اس اقدام سے چین کی توانائی منتقلی کو مزید ضمانت دی جاسکے گی ۔

انہوں نے کہا کہ اس قدرتی گیس پائپ لائن کی تکمیل سے چین میں قدرتی گیس میں کمی کو پورا کرنے کیلئے بڑے پیمانے پر مدد ملے گی جبکہ چین کی انرجی سپلائی میں مزید وسعت آئے گی ۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  47398
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
عالمی عدالت انصاف نے پاکستان سے گرفتار ہونے والے بھارتی جاسوس کلبھوشن جادھو کی بریت کی بھارتی درخواست مسترد کردی۔ عالمی عدالت انصاف کے صدر جج عبدالقوی احمد یوسف دی ہیگ کے پیس پیلس میں کلبھوشن کیس کا فیصلہ سنارہے ہیں
عالمی بینک کے انٹرنیشنل سینٹر فار سیٹلمنٹ آف انویسٹمنٹ ڈسپیوٹس (اکسڈ) نے ریکوڈک ہرجانہ کیس میں پاکستان پر تقریباً 6 ارب ڈالر کا جرمانہ عائد کردیا۔ پاکستان کو ہرجانے کی رقم چلی اور کینیڈا کی مائننگ کمپنی ٹیتھیان کو ادا کرنا ہوگی۔
برطانوی پولیس نے متحدہ قومی موومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین کے گھر پر چھاپہ مار کر انہیں گرفتار کرلیا ہے۔ میڈیا کے مطابق ایم کیوایم کے بانی الطاف حسین کو لندن میں گرفتار کرلیا گیا ہے۔ اسکاٹ لینڈ یارڈ پولیس نے صبح سویرے الطاف حسین
لندن ۔ ایک برطانوی تھنک ٹینک کا کہنا ہے کہ امریکہ اورسعودی عرب کی جانب سے شام میں حکومت مخالف مسلح گروہوں کو فراہم کیا جانے والا اسلحہ عموماً شدت پسند تنظیم دولت اسلامیہ کے ہاتھوں میں گیا۔

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ یہ پہلی اسمبلی ہے جو’ڈیزل‘ کے بغیر چل رہی ہے اگر فضل الرحمان کے لوگ میرٹ پر ہوئے تو انہیں بھی قرضے دیے جائیں گے۔ وزیراعظم عمران خان نے نوجوانوں کے لیے ’کامیاب جوان پروگرام‘ کا افتتاح کردیا ہے۔
وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت تحریک انصاف کی کورکمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں پنجاب اور خیبر پختونخوا کے وزرائے اعلیٰ اورتین گورنرز نے شرکت کی۔ حکومت نے مولانا فضل الرحمان سے مذاکرات کے لیے کمیٹی بنانے کا فیصلہ کیا ہے
اسلام آباد میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے فواد چوہدری نے کہا کہ نوکریاں حکومت نہیں نجی سیکٹر دیتا ہے یہ نہیں کہ ہر شخص سرکاری نوکر ی ڈھونڈے ، حکومت تو 400 محکمے ختم کررہی ہے مگرلوگوں کا اس بات پر زور ہے کہ حکومت نوکریاں دے۔
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں