Thursday, 28 May, 2020
چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

ماسکو/بیجنگ ۔ چین کی قومی پٹرولیم کارپوریشن کے مطابق توقع ہے کہ چین ،چین روس مشرقی روٹ قدرتی گیس پائپ لائن کی 2020ء تک تکمیل کرلے گا ، اس پائپ لائن کے ذریعے روس سے چین کو سالانہ 38بلین مکعب میٹر گیس فراہم کی جائے گی۔

صوبہ جیلن کے شہر چانگ لنگ اور صوبہ ہیلانگ جیانگ کے شہر ہی ہائی کو ملانے والی پائپ لائن کا پہلا مرحلہ اکتوبر 2019ء تک مکمل کر لیا جائے گا جبکہ چانگ لنگ کو شنگھائی سے ملانے والی ملکی پائپ لائنیں 2020ء کے اواخرتک مکمل کر لی جائینگی ۔

یہ بات سالانہ پیداوار کے حوالے سے ملک کے سب سے بڑے تیل و گیس تیار کرنیوالی کمپنی سی ایم پی سی نے بتائی ہے ۔

توانائی مارکیٹ تجزیے فراہم کرنیوالی کنسلٹنگ کمپنی آئی سی آئی ایس چائنا کے انرجی ریسرچ ڈائریکٹر لائی لائی نے کہا کہ اس اقدام سے چین کی توانائی منتقلی کو مزید ضمانت دی جاسکے گی ۔

انہوں نے کہا کہ اس قدرتی گیس پائپ لائن کی تکمیل سے چین میں قدرتی گیس میں کمی کو پورا کرنے کیلئے بڑے پیمانے پر مدد ملے گی جبکہ چین کی انرجی سپلائی میں مزید وسعت آئے گی ۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  24693
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
فرانس میں چین سے قبل ہی کورونا شروع ہونے کا انکشاف ہوا ہے۔ فرانس میں کورونا کا پہلا کیس 27 دسمبر کو سامنے آیا۔ ڈاکٹر کے مطابق انہیں یقین ہے کہ انہوں نے جن مریضوں کو دیکھا انہیں کورونا ہی تھا تاہم اس وقت ماہرین کو اس بیماری کا علم نہیں تھا۔
اقوام متحدہ نے غاصب صیہونی حکومت اسرائیل کی جانب سے شام پر ہونے والے حملوں پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔ اقوام متحدہ ادلب میں ہونے والی جنگ بندی کا خیر مقدم کرتی ہے۔
ایران، روس اور ترکی کے وزرائے خارجہ نے شام کے بحران کے حل کے لئے تینوں ممالک کے درمیان اعلی سطح پر مستقل مشاورت اور ہم آہنگی کی ضرورت پر زور دیا۔
سیکریٹری جنرل انتونیو گوتریس نے اقوام متحدہ کے 50 سے زائد افریقی ممالک کے نمائندوں سے ویڈیو کانفرنس کے ذریعے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کورونا وائرس کیخلاف محفوظ اور موثر ویکسین ہی کار گر ثابت ہوگی اورویکسین

مزید خبریں
چینی دفترخارجہ کے ترجمان گینگ شوانگ نے ہفتہ وار پریس کانفرنس کے دوران سوالوں کے جوابات دیتے ہوئے کہا کہ مسئلہ کشمیر ایک تاریخی مسئلہ ہے جسے اقوام متحدہ کے چارٹر اور سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کی روشنی میں پر امن طریقے

مقبول ترین
وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت خطے کے امن کو داﺅ پر لگا رہا ہے ‘ بھارت متنازعہ علاقوں میں تعمیراتی کام ‘سڑکیں اور فوجی بنکرز بنا رہا ہے جو کہ اس کے توسیع پسندانہ عزائم کو ظاہر کرتا ہے ‘لداخ کے متنازعہ علاقے میں تعمیرات سے بھارت عالمی قوانین کی خلاف ورزیاںکر رہا ہے۔
نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے اعدادوشمار کے مطابق کورونا س کے وار تیز ہوگیاہے ،60ہزار پاکستانی متاثر‘ اب تک 1240 جاں بحق ،مجموعی طور پر 19 ہزار142 مریض صحت یاب ‘ 24 گھنٹوں میں مزید ایک ہزار446 کیسز رپورٹ ہوئے۔
سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ شدید مہنگائی کے باعث عوام حکومت سے تنگ آچکی ہے مو جودہ حکومت کاخاتمہ ہی عوام کے لئے ریلیف ہو گا،عوام نا اہل نیازی حکومت سے نجات چاہتی ہے ۔ کورونا وباءاور ٹڈی دل کے خاتمے کے لئے حکو مت کی کو ئی پا لیسی نظر نہیں آئی ، ڈنگ ٹپاو¿ نظام چل رہا ہے ۔
پاکستان مسلم لیگ(ن)کی ترجمان مریم اورنگزیب نے حکومت پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران کے حکم پر چینی بر آمد کی گئی‘ مقدمہ بنایا جائے ،وزیراعظم کے لاپتہ ہونے پر تشویش ہے وزیراعظم کی گمشدگی کا اشتہار شائع کرنا چائیے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں