Tuesday, 21 January, 2020
چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

ماسکو/بیجنگ ۔ چین کی قومی پٹرولیم کارپوریشن کے مطابق توقع ہے کہ چین ،چین روس مشرقی روٹ قدرتی گیس پائپ لائن کی 2020ء تک تکمیل کرلے گا ، اس پائپ لائن کے ذریعے روس سے چین کو سالانہ 38بلین مکعب میٹر گیس فراہم کی جائے گی۔

صوبہ جیلن کے شہر چانگ لنگ اور صوبہ ہیلانگ جیانگ کے شہر ہی ہائی کو ملانے والی پائپ لائن کا پہلا مرحلہ اکتوبر 2019ء تک مکمل کر لیا جائے گا جبکہ چانگ لنگ کو شنگھائی سے ملانے والی ملکی پائپ لائنیں 2020ء کے اواخرتک مکمل کر لی جائینگی ۔

یہ بات سالانہ پیداوار کے حوالے سے ملک کے سب سے بڑے تیل و گیس تیار کرنیوالی کمپنی سی ایم پی سی نے بتائی ہے ۔

توانائی مارکیٹ تجزیے فراہم کرنیوالی کنسلٹنگ کمپنی آئی سی آئی ایس چائنا کے انرجی ریسرچ ڈائریکٹر لائی لائی نے کہا کہ اس اقدام سے چین کی توانائی منتقلی کو مزید ضمانت دی جاسکے گی ۔

انہوں نے کہا کہ اس قدرتی گیس پائپ لائن کی تکمیل سے چین میں قدرتی گیس میں کمی کو پورا کرنے کیلئے بڑے پیمانے پر مدد ملے گی جبکہ چین کی انرجی سپلائی میں مزید وسعت آئے گی ۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  17457
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
ایران، روس اور چین کی 3 روزہ مشترکہ بحری مشقیں بحیرہ عمان اور بحر ہند میں جاری ہیں. عالمی ڈرائع ابلاغ ان مشقوں کی اہمیت کے پیش نظر ان کو وسیع پیمانے پر کوریج دے رہے ہیں. مبصرین ایران، روس اور چین کی مشترکہ مشقوں کو علاقے
غیرملکی خبررسا ں ادارے کے مطابق اس تجربے کی تفصیلات مبہم ہیں تاہم وزارت مواصلات کے مطابق عام صارفین کو کوئی تبدیلی محسوس نہیں ہوئی۔اب ان نتائج کو صدر پوتن کے سامنے پیش کیا جائے گا۔
امریکی ریاست نیو جرسی میں فائرنگ سے پولیس اہلکار سمیت 4 شہری ہلاک ہو گئے، سیکورٹی اہلکاروں کی جوابی فائرنگ میں 2 حملہ آور بھی مارے گئے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق پولیس اہلکار قتل کی تفتیش کے سلسلے میں دو افراد
امریکی ریاست فلوریڈا کے نیول بیس پر سعودی اہلکار کی فائرنگ سے 3 امریکی فوجی ہلاک اور 7 زخمی ہوگئے جبکہ حملہ آور بھی مارا گیا۔ واقعے پر سعودی شاہ سلمان نے ٹیلی فون کر کے امریکی صدر ٹرمپ

مزید خبریں
چینی دفترخارجہ کے ترجمان گینگ شوانگ نے ہفتہ وار پریس کانفرنس کے دوران سوالوں کے جوابات دیتے ہوئے کہا کہ مسئلہ کشمیر ایک تاریخی مسئلہ ہے جسے اقوام متحدہ کے چارٹر اور سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کی روشنی میں پر امن طریقے

مقبول ترین
صدر پاکستان ڈاکٹر عارف علوی نے نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ سائنسز کے دورے کے دوران میڈیا نمائندگان سے بات کرتے ہوئے کہا کہ سرکاری اسپتالوں کو درپیش مسائل کا حل کرنے کے لیے ہمیں طویل المدتی اقدامات کرنا ہوں گے۔ ملک بھر سے کراچی میں علاج معالجے کے لیے لائے جانے والے بچوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے باعث کراچی میں بچوں کے لیے 500 بستر کے ایک اور سرکاری اسپتال کی ضرورت ہے۔
ملک میں آٹے کے بحران اور قیمتوں میں غیرمعمولی اضافے کے بعد اقتصادی رابطہ کمیٹی (ای سی سی) نے بغیر ریگولیٹری ڈیوٹی کے 3 لاکھ ٹن گندم کی درآمد کی اجازت دے دی۔
بنگلہ دیش اور افغانستان نے بھارت کے متنازع شہریت ترمیمی ایکٹ (سی اے اے) کی مخالفت کردی۔ مسلمانوں کو شامل نہیں کیا گیا ہے اور 3 ممالک کے ہندو، سکھ، جین، بدھ مت، مسیحی اور پارسیوں کو شہریت دینے کا کہا گیا ہے۔
وزیر اعلی پنجاب نے آٹے بحران کی صورتحال کا جائزہ لینے کے لئے اجلاس طلب کر لیا، اجلاس آج ایوان وزیر اعلیٰ میں عثمان بزدار کی زیر صدارت ہو گا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں