Saturday, 14 December, 2019
چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

چین روس گیس پائپ لائن2021ء تک مکمل کر لی جائیگی

ماسکو/بیجنگ ۔ چین کی قومی پٹرولیم کارپوریشن کے مطابق توقع ہے کہ چین ،چین روس مشرقی روٹ قدرتی گیس پائپ لائن کی 2020ء تک تکمیل کرلے گا ، اس پائپ لائن کے ذریعے روس سے چین کو سالانہ 38بلین مکعب میٹر گیس فراہم کی جائے گی۔

صوبہ جیلن کے شہر چانگ لنگ اور صوبہ ہیلانگ جیانگ کے شہر ہی ہائی کو ملانے والی پائپ لائن کا پہلا مرحلہ اکتوبر 2019ء تک مکمل کر لیا جائے گا جبکہ چانگ لنگ کو شنگھائی سے ملانے والی ملکی پائپ لائنیں 2020ء کے اواخرتک مکمل کر لی جائینگی ۔

یہ بات سالانہ پیداوار کے حوالے سے ملک کے سب سے بڑے تیل و گیس تیار کرنیوالی کمپنی سی ایم پی سی نے بتائی ہے ۔

توانائی مارکیٹ تجزیے فراہم کرنیوالی کنسلٹنگ کمپنی آئی سی آئی ایس چائنا کے انرجی ریسرچ ڈائریکٹر لائی لائی نے کہا کہ اس اقدام سے چین کی توانائی منتقلی کو مزید ضمانت دی جاسکے گی ۔

انہوں نے کہا کہ اس قدرتی گیس پائپ لائن کی تکمیل سے چین میں قدرتی گیس میں کمی کو پورا کرنے کیلئے بڑے پیمانے پر مدد ملے گی جبکہ چین کی انرجی سپلائی میں مزید وسعت آئے گی ۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  9416
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
امریکی ریاست نیو جرسی میں فائرنگ سے پولیس اہلکار سمیت 4 شہری ہلاک ہو گئے، سیکورٹی اہلکاروں کی جوابی فائرنگ میں 2 حملہ آور بھی مارے گئے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق پولیس اہلکار قتل کی تفتیش کے سلسلے میں دو افراد
امریکی ریاست فلوریڈا کے نیول بیس پر سعودی اہلکار کی فائرنگ سے 3 امریکی فوجی ہلاک اور 7 زخمی ہوگئے جبکہ حملہ آور بھی مارا گیا۔ واقعے پر سعودی شاہ سلمان نے ٹیلی فون کر کے امریکی صدر ٹرمپ
عالمی عدالت انصاف نے پاکستان سے گرفتار ہونے والے بھارتی جاسوس کلبھوشن جادھو کی بریت کی بھارتی درخواست مسترد کردی۔ عالمی عدالت انصاف کے صدر جج عبدالقوی احمد یوسف دی ہیگ کے پیس پیلس میں کلبھوشن کیس کا فیصلہ سنارہے ہیں
عالمی بینک کے انٹرنیشنل سینٹر فار سیٹلمنٹ آف انویسٹمنٹ ڈسپیوٹس (اکسڈ) نے ریکوڈک ہرجانہ کیس میں پاکستان پر تقریباً 6 ارب ڈالر کا جرمانہ عائد کردیا۔ پاکستان کو ہرجانے کی رقم چلی اور کینیڈا کی مائننگ کمپنی ٹیتھیان کو ادا کرنا ہوگی۔

مقبول ترین
ترجمان دفتر خارجہ کی جانب سے بھارتی وزارت خارجہ کا تبصرہ مسترد کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ مودی کو ہمسایہ ممالک کو اقلیتوں کے حقوق پر لیکچر دینا زیب نہیں دیتا۔ بھارت آج اقلیتوں کے قتل کی علامت بن چکا ہے۔
لاہور ہائیکورٹ میں پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی (پی آئی سی) پر حملے کے الزام میں گرفتار وکلاء کی رہائی سے متعلق درخواست کی سماعت پر جسٹس علی باقر نجفی نے ریمارکس دیے کہ اسپتال پر حملہ جنگوں میں بھی نہیں ہوتا۔
پیپلز پارٹی کے ورکرز کنونشن سے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ طاقت کا سرچشمہ صرف عوام ہیں۔ بنیادی حقوق اور جمہوریت پر حملے ناقابل برداشت ہیں۔ ہم آخری دم تک لڑیں گے اور ظلم کے خلاف آواز اٹھاتے رہیں گے۔
سندھ ہائیکورٹ نے ملزمان کے نام ای سی ایل میں شامل کرنے کا حکم دے دیا۔ اسپیکرسندھ اسمبلی آغا سراج درانی عدالتی ریمانڈ پر جیل میں ہیں، عدالت نے درخواستوں پر 25 نومبر کو فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں