Friday, 03 July, 2020
’’مسئلہ کشمیر کا پر امن حل تلاش کرنا چاہیے، چین‘‘

’’مسئلہ کشمیر کا پر امن حل تلاش کرنا چاہیے، چین‘‘
ترجمان چینی دفتر خارجہ

بیجنگ: چینی دفترخارجہ کے ترجمان گینگ شوانگ نے ہفتہ وار پریس کانفرنس کے دوران سوالوں کے جوابات دیتے ہوئے کہا کہ مسئلہ کشمیر ایک تاریخی مسئلہ ہے جسے اقوام متحدہ کے چارٹر اور سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کی روشنی میں پر امن طریقے سے حل کرنا چاہیے۔ 

انھوں نے مزید بتایا کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں پاکستان کی درخواست پر 15جنوری کو مسئلہ کشمیر کا جائزہ لیا گیا۔ اس موقع پر سلامتی کونسل کے اکثر ممبرممالک نے کشمیریوں پر بھارتی مظالم پر انتہائی تشویش کا اظہار کیا اور اس بات کا اعادہ کیا کہ مسئلہ کشمیر کو پر امن طریقے سے اقوام متحدہ کے چارٹر اور سلامتی کونسل کی قرار دادوں کے ذریعے حل کیا جائے۔ 

چینی دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا کہ سلامتی کونسل کو مسئلہ کشمیر کو جلد از جلد حل کرانے کے لیے اقدامات کرنے کی ضرورت ہے تاکہ خطے میں پائی جانے والی کشیدگی کم ہو سکے۔ انھوں نے مزید کہا کہ چین خطے میں امن و امان کی صورتحال پر نظر رکھے ہوئے ہے اور خطے کے امن کے لیے کوششیں کرتا رہے گا۔ انھوں نے یہ بھی واضح کیا کہ مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے چین بھارت سے رابطے میں ہے۔ 

اس موقع پر مزید بات کرتے ہوئے انھوں نے بھارت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ بھارت کو سلامتی کونسل کے اراکین کی جانب سے ظاہر کردہ تشویش کو سنجیدہ لینا چاہیے اور سلامتی کونسل کو اس حوالے سے مثبت جواب دینا چاہیے۔ 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  32344
کوڈ
 
   
مقبول ترین
ہائی کورٹ کی انتظامی کمیٹی نے سابق وزیر اعظم نواز شریف کو العزیزیہ اسٹیل مل ریفرنس میں سزا سنانے والے احتساب عدالت کے سابق جج ارشد ملک کو برطرف کر دیا ہے۔ ارشد ملک کا اسکینڈل سامنے آنے پر انہیں عہدے سے ہٹایا گیا تھا۔
مسلم لیگ (ن) کے رہنما اور قومی اسمبلی میں پارلیمانی لیڈر خواجہ آصف کا کہنا ہے کہ مائنس عمران خان کا مطالبہ غیر جمہوری مطالبہ نہیں۔ حکومت ہٹانے کے لیے کبھی بھی غیر آئینی طریقے کی حمایت نہیں کریں گے۔
تائیوان حکومت کا عجیب و غریب اقدام ،کورونا وائرس میں سفر کے لیے ترسنے والوں کے لیے تائیوان میں ’’جعلی پروازوں‘‘ کا سلسلہ شروع کردیا۔ ابتدائی مرحلے میں اس سفر کے لیے 7 ہزار افراد نے رجوع کیا۔
مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین اور معروف عالم دین مفتی منیب الرحمان کا کہنا ہے کہ قربانی عبادت مقصودہ ہے، اس کا متبادل مالی صدقہ نہیں ہوسکتا۔ کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے مفتی منیب الرحمان نے کہا کہ حالات کو بنیاد بناکر قربانی کے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں