Friday, 09 December, 2022
قدس کا مسئلہ ہر مومن کا مسئلہ ہے

قدس کا مسئلہ ہر مومن کا مسئلہ ہے
فوٹو مبصر

تحریر: مفتی عامر شہزاد
قدس کا مسئلہ کسی کا ذاتی مسئلہ نہیں یہ مسئلہ کسی ایک ملک سے مخصوص نہیں ہے یا یہ مسئلہ صرف مسلمانوں کا مسئلہ نہیں ہے بلکہ یہ گذشتہ موجود اور آنے والے مومنین اور موحدین کا مسئلہ ہے جس دن مسجد الاقصی کی بنیاد اس زمین پر رکھی گئی ہے اسی دن سےیہ سیارہ اس ھستی میں گردش کر رہا ہے مسلمانوں کے لئے کتنا دردناک ہے یہ منظر کہ وہ مادی اور معنوی امکانات کے باوجود بھی اس جسارت کو دیکھ رہے ہیں افسوس اس بات کا اسلامی ممالک دنیا کی سپر طاقتوں کی رگ حیات ہاتھ میں رکھ کران سب مناظر کا تماشائی بنے ہوے ہیں اور کچھ اوباش اس طرح مقدسات کی توہین کر رہے ہیں۔

امام خمینی پورٹل کی رپورٹ کے مطابق اسلامی انقلاب کے بانی فلسطینی عوام اور عالم اسلام کے نام اپنے ایک پیغام میں فرمایا کہ قدس کا مسئلہ کسی کا ذاتی مسئلہ نہیں یہ مسئلہ کسی ایک ملک سے مخصوص نہیں ہے یا یہ مسئلہ صرف مسلمانوں کا مسئلہ نہیں ہے بلکہ یہ گذشتہ موجود اور آنے والے مومنین اور موحدین کا مسئلہ ہے جس دن مسجد الاقصی کی بنیاد اس زمین پر رکھی گئی ہے اسی دن سےیہ سیارہ اس ھستی میں گردش کر رہا ہے مسلمانوں کے لئے کتنا دردناک ہے یہ منظر کہ وہ مادی اور معنوی امکانات کے باوجود بھی اس جسارت کو دیکھ رہے ہیں افسوس اس بات کا اسلامی ممالک دنیا کی سپر طاقتوں کی رگ حیات ہاتھ میں رکھ کران سب مناظر کا تماشائی بنے ہوے ہیں اور کچھ اوباش اس طرح مقدسات کی توہین کر رہے ہیں۔

اسلامی تحریک کے راہنما نے فرمایا کہ امریکا جیسے فاسد اور جنایتکار نے عالم اسلام کے سامنے اپنے کچھ ظلم احباب کے ساتھ مل کر مسلمانوں کے قبلہ اول کو غصب کر رکھا ہے اور اس کے باوجود عالم اسلام کے سامنے اپنی طاقت کا مظاہرہ کررہا ہے اور یہ سب دیکھنے کے بعد اسلامی ممالک کی خاموشی افسوسناک ہے کتنا اچھا ہوتا کہ مسجد الاقصی کے اسپیکر اسی دن سے اسرائیل کی جنایت کے خلاف بولتے جس دن اس نے یہ ظالمانہ کاروائی کی تھی۔

رہبر کبیر انقلاب اسلامی نے فلسطین کے انقلابی اور بہادر مسلمانوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے فرمایا کہ اس وقت فلسطین کے مسلمانوں نے پیغمبر اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی پیروی کرتے ہوے مسلمانوں کو کفر کے مقابلے میں اتحاد اور تحریک کی طرف دعوت دی ہے اب ایسی صورت حال میں کون مسلمان اس دعوت کو نظر انداز کر سکتا ہے اب جب کے فلسطین کے جوانوں کے خون سے مسجد الاقصی کی دیواریں رنگین ہیں تو انہوں نے اپنی مدد کے لئے پکارا ہے اب کوئی غیرتمند مسلمان ان کی اس دعوت کو نظر انداز نہیں کر سکتا عالم اسلام کو ان کی ہمدردی کرنی چاہیے اور امریکا و اسرائیل جیسے ظالم کا مقابلہ کرنا چاہیے اور مظلوم فلسطینیوں کی حمایت کرنا چاہیے ہماری دعا ہیکہ پروردگار مستضعفین کو مستکبرین پر غالب  اور انہیں اپنے ہر مقصد میں کامیاب بنائے۔ا

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کالم نگار، بلاگر یا مضمون نگار کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ بھی ہمارے لیے کالم / مضمون یا اردو بلاگ لکھنا چاہتے ہیں تو قلم اٹھائیے اور 500 الفاظ پر مشتمل تحریر اپنی تصویر، مکمل نام، فون نمبر اور مختصر تعارف کے ساتھ [email protected] پر ای میل کریں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  88510
کوڈ
 
   
مقبول ترین
صدر مملکت عارف علوی نے اہم تقرریوں سے متعلق سمری پر دستخط کردیے ہیں جس کے بعد جنرل عاصم منیر نئے آرمی چیف اور جنرل ساحر شمشاد چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی مقرر ہوگئے ہیں۔
سینئر صحافی اور اینکرپرسن ارشد شریف کی نماز جنازہ فیصل مسجد میں ادا کردی گئی ۔ نماز جنازہ خطیب فیصل مسجد پروفیسر ڈاکٹر قاری محمد الیاس نے پڑھائی، سیاسی، سماجی رہنمائوں، صحافی برادری سمیت مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے ہزاروں افراد نے شرکت کی۔
سینئر صحافی ارشد شریف کی موت گولیاں لگنے کے بعد دس سے تیس منٹ کے اندر واقع ہوئی۔ ارشد شریف کی پوسٹ مارٹم کی ابتدائی رپورٹ سامنے آگئی، ارشد شریف کی لاش کا اندرونی و بیرونی تفصیلی معائنہ کیا گیا، ارشد شریف کے جسم کے مختلف اعضا کے نمونے لئے گئے۔
پاکستان تحریک انصاف نے کہا ہے کہ آئی ایس پی آر کی نیوز کانفرنس سے دھچکا پہنچا، ہم اداروں کی نیوز کانفرنس کا جواب نہیں دے سکتے۔ لاہور میں پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی رہنماؤں اسد عمر، فواد چوہدری، شاہ محمود قریشی اور ڈاکٹر شیری مزاری

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں