Sunday, 25 September, 2022
تصاویر
ملک بھر میں سیلاب کی تباہ کاریاں
محرم الحرام: عزاداری امام حسینؑ کی تصویری جھلکیاں
ماہِ رمضان المبارک کی رونقیں
مری برفباری، سیاح محصور، امدادی کارروائیاں جاری
سانحہ بیروت، قیامت خیز دھماکہ، مناظر
روہنگیا کے عقوبت خانے ۔۔۔۔ تصویری نمائش
ٹرمپ نے مظاہرین کو کچل کر مارنے کی قسم کھالی
دنیا کے آرٹسٹوں نے کورونا کو موضوع بنا لیا ۔۔۔
جان لیوا وائرس پوری دنیا کو ویران کرگیا
ملک بھر میں لاک ڈاؤن: سڑکیں سنسان، مارکیٹیں ویران
عالمی یوم خواتین پر’عورت مارچ‘ اور ’حیا مارچ‘
’’یوم یکجہتی کشمیر کی تصویری جھلکیاں‘‘
ملی یکجہتی کونسل کے وفد کا دورہ ایران
عراق میں امریکی سفارتخانے پر مظاہرین کا دھاوا
پاکستان میں سورج گرہن کیسے؟
لاہور میں خودکش دہماکہ
مقبول ترین
برطانیہ کی ملکہ الزبتھ دوم مختصر علالت کے بعد 96 برس کی عمر میں انتقال کرگئیں۔ بی بی سی کی رپورٹ کے مطابق ڈاکٹروں نے ان کی صحت کے بارے میں تشویش کا اظہار کیا تھا جس کے بعد رائل فیملی کے افراد نے بکنگم پیلس میں آنے شروع کردیا تھا۔
صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران خان اپنے بیان کی خود وضاحت کریں، ان کے کہنے کا کیا مقصد تھا؟
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین اور سابق وزیراعظم عمران خان کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ پاک فوج کی سینئر قیادت کو متنازع بنانے کی کوشش افسوسناک ہے۔
عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) نے پاکستان کو قرض کی ادائیگی سے متعلق پروگرام کی منطوری دے دی۔ وفاقی وزیر خزانہ نے سماجی روابط کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر آئی ایم ایف کی جانب سے دی جانے والی منظوری سے متعلق کہا کہ

پاکستان ٹیلی وژن براہ راست
پاکستان خوبصورت ملک اور عوام مہمان نواز ہیں۔ ایران اور پاکستان کے مثبت تشخص کو اجاگرکرنے میں صحافی اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔ ان خیالات کا اظہار پاکستان کے مختصر دورے پر آئے ہوئے ایرانی ڈپٹی منسٹر برائے وزارت ثقاف
قونیا فار کشمیر کے زیر اہتمام ایک پر وقار تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ تقریب کی صدارت قونیا فار کشمیر کے صدر پی ایچ ڈی اسکالر عمیر پرویز خان نے کی جبکہ سٹیج سیکرٹری کے فرائض عائشہ زہرہ نے ادا کئے۔
عمیر پرویز خان سلجوق یونیورسٹی قونیہ ترکی میں بین الاقوامی تعلقات کے پی ایچ ڈی اسکالر ہیں۔ اسی کے ساتھ ساتھ وہ پاکستان میں نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی میں وزیٹنگ لیکچرار کے فرائض بھی سر انجام دے رہے ہیں۔

کیا نومنتخب وزیراعظم شہباز شریف کو آپ ملک کے لئے بہتر سمجھتے ہیں؟
نتائج ملاحظہ کریں
پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں