Wednesday, 19 February, 2020
پاکستانی ہاکی
 
پاکستانی ہاکی
 

پاکستانی ہاکی


کارٹون
’’بھارت اپنی ہی چال میں خود پھنس گیا‘‘
مذاکرات
بچے اسکول اور سیکیورٹی
سیکیورٹی سسٹم
سیاستدان اور گھریلو مسائل
کمیشن مافیا
پاکستانی سیاستدان اور عوام
سموگ کے فائدے
پاکستانی عوام کی حالت
موبائل سروس کی بندش
نورا کشتی
پاکستان میں سیلاب
ترک خاتون اول کا ہار
آج کا جن
واپڈا اور لوڈشیڈنگ
پاکستانی ہاکی
مقبول ترین
چیئرمین کشمیر کمیٹی سید فخر امام نے اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیوگوتیریس کے مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں کو اجاگر کرنے کے بیان کی تعریف کرتے ہوئےکہا کہ مقبوضہ جموں و کشمیر کے معاملے پر اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل کا غیر جانبدارانہ تبصرہ دیرپا پاکستانی موقف کا حامی ہے۔
وزیراعظم نے امید ظاہر کی کہ تمام انٹرنیشنل سوشل میڈیا اور انٹرنیٹ کمپنیاں پاکستان میں کام جاری رکھیں گی اور حکومت ان کے تحفظات دور کرے گی۔سوشل میڈیا کے حوالے سے متعارف کروائی گئی حالیہ ’پابندیوں‘ پر بڑھتی ہوئی تنقید کے بعد وزیراعظم نے متعلقہ حکام کو ان قواعد کے نفاذ سے قبل تمام اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کرنے کی ہدایت کردی۔
ایرانی عدالت کے ترجمان غلام حسین اسماعیلی نے میڈیا کو بتایا کہ 10 شہریوں کو ریاست مخالف سرگرمیوں اور امریکا کی جاسوسی کے الزام میں دس سال تک قید کی سزا سنائی گئی ہے۔ ان افراد کو 2018 میں حراست میں لیا گیا تھا۔
افغان الیکشن کمیشن نے ملک میں ہونے والے صدارتی انتخابات کے حتمی سرکاری نتائج کا اعلان 5 ماہ بعد کر دیا ہے، اشرف غنی ایک مرتبہ پھر دوبارہ ملک کے صدر بن گئے ہیں۔ چیف ایگزیکٹو عبد اللہ عبد اللہ نے نتائج تسلیم کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

میرے پاس تم ہو ۔۔۔۔ کیا ہوگا؟
وہ جو کہتے ہیں دانا: پہلے سلام پھر کلام،وہ درست اور بجا فرماتے ہیں۔ آخر بات سے بات بنانے کا ہنر بھی تو ایک سلام ہی سکھاتا ہے،تو کیوں نہ آج کی مجلس کا آغاز اچھی طرح سلام کر کہ کیا جائے، تو میرے پڑھنے والو! اسلام علیکم،امید رکھتی ہوں کہ
حال ہی میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے صہیونیوں کی جعلی ریاست اسرائیل کے وزیر اعظم نیتن یاہو کے ساتھ ملاقات میں میڈیا کے سامنے ایک امن منصوبہ کا اعلان کیا ہے جس کو مغربی ذرائع ابلاغ پر مغربی ایشیاء کے لئے امن پلان کا نام دے کر تشہیرکی گئی۔
عزیزان آپ کے سامنے مولانا روم کے فارسی کے اشعار ہیں ۔ رومیؒ اس میں ایک کہانی میں ایک عورت کا واقع بیان کرتا ہے جس کے پیچھے ایک اوباش مرد لگا ہوا تھا ۔اس کو اس عورت نے امتحان کے لئے ایک اور عورت کی طرف متوجہ کیا کہ وہ اس سے زیادہ خوبصورت ہے ۔

کیا تعلیمی اداروں میں لسانی اور قومی بنیاد پر کونسلز بنانے کی اجازت ہونی چاہیے ؟
نتائج ملاحظہ کریں
پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں