Sunday, 31 May, 2020
سنٹرل کنٹریکٹ کا اعلان، بابر ون ڈے کپتان مقرر
پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے بابر اعظم کو ون ڈے ٹیم کا کپتان مقررکرنے کے ساتھ ہی قومی کرکٹرز کے سنٹرل کنٹریکٹ کا اعلان بھی کر دیا ہے۔ بابر اعظم کی کٹگری اے میں جگہ برقرار ہے جبکہ ٹیسٹ کپتان اظہر علی کی کٹگری اے میں ترقی ہوئی ہے
عمر اکمل پر 3 سال کی پابندی برقرار، کیس کا تفصیلی فیصلہ جاری

پریشانیوں کی وجہ سے3 مرتبہ خودکشی کا سوچا، شامی
بھارتی فاسٹ بولر محمد شامی نے انکشاف کیاکہ پروفیشنل اور ذاتی پریشانیوں کی وجہ سے انھوں نے 3 مرتبہ خودکشی کا سوچا۔ ری ہیبلی ٹیشن میرے لیے دباؤ سے بھرپور تھی۔
عمر اکمل پر تاحیات پابندی لگنی چاہیے، راشد لطیف
کراچی: سابق ٹیسٹ کپتان راشد لطیف نے کہا ہے کہ عمر اکمل پر تاحیات پابندی لگنی چاہیے تھی، اخباری نمائندے سے گفتگو کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ اینٹی کرپشن کوڈ کی خلاف ورزی پر عمر اکمل کو سزا تو ملنی ہی تھی،البتہ میں پہلے بھی کہہ چکا ہوں کہ یہ سلسلہ رکنے والا نہیں،
اسپاٹ فکسنگ، کرکٹر عمر اکمل پر 3 سال کی پابندی عائد
پاکستان کرکٹ ٹیم کے مڈل آرڈر بیٹسمین عمر اکمل پر اسپاٹ فکسنگ معاملے میں ہر طرح کی کرکٹ کھیلنے پر 3 سال کی پابندی عائد کردی گئی۔
ثناء میر کا انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان
پاکستان کی جانب سے 226 انٹرنیشنل میچز میں قومی ویمن کرکٹ ٹیم کی نمائندگی کرنے والی سابق کپتان ثناء میر نے انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا ۔
عمر اکمل کی قسمت کے فیصلے کا وقت قریب
پاکستان کرکٹ بورڈ کے اینٹی کرپشن کوڈ کی خلاف ورزی کے مرتکب مڈل آرڈر عمر اکمل کی قسمت کا فیصلہ جلد متوقع ہے، فکسنگ کیس میں ملوث بیٹسمین کی پیشی27اپریل کو ہوگی جس کے لیے نوٹسز جاری کردیے گئے ہیں۔
ٹی 20 ورلڈ کپ، آئی سی سی ممکنہ آپشنز کی تلاش میں سرگرداں
رواں برس آسٹریلیا میں شیڈول ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ کے انعقاد کی خاطر آئی سی سی ممکنہ آپشنز کی تلاش میں سرگرداں ہے اور گورننگ باڈی کے ترجمان کا کہنا ہے کہ میگا ایونٹ کے متعلق حتمی فیصلہ کسی مناسب وقت پر کیا جائے گا۔
آفریدی کی حمایت، ہربھجن کی اہلیہ کا بھارتیوں کو جواب
شاہد آفریدی فاؤنڈیشن کی حمایت کرنے کی وجہ سے ہربھجن سنگھ پر بھارت میں ہونے والی تنقید پر سابق بھارتی کرکٹر کی اہلیہ گیتا بسرا بھی بول پڑیں۔
سیمی کی دنیا سے وزیر اعظم کورونا ریلیف فنڈ میں امداد کی اپیل
ویسٹ انڈیز کو دو مرتبہ ٹی ٹونٹی ورلڈکپ جتوانے والے اور پشاور زلمی کے کوچ ڈیرن سیمی نے عالمی دنیا سے وزیر اعظم عمران خان کے کورونا ریلیف فنڈ میں امداد دینے کی اپیل کر دی۔
پاک بھارت میچز، شعیب اختر نے مزید دلائل پیش کردیے
کراچی: سابق پاکستانی اسپیڈ اسٹار شعیب اختر نے پاک بھارت امدادی میچز کیلیے مزید دلائل پیش کردیے۔
لاک ڈاؤن، کامران اکمل کا گھر پر ورک آؤٹ
کورونا وائرس کے پیش نظر ہونے والے لاک ڈاؤن کی وجہ سے قومی کرکٹر کامران اکمل نے اپنے گھر میں ہی ورک آؤٹ شروع کردیا ہے اور سخت ٹریننگ کرکے وقت گزارنے لگے۔
شعیب ملک نے رمیز راجہ کو بھی ریٹائر ہونے کا مشورہ دے دیا
پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان، سینئیر پلیئر اور آل راؤنڈر شعیب ملک نے سابق کپتان اور کرکٹ تبصرہ نگار رمیز راجہ کو بھی ریٹائرمنٹ کا مشورہ دے دیا۔
اعصام الحق نےغریبوں میں راشن پہنچانے کا کام شروع کردیا
قومی ٹینس سٹار اعصام الحق کورونا کے خلاف جنگ میں متحرک ہو گئے، ہزار گھروں تک راشن پہنچانے کا کام شروع کر دیا، احتیاطی تدابیر کے ساتھ ضرورت مندوں کا احساس کرنے کا مشورہ دے دیا۔
کورونا وائرس، ڈیوائن براوو نے نیا گانا جاری کر دیا
ویسٹ انڈیز کے آل راؤنڈر ڈیوائن براوو نے کورونا وائرس کے حوالے سے اپنا نیا گانا جاری کر دیا ہے۔
وقار یونس 'سیلف آئیسولیشن' میں، اہلیہ ایمرجنسی ڈیوٹی پر
‏پاکستان کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ اور سابق کپتان وقار یونس مشکل وقت سے گزر رہے ہیں لیکن ان کے حوصلے جوان ہیں اور وہ اس مشکل وقت سے نہ صرف خود باہمت بن کر مقابلہ کر رہے ہیں بلکہ اپنی باہمت اہلیہ کے بھی حوصلے کے معترف ہیں۔
’’پی ایس ایل کے دیگر میچز بغیر شائقین کروانے کا اعلان‘‘
وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے کراچی میں شیڈول پاکستان سپر لیگ کے دیگر میچز کے حوالے سے اہم فیصلہ کرتے ہوئے کہا کہ ہم کراچی میں پی ایس ایل کے میچز کروارہے ہیں لیکن اس سے زیادہ مزید رسک نہیں لے سکتے اور صرف آج کے میچ میں
مقبول ترین
پاکستان مسلم لیگ ن کے سینئر رہنما راجہ ظفر الحق کا کہنا ہے کہ ایٹمی دھماکوں کا کریڈٹ سابق وزیراعظم میاں محمد نواز شریف کو جاتا ہے۔ میڈیا کے مطابق وزیر ریلوے شیخ رشید نے دعویٰ کیا تھا کہ ملک میں ایٹمی دھماکے انہوں نے، گوہر ایوب اور
وزیر ریلوے شیخ رشید احمد کا کہنا ہے کہ ساری قوم کو یہ بتانا چاہتا ہوں کہ ایٹمی دھماکا راجا ظفر الحق، گوہر ایوب اور میں نے کیا، نواز شریف سمیت ساری کابینہ ایٹمی دھماکے کے خلاف تھی۔ لاہور میں پریس کانفرنس کے دوران شیخ رشید احمد نے
معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا کا کہنا ہے کہ پاکستان میں کورونا کے مقامی سطح پر پھیلاؤ کی شرح 92 فیصد ہے لہٰذا عوامی مقامات پر ماسک کے استعمال کو لازمی قرار دے رہے ہیں۔ وزیراعظم کے معاونین خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا اور
وزیر مملکت برائے امور کشمیر شہریار آفریدی بھی کورونا کا شکار ہوگئے ہیں۔ وزیر مملکت نے قوم کے لیے دعا دی اور کہا رب ذوالجلال سے دعا ہے کہ وطن عزیز کو موذی وباء سے محفوظ بنائے۔

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
میرے بچپن میں میرے والد صاحب بیرون ملک ملازمت کرتے تھے. اچھا کھاتے پیتے تھے لیکن وہ ایک کمی ہوتی ہے نا کہ کب ابو آئیں گے اور کب ان کو لینے ایئرپورٹ جائیں گے، وہ ہمیشہ رہتی تھی. اور جب ان کو لینے ائیر پورٹ جاتے تو خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہیں ہوتا تھا.
صدی کی ڈیل (deal of century) امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے مسئلہ فلسطین کا پیش کیا جانے والا نام نہاد حل ہے ۔اس منصوبہ کے تحت اسرائیل اور فلسطین کے درمیان ایک نئی حد بندی کی جائے گی ۔جس کے نتیجے میں ایک جدید فلسطین تشکیل دیا جائے گا ۔اگر اس صدی کی ڈیل کے بعد کے فلسطین کو دیکھا جائے تو مکمل طور پہ تبدیل ہو جائے گا۔
سعودی عرب کے ایک ایم بی سی چینل پر رمضان کے شروع میں ایک ڈرامہ "ام ہارون" کے نام سے نشر کیا جا رہا ہے، جس میں یہودیت کو مظلوم بنا کر پیش کیا گیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں