Tuesday, 24 April, 2018
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف مکمل ہڑتال
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف حریت قیادت کی کال پر آج وادی بھر میں مکمل شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جارہی ہے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق گزشتہ روز کلگام میں 4 نوجوانوں کی شہادت کے خلاف حریت قیادت کی کال پر آج مکمل ہڑتال کی جارہی ہے
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف مکمل ہڑتال

مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی درندگی، 17 نوجوان شہید
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا سلسلہ جاری ہے۔ قابض فوج نے ضلع اسلام آباد اور شوپیاں میں آپریشن کے دوران 17 نوجوانوں کو شہید کردیا۔ فائرنگ سے 100 سے زائد افراد زخمی بھی ہوگئے۔
مظفر آباد، مسافر جیپ دریا میں گرنے سے 5 جاں بحق
وادی گریس میں مسافر جیپ دریا میں گرنے سے 5 افراد جاں بحق جب کہ 6 زخمی ہوگئے۔ میڈیا کے مطابق آزاد کشمیر میں وادی نیلم کے علاقے تاؤبٹ سے دارالحکومت مظفر آباد جانے والی مسافر جیپ دشوار گزار
بھارتی فوج کی دہشتگردی، دو کشمیری نوجوان شہید
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق قابض بھارتی فوج نے سرچ آپریشن کے نام پر اسلام آباد کے علاقے ڈوورو پر دھاوابول دیا۔ بھارتی فوج کی فائرنگ سے دو کشمیری نوجوان شہید ہوگئے۔ کٹھ پتلی انتظامیہ نے علاقے میں موبائل، انٹرنیٹ اور ٹرین سروس معطل کر دی۔
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی فائرنگ سے 6 کشمیری شہید
مقبوضہ کشمیر کے علاقے ضلع شوپیاں میں بھارتی فوج نے ریاستی دہشتگردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے فوجی کیمپ کے نزدیک کار پر فائرنگ کر کے6 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ہے ۔ بے گناہ کشمیریوں کی شہادت کے بعد علاقے میں صورتحال کشیدہ ہوگئی ہے۔
سیدعلی گیلانی کا نظربند کشمیریوں کی حالت زار پر اظہار تشویش
مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی صاحب نے جیلوں میں غیر قانونی طور پر نظر بند کشمیریوں کی حالت زار پر گہری تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ مہذب انسانی تاریخ میں قیدیوں کے حقوق کو اولین اہمیت حاصل ہے،
بھارتی فوجیوں نے ایک اور کشمیری نوجوان کو شہید کر دیا
بھارتی فوجیوں نے ریاستی دہشت گردی کی تازہ کارروائی کے دوران آج ضلع بانڈی پورہ میں ایک اور نوجوان کو شہید کر دیا ہے۔ فوجیوں نے نوجوان کو ضلع کے علاقے حاجن میں شکر دین کے مقام میں محاصرے اور تلاشی کی کارروائی کے دوران شہید کیا۔ آخری اطلاعات ملنے تک علاقے میں فوجی آپریشن جاری تھا۔
بھارتی فوج کی فائرنگ سے پاک فوج کے 2 جوان شہید
ہندوستان اور پاکستان کے درمیان لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج نے ایک بار سیزفائر کی خلاف ورزی کرتے ہوئے بلااشتعال فائرنگ کی جس کے نتیجے میں پاک فوج کے دو جوان شہید ہوگئے۔
بھارت کشمیرمیں انتشار کی سیاست پر گامزن ہے، انجینئررشید
مقبوضہ کشمیر میں نام نہاد اسمبلی کے رکن اورعوامی اتحاد پارٹی کے سربراہ انجینئر عبدالرشید نے کہاہے کہ کشمیریوں پرزوردیا ہے کہ وہ مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے نہ صرف اپنی صفوں میں اتحاد و اتفاق کو فروغ دیں بلکہ کشمیری قیادت کو بھی کسی متفقہ ایجنڈے پر کام کرنے کیلئے تیار کریں۔
’’ایل او سی، بھارتی فوج کی فائرنگ، نوجوان شہید‘‘
بھارت کی جانب سے لائن آف کنٹرول پر نہتے کشمیریوں کو دہشت زدہ کرنے کا سلسلہ جاری ہے۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق بھارتی فوج نے ایل او سی پر تیتری نوٹ کے علاقے میں بلا اشتعال فائرنگ کی۔
بھارت میں انسانی حقوق کی صورتحال انتہائی مخدوش ہے، ایمنسٹی انٹرنیشنل
انسانی حقوق کی بین الاقوامی تنظیم ایمنسٹی انٹر نیشنل نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کو انسانی حقوق کی ہر قسم کی خلاف ورزیوں پرجواب دہی سے استثنیٰ حاصل ہے اور مظاہرین پر پیلٹ گن جیسے مہلک ہتھیاروں کا استعمال مسلسل جاری ہے اور انتظامیہ بھی مقبوضہ علاقے میں اکثر انٹرنیٹ سروسز معطل رکھتی ہے ۔
سیدعلی گیلانی کی ذہنی طورپر معذور شہری کے قتل کی شدید مذمت
مقبوضہ کشمیرمیںکل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے آستان پورہ سویہ بُگ کے بزرگ شہری سید حبیب اللہ کے بھارتی فورسز کے ہاتھوں قتل کی شدید مذمت کرتے ہوئے اسے بربریت اور سفاکیت قراردیا ہے۔
بھارت کشمیر میں جمہوریت کا جنازہ نکال رہا ہے، علی گیلانی
مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چےئرمین سید علی گیلانی نے خبردارکیا ہے کہ اگرکشمیری نوجوانوں کے خلاف بھارتی فورسز کی ظالمانہ کارروائیاں فوری طور پرنہ روکی گئیں تو اس کے سنگین نتائج پرآمد ہوں گے جس کی تمام تر ذمہ داری بھارت نواز پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی اوربھارتی پولیس پر عائد ہوگی۔
بھارتی ریاستی دہشتگردی, مقبوضہ کشمیر میں ہڑتال
مقبوضہ کشمیر میں سینٹرل جیل سرینگر سے کشمیری نظر بندوں کی جموں خطے کی جیلوں میں منتقلی، بھارتی سپریم کورٹ کی طرف سے شوپیاں میں شہریوں کے حالیہ قتل میں ملوث بھارتی فوجیوں کی ریاستی دہشت گردی کے خلاف پولیس کی ایف آئی آر پر حکم امتناع اور حریت رہنما محمد یوسف ندیم کے وحشیانہ قتل
قابض بھارتی فوج نے مزید 2 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا
مقبوضہ كشمیر میں بھارتی فوجی نے ریاستی دہشت گردی كی تازہ كارروائی كے دوران ضلع پونچھ میں دو كشمیری نوجوانوں کو شہید كر دیا ہے۔قابض فوج نے ان نوجوانوں كو پونچھ كے علاقے بالاكوٹ میں ایک پر تشددآپریشن كے دوران شہید كیا جب کہ اس دوران کئی گھنٹوں تک قابض فوج نے علاقے کو گھیرے میں لیے رکھا۔
پاک فوج کی ایل او سی پر کارروائی، 5 بھارتی فوجی ہلاک
آئی ایس پی آر کے مطابق، پاک فوج نے کنٹرول لائن پر بھارتی اشتعال انگیزی کا منہ توڑ جواب دیا اور تتہ پانی سیکٹر میں پاکستانی شہریوں کو نشانہ بنانے والی بھارتی چیک پوسٹ ہی اڑا دی، کارروائی میں 5 بھارتی فوجی ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہو گئے۔
مقبول ترین
وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہےکہ سی پیک پاکستان کو ترقی کا پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے۔ کراچی میں سی پیک سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نےکہا کہ سی پیک کے ذریعے افغانستان اور مغربی چین کو بھی رسائی مل سکے گی
چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے غیر متعلقہ افراد کی سیکورٹی واپس لینے سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت کی۔ عدالت نے حکم دیا کہ جن لوگوں کو جان کا خطرہ ہے ان سے سیکیورٹی واپس نہ لی جائے اور تمام صوبے سیکیورٹی فراہمی کا فارمولا ایک ہفتے میں طے کرلیں۔
عرب کے دارالحکومت ریاض میں شاہی محل میں کل رات ہونے والی فائرنگ کی اصل حقیقت سامنے آگئي ہے فائرنگ کے واقعہ میں آل سعود کے بعض اعلی شہزادے ملوث ہیں۔ ڈرون کو گرانے کا واقعہ سعودی حکومت کا ڈرامہ ہے فائرنگ کے واقعہ کے بعد سعودی بادشاہ
سابق وزیراعظم میاں نواز شریف نے کہا کہ چیف جسٹس اپنی بات سنا دیتے ہیں کوئی اور بولتے تو پابندی لگا دیتے ہیں۔ سابق وزیراعظم میاں نواز شریف اور ان کی بیٹی مریم نواز لندن میں اہلیہ کلثوم نواز کی عیادت کے بعد وطن واپس پہنچ گئے۔

براہ راست نشریات
خواتین کے کندھوں پر بہت بڑی ذمہ داری ہے انھوں نے ہی اولاد کی تربیت کرنی ہے جو کہ آگے بڑھ کر ایک مفید معاشرے کی بنیاد بنتی ہے ۔ان خیالات کا اظہار پی ٹی آئی کی راہنما عابدہ راجہ نے علمی وتحقیقی ادارے البصیرہ کے شعبہ خواتین کے زیر اہتمام منعقدہ جناب زینب سلام اللہ علیہا افتخار اسلام مذاکرہ سے خطاب کرتے ہوئے کیا
اکثر جب ہم بازار جاتے ہیں تو ہمیں مردانہ آواز مگر زنانہ لباس زیب تن کئے ہوئے کوئی آواز پیچھے سے آتی ہے کہ ’’اے بابو کچھ دے دو‘‘اور جب ہم مڑ کر دیکھتے ہیں تو کوئی خواجہ سرا پیچھے کھڑا ہوتا ہے بعض افراد تو اس تیسری جنس کو کچھ نہ کچھ
کائنات کی تخلیق کے ساتھ ہی قدرت کی طرف سے انسانی تولید کا ایک بہترین و مکمل نظام وضع کردیا گیا. اس کے بعد اس نظام پر مختلف مذاہب، ثقافتوں اور ممالک کا روایتی غلاف چڑھایا جاتا رہا اور آج بھی اکیسویں صدی میں بھی بنیادی نظام وہی ہے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں