Wednesday, 21 February, 2018
بھارت کشمیر میں جمہوریت کا جنازہ نکال رہا ہے، علی گیلانی
مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چےئرمین سید علی گیلانی نے خبردارکیا ہے کہ اگرکشمیری نوجوانوں کے خلاف بھارتی فورسز کی ظالمانہ کارروائیاں فوری طور پرنہ روکی گئیں تو اس کے سنگین نتائج پرآمد ہوں گے جس کی تمام تر ذمہ داری بھارت نواز پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی اوربھارتی پولیس پر عائد ہوگی۔
بھارتی ریاستی دہشتگردی, مقبوضہ کشمیر میں ہڑتال

قابض بھارتی فوج نے مزید 2 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا
مقبوضہ كشمیر میں بھارتی فوجی نے ریاستی دہشت گردی كی تازہ كارروائی كے دوران ضلع پونچھ میں دو كشمیری نوجوانوں کو شہید كر دیا ہے۔قابض فوج نے ان نوجوانوں كو پونچھ كے علاقے بالاكوٹ میں ایک پر تشددآپریشن كے دوران شہید كیا جب کہ اس دوران کئی گھنٹوں تک قابض فوج نے علاقے کو گھیرے میں لیے رکھا۔
پاک فوج کی ایل او سی پر کارروائی، 5 بھارتی فوجی ہلاک
آئی ایس پی آر کے مطابق، پاک فوج نے کنٹرول لائن پر بھارتی اشتعال انگیزی کا منہ توڑ جواب دیا اور تتہ پانی سیکٹر میں پاکستانی شہریوں کو نشانہ بنانے والی بھارتی چیک پوسٹ ہی اڑا دی، کارروائی میں 5 بھارتی فوجی ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہو گئے۔
یوسف ندیم کے قتل میں بھارتی خفیہ ایجنسیاں ملوث ہیں، علی گیلانی
مقبوضہ کشمیرمیں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سیدعلی گیلانی نے حریت کانفرنس کی مجلس شوریٰ کے رُکن اور تحریک وحدت اسلامی کے سیکریٹری جنرل محمد یوسف ندیم کے نامعلوم مسلح افرادکے ہاتھوں قتل کو بھارتی خفیہ ایجنسیوں کی کارروائی قراردیا ہے۔
شوپیاں میں مسلسل چوتھے روز بھی مکمل ہڑتال
مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی پولیس کی طرف سے کشمیری نوجوانوں کی گرفتاری کےخلاف شوپیاں میں مسلسل چوتھے روز بھی مکمل ہڑتال کی گئی۔ تمام دکانیں اور کاروباری مراکز بند رہے جبکہ سڑکوں پر ٹریفک معطل رہی۔
پابندیوں سے ثابت ہو گیا ہے کشمیر ایک پولیس اسٹیٹ ہے، حریت کانفرنس
مقبوضہ کشمیرمیں کل جماعتی حریت کانفرنس نے معروف کشمیری رہنماؤں شہید محمد مقبول بٹ اور شہید محمد افضل گورو کی برسیوں کے موقع پرکٹھ پتلی انتظامیہ کی طرف سے سخت پابندیوں کے نفاذ اور حریت قائدین کی نظربندی کی شدید مذمت کی ہے ۔
مقبوضہ کشمیر، مقبول بٹ کی شہادت کی برسی پر مکمل ہڑتال
مقبوضہ کشمیر میں ممتاز کشمیری رہنما محمد مقبول بٹ کی شہادت کی برسی پرآج مکمل ہڑتال ہے۔ سرینگر اور دیگر تمام بڑے قصبوں میں بازار اورکاروباری مراکز بند ہیں جبکہ سڑکوں پر ٹریفک معطل ہے۔کٹھ پتلی انتظامیہ نے حریت قیادت کی طرف سے ہونے والے اقوام متحدہ کے دفتر کی طرف مارچ روکنے کے لیے سخت پابندیاں عائد کر دی ہیں
مقبوضہ کشمیر، بھارتی فوجی چھاؤنی پر حملے میں 2 اہلکار ہلاک
مقبوضہ کشمیر میں جموں شہر کے مضافات میں قائم بھارتی فوجی چھاؤنی پر حملے میں 2 فوجی اہلکار ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے ہیں۔ ہلاک ہونے والوں میں بھارتی فوج کا ایک جے سی او مدن لال بھی شامل ہے۔ واقعے کی اطلاع ملنے پر بھارتی فوج کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی اور حملہ آوروں سے فائرنگ کا تبادلہ جاری ہے۔
حریت رہنما افضل گورو کی پانچویں برسی آج منائی جارہی ہے
حریت رہنما افضل گورو کی پانچویں برسی آج منائی جارہی ہے۔ اس موقع پرحریت مزاحمتی فورم نے مکمل ہڑتال اور پرامن احتجاج کی اپیل کی ہے جبکہ کٹھ پتلی انتظامیہ نے میرواعظ عمرفاروق، سید علی گیلانی اور یاسین ملک کو گھروں میں نظر بند کردیا ہے۔
کشمیری جدوجہد آزادی سے ہر گز دستبردار نہیں ہوں گے، اشرف صحرائی
مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے رہنماء محمد اشرف صحرائی نے کہاہے کہ پاکستان دنیا کو وہ واحد ملک ہے جو کشمیریوں کی انکے ناقابل تنسیخ حق ، حق خودارادیت کے حصول کی مسلسل حمایت جاری رکھے ہوئے ہیں ۔
بھارتی وزیر داخلہ پر جنگی جنون سوار ہے، سیدعلی گیلانی
مقبوضہ کشمیرمیں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سیدعلی گیلانی نے بھارتی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ کو مسئلہ کشمیر کے بارے میں آئے روز بے بنیاد ،اشتعال انگیز اور غیرذمہ دارانہ بیانات دینے سے پرہیز کرنے پرزوردیتے ہوئے کہاہے کہ ان کے دل و دماغ پر صرف جنگی جنون چھایا ہوا ہے
مقبوضہ کشمیر، مظاہرین اور بھارتی فورسز کے درمیان جھڑپیں
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجیوں نے ضلع پلوامہ میں پرامن مظاہرین پر بلا اشتعال فائرنگ کر کے متعدد کشمیری نوجوانوں کو زخمی کر دیا ہے۔علاقے میں صورتحال کشیدہ ہے اور آخری اطلاعات ملنے تک مظاہرین اور فورسز اہلکاروں میں جھڑپوں کا سلسلہ جاری تھا۔
مقبوضہ کشمیر کے ضلع شوپیاں میں دسویں روز بھی مکمل شٹر ڈاؤن
مقبوضہ کشمیر کے ضلع شوپیاں میں بھارتی فوج کی ریاستی دہشت گردی کے خلاف دسویں روز بھی مکمل شٹرڈاؤن ہے، جبکہ ہریانہ میں انتہا پسندوں نے 2 کشمیری طلباء کو تشدد کانشانہ بنایا ہے۔
قابض بھارتی فورسز جلیانوالہ باغ کی خونی تاریخ دہرارہی ہیں۔ سیدعلی گیلانی
کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فورسز کی طرف سے بے گناہ نوجوانوں کے قتل کے بڑھتے ہوئے واقعات پر اپنی گہری تشویش کا اظہار کرتے ہوئے عالمی برادری پر زور دیا ہے کہ وہ بھارتی جبر و استبداد کا نوٹس لے۔
بھارت فوجی طاقت کے بل بوتے پرجدوجہد آزادی کو کچلنا چاہتا ہے، میرواعظ
مقبوضہ کشمیرمیں حریت فورم کے چیئرمین میرواعظ عمر فاروق نے کہا ہے کہ بھارت فوجی طاقت کے بل بوتے پر کشمیریوں کی حق پرمبنی جدوجہد آزادی کو کچلنا چاہتا ہے۔ بھارت کی اس سوچ سے نہ تو جموں وکشمیر کی متنازعہ حیثیت تبدیل ہو گی اور نہ ہی کشمیری عوام اپنے ناقابل تنسیخ حق
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کیخلاف قتل کا مقدمہ درج
مقبوضہ کشمیر میں قابض فوج کے ہاتھوں 2 معصوم کشمیریوں کی شہادت پرپولیس نے بھارتی فوج کے خلاف قتل کا مقدمہ درج کر لیا۔ مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوجیوں کی وحشیانہ کارروائی پر کٹھ پتلی انتظامیہ نے بھی خاموشی
مقبول ترین
پاک فوج کے اضافی دستے سعودی عرب بھیجنے پر قومی اسمبلی میں بحث ہوئی ہے۔ میڈیا کے مطابق قومی اسمبلی میں پاک فوج کو سعودی عرب بھیجنے کا معاملہ پھر زیر بحث آیا۔ پاکستان تحریک انصاف کی رکن شیریں مزاری نے اظہار
وزیر مملکت اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہےکہ تمام اداروں کو اپنی آئینی حدود میں رہنا چاہیے۔ ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن لیڈر نے درست کہا ہے کہ ہم سے بھی غلطیاں ہوئیں اور جب سیاست دانوں پربھینس چوری کے پرچی کٹے تو غلطی تب بھی ہوئی۔
ایرانی دار الحکومت تہران میں سکیورٹی فورسز اور صوفی عقیدت مندوں کے درمیان ہونے والی جھڑپوں میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ تہران پولیس کے ترجمان بریگیڈیئر سعید منتظرالمہدی نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ تہران کے
میڈیا کے مطابق سپریم کورٹ میں میڈیا کمیشن کیس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار نے ریمارکس دیئے کہ کل پیغام دیا گیا کہ عدالت قانون سازی میں مداخلت نہیں کر سکتی، میں نے بار بار کہا پارلیمنٹ سپریم ادارہ ہے

براہ راست نشریات
تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کرلی ان کے نکاح کی تصاویر منظر عام پر آگئیں۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے دو شادیوں کی ناکامی کے بعد تیسرا نکاح کرلیا جو کہ بشریٰ مانیکا نامی ان
شام کی سات سالہ جنگ میں اس وقت ایک اہم ترین پیش رفت سامنے آئی ،جس نے پوری دنیا کو انگشت بدنداں کر دیا ہے ۔ شامی فوج نے اپنی سرحدی حدود کی خلاف ورزی کرنے والے صہیونی ایف16طیارے کو تباہ
پاکستان کے بانی قائداعظم محمد علی جناح نے قیام پاکستان کے بعد دستور ساز اسمبلی سے اپنے پہلے خطاب میں کرپشن کو زہر قرار دیا تھا جب کہ آسٹریلیا کے مشہور دانشور’’کارل کراؤس‘‘ نے کرپشن کو جسم فروشی سے بھی بدترین قرار دیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں