Sunday, 19 November, 2017
ماہرہ خان کی فلم ’ورنہ‘ کو نمائش کی اجازت مل گئی
مرکزی فلم سنسر بورڈ نے طویل جدوجہد کے بعد معروف ہدایت کار شعیب منصور کی فلم ’ ورنہ‘ کو کوئی سین کاٹے بغیر ملک بھر میں نمائش کی اجازت دے دی ہے۔ اور اس حوالے سے نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔ سنسر بورڈ کی جانب سے جاری کئے نوٹیفکیشن کے مطابق فلم ’ورنہ‘ کو اے کیٹیگری
دریائے نیل کی بے عزتی، مصری گلوکارہ پر مقدمہ

لڑکا ڈھونڈ لیا ہے۔ جلد شادی کرلونگی، میرا
اداکارہ میرا نے کہا ہے کہ لڑکا ڈھونڈ لیا ہے۔ اب وہ جلد شادی کرلیں گی۔ کسی سیاستدان سے شادی کے بارے میں کبھی نہیں سوچا۔ فل الحال ان کی ساری توجہ اپنے کیریئر پر مرکوز ہے اور وہ عنقریب اپنے پرستاروں کو ایک بڑی فلم میں اداکاری کے جوہر دکھاتی نظر آئیں گی۔
57 واں عالمی مقابلہ حسن انڈونیشیا کی حسینہ کے نام
جاپان کے دارالحکومت ٹوکیو میںمنعقد ہونے والا 57 ویں مس انٹرنیشنل مقابلہ حسن کا تاج انڈونیشیا کی 21 سالہ حسینہ کیون للیانا (Kevin Lilliana) نے اپنے سر پر سجا لیا ہے جبکہ کیوراساؤ کی حسینہ دوسرے اور وینزویلا کی بیوٹی کوئین تیسرے نمبر پر رہیں۔
سنسر بورڈ کا  فلم ’ورنہ‘کو نمائش کی اجازت دینے سے انکار
وفاقی سنسر بورڈ نے ہدایتکارشعیب منصور کی 17 نومبر کو ریلیز ہونے والی فلم 'ورنہ' کو نمائش کی اجازت دینے سے انکار کر دیا ہے۔ سنسر بورڈ نے فلم میں ’گورنر پنجاب‘ کے بیٹے کی لڑکی سے زیادتی کے معاملے پر اعتراض اٹھایا ہے۔ فلم ’ورنہ‘ ایک جنسی زیادتی کی شکار لڑکی کی کہانی ہے
انیل کپوراور مادھوری ڈکشٹ 17 سال بعد ایک ساتھ
بالی وڈ کے دو کامیاب اداکار انیل کپور اور مادھوری ڈکشٹ جوایک ساتھ کئی کامیاب فلموں میں کام کرچکے ہیں اورجن کی جوڑی کو مداحوں نے ہمیشہ ہی خوب سراہا بھی ہے، وہ اب 16 سال بعد ایک بار پھر سے ایک ساتھ فلم میں کام کرتے نظر آئیں گے۔
فلم ورنہ کی ریلیز سے قبل کافی نروس ہوں، ماہرہ خان
پاکستان کی سپر ماڈل اور اداکارہ ماہرہ خان نے کہا ہے کہ ان کا بھی دل کرتا تھا کہ وہ لوگوں کی باتوں کا جواب دیں لیکن کبھی کبھی چپ رہنے میں زیادہ طاقت ہوتی ہے۔ خاص طور پر جب آپ کچھ بھی کہیں اس سے فرق نہ پڑے۔ ان کی آنے والے فلم ’ورنہ‘ ایسے حساس موضوع ہے
گلوکارہ حمیرا ارشد میوزک اکیڈمی بنانے کی خواہشمند
گلوکارہ حمیرا ارشد نے کہا ہے کہ گائیکی کے لیے ایک میوزک اکیڈمی بنانا چاہتی ہوں جس کے لیے حکومت سے تعاون کی اپیل ہے۔ اکیڈمی بنانے کا مقصد موسیقی کا فروغ اور نئے ٹیلنٹ کی پروموشن ہے۔
رنویر سنگھ بھی ماہرہ خان کے گن گانے لگے
بالی وڈ اداکار رنویر سنگھ بھی پاکستانی خوبرو ادکارہ ماہرہ خان کے مداح نکلے ہیں اور ماہرہ خان کی تعریف کئے بغیر نہ رہ سکے اور ان کے گن گانے لگے ہیں۔ اداکار رنویر سنگھ نے ماہرہ خان کی صلاحیتوں کو سراہتے ہوئے کہا ہے کہ ماہرہ ایک بہترین اداکارہ ہیں
امیتابھ بچن، سنجے دت کی اہلیہ کا نام بھی پیراڈائز پیپرز میں شامل
انٹرنیشنل کنسورشیم آف انوسٹی گیشن جرنلسٹس (آئی سی آئی جے) نے 'پیراڈائز لیکس' کے نام سے مزید خفیہ دستاویز جاری کردیں جس میں دنیا کی معروف شخصیات اور کمپنیوں کے نام شامل ہیں۔ ان میں معروف گلوکارہ میڈونا اور پاپ سنگر بونو کے ساتھ ساتھ بالی ووڈ کے میگا اسٹارامیتابھ بچن اور سنجے دت کی اہلیہ منیاتا دت کے نام بھی شامل ہیں۔
مصر، ٹیلی ویژن میزبان دعا صلاح کو تین سال قید کی سزا
ایک مصری ٹیلی ویژن النہارکی میزبان دعا صلاح کو اپنے پروگرام کے دوران عوام کا اخلاق خراب کرنے کے الزام میں تین برس قید کے علاوہ دس ہزار مصری پاؤنڈ جرمانہ بھی عائد کیا گیا ہے۔ پروگرام نشر ہونے کے بعد انھیں تین ماہ کے معطل کر دیا گیا تھا، جس کے بعد ان پر مقدمہ چلایا گیا۔
نیویارک ٹرک حملہ میری رہائش گاہ سے کچھ فاصلے پر ہوا، پریانکا
بالی وڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا نے اپنی ایک ٹوئٹ کے ذریعے بتایا کہ نیو یارک ٹرک حملہ ان کی رہائش گاہ سے کچھ ہی فاصلے پر ہوا ہے۔ پریانکا چوپڑا جو ان دنوں اپنی ہالی وڈ سیریز کائنٹیکو کی شوٹنگ کے سلسلے میں نیو یارک میں موجود ہیں نے گزشتہ روز ہونے والے حادثے پر افسوس کا اظہار کیا۔
راحت فتح علی خان کے اکاؤنٹس منجمد، ایف بی آر نے ریکوری کر لی
ایف بی آر نے ملک کے نامور گائیک راحت فتح علی خان کے اکا ؤنٹس منجمد کر دئیے ہیں۔ اور راحت فتح علی خان کے اکاؤنٹس سے ایک لاکھ 50 ہزار کی ریکوری کر لی ہے۔ راحت فتح علی خان انکم ٹیکس سال 2015ء کی مد میں 35 لاکھ کے نادہندہ تھے۔
سمونا چکرورتی شوٹنگ کے دوران بے ہوش، ہسپتال منتقل
بھارتی ٹی وی اداکارہ سمونا چکرورتی کو شو کی شوٹنگ کے دوران سیٹ پر بے ہوش ہونے پر فورا ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے جہاں انکو طبی امداد دی گئی ۔
ایف بی آر نے اداکارہ نور کا بینک اکاﺅنٹ منجمد کرکے ٹیکس واجبات کی ریکوری کرلی
فیڈرل بورڈ آف ریونیو کی ٹیکس نادہندگان کے خلاف کارروائیاں جاری ہے، اس سلسلےمیں ایف بی آر کی جانب سے اداکارہ و ماڈل مہرین سید کے بعد ٹیکس ادا نہ کرنے پراداکارہ نور کا بینک اکاﺅنٹ بھی منجمد کرنے کے بعد انکے ذمہ ٹیکس کی مد میں ایک لاکھ ساٹھ ہزار روپے کے واجبات وصول کرلئے ہیں۔
نیئر سلطانہ کو مداحوں سے بچھڑے 25 برس بیت گئے
پاکستانی اداکارہ نئیر سلطانہ کو مداحوں سے بچھڑے آج 25 سال ہوگئے ہیں، انہیں ملکہ جذبات بھی کہا جاتا ہے ۔ نیئر سلطانہ کا اصل نام طیبہ بانو تھا لیکن دنیائے فلم میں انہوں نے نئیرسلطانہ کے نام سے شہرت پائی ۔ ان کا کیریئر چار دہائیوں پر محیط تھا ، نیئر سلطانہ نے 255 فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے
معروف بالی ووڈ اداکارہ آسن تھوتمکل ماں بن گئیں
بالی وڈ اداکارہ آسن تھوتمکل کے گھر پہلی بیٹی کی پیدائش ہوئی ہے۔ آسن اور راہول کے قریبی دوست بالی وڈ اداکار اکشے کمار نے ان دونوں کو بیٹی کی پیدائش کی مبارکباد دیتے ہوئے سوشل میڈیا پر بچی کی پہلی تصویر بھی شیئر کی ہے۔ آسن اور راہول کی شادی گزشتہ سال جنوری میں ہوئی تھی۔
مقبول ترین
اجلاس کی صدارت مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مفتی منیب الرحمان نے کی۔ اجلاس میں زونل کمیٹی کے اراکین اور محکمہ موسمیات کے نمائندے شریک ہوئے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق، آج کراچی سمیت سندھ کے ساحلی علاقوں میں چاند نظر
نواز شریف نے کہا کہ پاناما کیس کی نظرثانی اپیل کے عدالتی فیصلے میں سوال اٹھایا گیا کہ قافلے کیوں لٹتے رہے، ہمیں معلوم ہے اور اس قوم کو بھی معلوم ہے کہ آپ نے کبھی راہزنوں سے کوئی گلہ نہیں کیا، آپ نے تو 70 سال میں کسی راہزن سے سوال تک نہ کیا اور کسی راہزن کو کٹہرے میں بھی نہیں لائے۔
دھرنا مظاہر کے خلاف آپریشن کسی بھی وقت ہوسکتا ہے لیکن یہ آخری آپشن ہے۔ وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال کا کہنا ہے کہ پاکستان میں ختم نبوت یہ تاثر دینا کہ ختم نبوت کے
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج کا نہتے کشمیریوں پر ظلم و بربریت کا سلسلہ برقرار ہے اور گھر گھر تلاشی اور سرچ آپریشن کے نام پر چادر اور چاردیواری کا تقدس پامال کرنے اور جعلی مقابلوں میں نوجوانوں کو شہید کیا جارہا ہے۔

براہ راست نشریات
لبنان کے وزیراعظم سعد الحریری 3 نومبر2017کو بیروت سے ریاض پہنچے تو بیروت میں ان کی اپنی پارٹی سمیت کسی کو کانوں کان خبر نہ تھی کہ وہ اچانک سعودی ٹیلی ویژن العربیہ کی سکرین پر نمودار ہوں گے اور ایک کاغذ پر اپنا لکھا ہوا
ذیل میں سچائی کی اسی تعریف کو سامنے رکھ کر عہد حاضر میں بولے جانے والے سچ اور اصل سچ کا موازنہ کیا گیا ہے۔ آغاز سیاست سے کرتے ہیں۔
وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں مذہبی سکالرز، پارلیمنٹیرینز، غیر مسلم نمائندوں، مدرسین اور سول سوسائٹی کی اہم شخصیات نے زور دیا ہے کہ تمام مکاتب فکر کے مذہبی نظریات پر برابر توجہ دی جائے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں