Thursday, 03 December, 2020
نوازالدین صدیقی کھیتی باڑی کرتے ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل
بالی ووڈ کے مقبول ترین اداکار نوازالدین صدیقی کی اپنے آبائی گاؤں میں کھیتی باڑی کرتے ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔ جس میں وہ کام کے بعد ہاتھ منہ دھوتے دکھائی دے رہے ہیں۔
معروف ٹی وی اینکر اور کمپیئر طارق عزیز انتقال کر گئے

ملکی معیشت تباہی کی طرف گامزن ہے، رابی پیر زادہ
شوبز سے کنارہ کش سابق معروف و مقبول گلوکارہ رابی پیر زادہ نے کہا کہ کرونا وائرس وبا اور آفت پوری دنیا کی انسانیت کیلئے اندیشہ ہو سکتا ہے اور کرونا وائرس سے ملکی معیشت تباہی کی طرف گامزن ہے۔
بھارتی اداکار سوشانت سنگھ نے خودکشی کرلی
بالی ووڈ کی سپر ہٹ فلم ’پی کے‘میں پاکستانی ہونے کا کردار کرنے والے 34 سالہ بالی ووڈ کے نوجوان اداکار سوشانت سنگھ نے خودکشی کرکے اپنی زندگی کا خاتمہ کرلیا۔
پی آئی اے کی بد انتظامی ناقابل معافی ہے، ماہرہ خان
عالمی شہرت یافتہ اداکارہ ماہرہ خان نے قومی انٹرنیشنل ایئر لائن (پی آئی اے ) کی بدانتظامی پر شدید غصے کا اظہار کیا ہے اور کہا کہ یہ ایک کبھی نہ ختم ہونے والا خوفناک اور دردناک خواب ہے۔
ندا یاسر کی صحت کے حوالے سے افواہوں کی تردید
عالمی وبا کورونا کا شکار ہونے والی پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف میزبان ندا یاسر نے خرابی صحت کے حوالے سے زیر گردش افواہوں کی تردید کردی ہے۔ انہوں نے کہا کہ وضاحت کرنا چاہتی ہوں کہ اللہ کے فضل و کرم سے میں بلکل خیریت سے ہوں۔
طیارہ حادثے پر شوبز فنکاروں کا بھی گہرے دکھ کا اظہار
دنیا بھر کی طرح شوبز فنکاروں نے کراچی میں طیارہ حادثے اور ہلاکتوں پر گہرے دکھ کا اظہار کیا ہے۔ جاں بحق افراد کے لیے مغفرت کی دعائیں، زخمیوں کی جلد صحت یابی اور لواحقین کے لیے صبر جمیل کی دعائیں کی گئیں۔
’’ارطغرل‘‘ کو نشر کرنے پر شان کی پی ٹی وی پر تنقید
کراچی: پاکستانی سپر اسٹار شان نے ترکی کے ’’گیم آف تھرون‘‘ کہلائے جانے والے مقبول ڈرامے ’’ارطغرل غازی‘‘کو پاکستان میں نشر کرنے پر پی ٹی وی پر تنقید کی ہے۔ ڈرامے ’ارطغرل‘ نے اپنی پہلی ہی قسط سے نہ صرف مقبولیت کے ریکارڈ توڑ دئیے ہیں بلکہ پاکستانیوں کا پسندیدہ ڈراما بن گیا ہے۔
میں نے کچھ کھویا نہیں بلکہ سب کچھ پایا ہے، اہلیہ عرفان خان
دو روز قبل دنیا سے رخصت ہونے والے بالی ووڈ کے لیجنڈری اداکار عرفان خان کی اہلیہ کی جانب سے ایک جذباتی پوسٹ سامنے آئی ہے۔
رشی کپور67 سال کی عمرمیں انتقال کرگئے
بالی ووڈ سینئر اداکار رشی کپورکینسر کے موذی مرض کے باعث 67 سال کی عمر میں انتقال کرگئے۔
بالی ووڈ اداکارعرفان خان انتقال کرگئے
ممبئی: نامور بالی ووڈ اداکار عرفان خان 53 سال کی عمر میں اپنے مداحوں کو افسردہ چھوڑ کر دنیا سے رخصت ہوگئے۔ عرفان خان کو گزشتہ روز بڑی آنت میں انفیکشن کے باعث ممبئی کے کوکیلا بین اسپتال کے آئی سی یو میں داخل کیا گیا تھا۔
مولانا آپ کو کسی سے معافی مانگنے کی ضرورت نہیں، عمران عباس
اداکارعمران عباس مولانا طارق جمیل کے دفاع کے لیے میدان میں آگئے، معروف اداکار عمران عباس نے مولانا طارق جمیل کے حق میں ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ انھیں کسی سے معافی مانگنے کی ضرورت نہیں۔
ماہرہ خان کا فیصل ایدھی کے لئے نیک خواہشات کا اظہار
عالمی وبا کورونا وائرس سے گزشتہ روز متاثر ہونے والے ایدھی فاؤنڈیشن کے سربراہ فیصل ایدھی کے لئے اداکارہ ماہرہ خان نے نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔
نمرہ خان شادی کے بندھن میں بندھ گئیں
پاکستانی شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی اداکارہ نمرہ خان شادی کے بندھن میں بندھ گئیں۔
حدیقہ کیانی کی بیوٹی سیلونز سے متعلق وزیراعظم سے اپیل
پاکستان میوزک انڈسٹری کی معروف گلوکارہ اور ترجمان برائے پاکستان بیوٹی اینڈ کاسمیٹکس ایسوسی ایشن حدیقہ کیانی نے وزیراعظم عمران خان سے بیوٹی سیلونز سے متعلق ایس او پیز بنانے کی اپیل کردی۔
زائرہ وسیم نے مداحوں کو تعریف کرنے سے روک دیا
بالی ووڈ کی سابقہ اداکارہ زائرہ وسیم نے اپنے مداحوں کو اُن کی تعریف کرنے سے روکتے ہوئے کہا کہ ’یہ اُن کے ایمان کے لیے خطرناک ہے۔‘
نامور اداکار اسد بخاری انتقال کر گئے
لالی ووڈ کے مشہور اداکاراسد بخاری90برس کی عمر میں لاہور میں انتقال کر گئے، انہیں گلبرگ میں سپردِ خاک کر دیا گیا، اسد بخاری نے اپنے فلمی کیریئر میں چار سو سے زائد فلموں میں کام کیا۔
مقبول ترین
سعودی عرب نے متحدہ عرب امارات جانے کے لیے اسرائیلی پروازوں کو اپنی فضائی حدود استعمال کرنے کی اجازت دے دی۔ غیر ملکی خبررساں ادارے (رائٹرز) کے مطابق ڈونلڈ ٹرمپ کے داماد اور وائٹ ہاوس کے سینیئر ایڈوائزر جیراڈ کشنر اور سعودی حکام
وفاقی کابینہ نے کورونا وائرس سے بچاؤ کی ویکسین کی خریداری کی منظوری دے دی۔ وزیراعظم کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ہوا جس میں کورونا وائرس کی ویکسین کی خریداری کی منظوری دے دی گئی اور اس کام کے لیے 15 کروڑ ڈالر مختص
تحریک لبیک پاکستان (ٹی ایل پی) کے سربراہ مولانا خادم حسین رضوی قضائے الہیٰ سے انتقال کر گئے ہیں۔ میڈیا کے مطابق وہ چند دنوں‌سے شدید علیل تھے۔ مولانا خادم حسین رضوی صوبہ پنجاب کے ضلع اٹک سے تعلق رکھتے تھے۔ انہوں قران پاک حفظ کیا ہوا تھا۔
پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ نے جلسوں پر پابندی کے حکومتی فیصلے کو مسترد کردیا اور کہا ہے کہ جلسے اپنے شیڈول کے مطابق ہوں گے ہم حکومتی پابندی کو تسلیم نہیں کرتے۔ یہ بات اپوزیشن جماعتوں کے مشترکہ اتحاد پی ڈی ایم کے سربراہ مولانا فضل

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
اس بات کو کسی بھی صورت نظر انداز نہیں کیا جاسکتا کہ یہ زندگی مکافات عمل ہے۔ کچھ لوگ اپنا کیا اسی دنیا میں کاٹ لیتے ہیں اور کچھ لوگ آخرت میں۔ مگر کوئی اس سے بچ نہیں سکتا یہ بات تو واضح ہے اسے کسی بھی صورت میں جھٹلایا نہیں جا سکتا۔
آن لائن ایجوکیشن سسٹم تقریباً پوری دنیا میں رائج ہے ۔پاکستان میں بھی دو بڑی یونیورسٹیاں علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی اورورچوئل یونیورسٹی اس وقت ہزاروں اسٹوڈنٹ کو آن لائن ایجوکیشن فراہم کر رہی ہیں۔
پاکستان میں مہنگائی کا جن پچھلے کئی سالوں سے آزادہےاورہرگزرتےدن کےساتھ پہلےسےزیادہ طاقتورہوتاجارہاہے۔ہرآنےوالی حکومت اسے قابوکرنےمیں ناکام رہی ہے، یہی وجہ ہےآج کل جسےدیکھووہی مہنگائی کاروناروتانظرآتاہے،ہر شے کی قیمت آسمان سے باتیں کرتی نظرآتی ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں