Wednesday, 21 February, 2018
جاپان میں اب روبوٹ اینکر پرسن بنیں گے
جاپان میں روبوٹ انیکر تیار کرلی ہے جوجلد حالاتِ حاضرہ کے متعلق خبریں ناظرین تک پہنچائی گی۔ ایریکا نامی انسان دوست روبوٹ تئیس سالہ لڑکی کی طرح دکھائی دیتی ہے۔ایریکا کو اپریل میں نمائش کیلئے پیش کیا جائیگا جبکہ نیوز پریزنٹر کے فرائض بھی اسی سال انجام دیگی۔
پاسپورٹ عملے نے پھرتیاں، نوجوان کی جگہ لڑکی کی تصویر چسپاں کر دی

دبئی، سگریٹ کا ایک ٹکڑا پھینکنے پر 500 درہم جرمانہ
دبئی میونسپل انتظامیہ کی جانب سے صفائی اور ماحول کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے سڑکوں اور گلیوں میں سگریٹ کا ٹکڑا پھینکنے پر 500 درہم (تقریباً 15 ہزار 140 پاکستانی روپے) تک کا جرمانہ عائد کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔ سگریٹ کے ٹکڑے پھینکنے پر پابندی 2003 کے لوکل آرڈر نمبر 11 کے تحت لگائی گئی ہے۔
معمرشخص کی موت، ڈھول کیساتھ آخری رسومات ادا کی گئیں
ہندؤ برادری کے 110 سال کی عمر میں وفات پانے والے سکجی پٹیل کو ان کے ورثاء نے سوگ منانے اور رونے دھونے کی بجائے انکی آخری رسومات ڈھول تاشوں کے ساتھ ادا کیں ۔ سکجی کے جسد خاکی کو ڈولی میں کو بٹھا کر شمشان گھاٹ پہنچایاگیا، جبکہ آخری رسومات میں بڑی تعداد میں لوگوں نے بھی شرکت کی۔
شوہر نے سال میں ایک بار نہانے پر بیوی کو طلاق دے دی
دنیا بھر میں طلاق کے حوالے سے اکثر دلچسپ خبریں سامنے آتی رہتی ہیں جن میں معمولی اور اچھوتی وجوہات کی بناء پر شادی شدہ جوڑے علیحدگی کا فیصلہ کرلیتے ہیں۔ ایسا ہی ایک واقعہ تائیوان میں بھی پیش آیا ہے جہاں ایک شخص نے اپنی بیوی کو محض اس وجہ سے طلاق دے دی
وزیراعلیٰ بنگال کے ساتھ لندن جانے والے بھارتی صحافی چور نکلے
بھارتی ریاست مغربی بنگال کی وزیراعلیٰ ممتا بینرجی کے ساتھ لندن کے دورے پر گئے بھارتی صحافی چور نکلے۔ کھانے کے دوران ہوٹل کے چاندی کے چمچے چرا لئے۔ ہوٹل انتظامیہ نے بھارتی صحافیوں سے چمچے برآمد کرکے ان پر 50 پاؤنڈ جرمانہ بھی عائد کیا ہے۔ وزیر اعلٰی کیساتھ دورے پر جانیوالے تمام صحافی 'سینئر ایڈیٹرز' تھے
’’تمباکو اور سگریٹ کا عادی بھارتی بکرا‘‘
بھارتی شہر مندیا میں ایک بکرا سگریٹ اور تمباکو کا اس قدر عادی ہوچکا ہے کہ اب وہ پان کی دکانوں کے باہر گھومتا دکھائی دیتا ہے کہ کوئی اسے سگریٹ پلادے۔
98 سالہ بھارتی شخص نے ماسٹرز کی ڈگری حاصل کر لی
ایک 98 سالہ بھارتی شخص راج کمار ویش ہے جس نے معاشیات میں ماسٹرز کا امتحان پاس کیا ہے۔ راج کمار ویش نے گریجویشن 1938 میں آگرہ یونیورسٹی سے مکمل کی تھی اور 1940 میں وکالت کی ڈگری حاصل کی، لیکن پھر نوکری ملنے کے بعد تعلیم کو آگے جاری نہ رکھ سکے تھے۔
امریکی دلہن اور برطانوی دلہے کی زیرآب یادگار شادی
برطانوی آرمی سارجنٹ اور اس کی امریکی دلہن نے پہلے شادی کے لیے لیسٹر کے ایک چرچ کا انتخاب کیا تھا۔بعدازاں انہوں نے پروگرام تبدیل کرتے ہوئے زیر آب سادہ مگر مشکل شادی کی تقریب کا انعقاد کیا
فرانس میں 8 ہزار میٹر طویل عروسی لباس تیار کر لیا گیا
مذکورہ لباس میں کپڑے کے لمبے لمبے ٹکڑوں کو نہایت خوبصورتی اور صفائی کے ساتھ یکجا کرکے دیدہ زیب بنایا گیا ہے، اس لباس کو فروخت کرکے حاصل شدہ رقم کو فلاحی کاموں کےلیے عطیہ کیا جائیگا۔
لندن میں سلفی والی کافی 'سلفی چینو' متعارف
لندن کے ایک کیفے نے گاہکوں کو اپنی طرف راغب کرنے کے لیے کافی کے کپ میں پینے والوں کی تصاویر بنانا شروع کردی ہے جس کے لیے وہ ’تھری ڈی پرنٹر‘ کا استعمال کرتے ہیں۔
شادی میں ڈالروں. ریالوں اور ڈبہ بند  موبائل فون کی بارش
بابا. پیڑے. والے کی پوتی کی شادی پر دلہا والوں نے ڈالروں. ریالوں اور ڈبہ بند موبائل فون کی بارش کردی لوگوں کےعلاوہ باراتیوں نےبھی خوب فائدہ اٹھایا اور جیبیں بھرلیں.س دوران دھکم پیل سے کئ لوگ ایک دوسرے سےدست گریبان کے واقعات بھی پیش آئے.اس موقعہ پر لوگ کھہ رہے تھے شادی ہو تو ایسی.
دبئی میں اونٹوں کے علاج معالجے کیلئے ہسپتال قائم
دبئی میں اونٹوں کے علاج کیلئے نیا اسپتال قائم کیا گیا ہے جو دنیا میں یہ اپنی قسم کا پہلا اسپتال ہے۔اس میں کسی اور جانور کا علاج نہیں کیا جائے گا۔ اسپتال کے قیام پر 40 ملین درہم خرچ ہوئے۔
پاکستان میں جانوروں کے بھی شناختی کارڈ بنانے کا فیصلہ
پاکستان میں انسانوں کے بعد اب جانوروں کے بھی شناختی کارڈ بنائے جائیں گے۔ اس سلسلے میں سندھ حکومت کی جانب سے جانوروں کے لئے بھی نادرا کی طرز کا ادارہ بنایا جائے گا جس کے ذریعے انہیں شناختی کارڈ، ویزا اور پاسپورٹ بھی دیے جائیں گے۔
دبئی میں اب گالی دینے پر ’2 ہزار درہم‘ جرمانہ ہوگا
متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی کی حکومت نے اب معمولی جرائم پر عدالتوں کے بجائے جرمانے کی سزائیں دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ نئے فیصلے کے تحت گالی اور فون پر بدنام کرنے پر 2 ہزار درہم، خودکشی کی ناکام کوشش پر ایک ہزار درہم، فون کے ذریعے چھیڑنے اور تنگ کرنے پر 5 ہزار درہم
فرانسیسی خاتون کا عاشق سے ملنے کے لیے اغوا کا ڈراما
فرانس میں ایک 25 سالہ خاتون سینڈی گائی لارڈ کو اپنے ہی اغوا ہونے کا ڈرامہ کرنے کے جرم میں عدالت نے چھ ماہ قید کی معطل سزا اور 5000 یورو کا جرمانہ عائد کیا ہے۔ اس خاتون کا یہ سب کرنے کا مقصد اپنے محبوب کے ساتھ وقت گزارنا تھا۔
دوران پرواز خاتون نے شوہر کی ٹھکائی کردی، طیارے کی ہنگامی لینڈنگ
قطر کے دارالحکومت دوحہ سے انڈونیشیا کے جزیرے بالی جانیوالی قطر ائرویز کی پروازنمبر کیو آر-962 کے دوران پرواز ایک ایرانی خاتون نے اپنے شوہر کی بے وفائی کا بھید کھلنے پر جہاز میں ہی اس کی خوب دھنائی کردی اور بات اس قدر بڑھ گئی کہ طیارے کو ہنگامی طور بھار کے شہر چنائی پر اتارنا پڑا۔
مقبول ترین
پاک فوج کے اضافی دستے سعودی عرب بھیجنے پر قومی اسمبلی میں بحث ہوئی ہے۔ میڈیا کے مطابق قومی اسمبلی میں پاک فوج کو سعودی عرب بھیجنے کا معاملہ پھر زیر بحث آیا۔ پاکستان تحریک انصاف کی رکن شیریں مزاری نے اظہار
وزیر مملکت اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہےکہ تمام اداروں کو اپنی آئینی حدود میں رہنا چاہیے۔ ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن لیڈر نے درست کہا ہے کہ ہم سے بھی غلطیاں ہوئیں اور جب سیاست دانوں پربھینس چوری کے پرچی کٹے تو غلطی تب بھی ہوئی۔
ایرانی دار الحکومت تہران میں سکیورٹی فورسز اور صوفی عقیدت مندوں کے درمیان ہونے والی جھڑپوں میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ تہران پولیس کے ترجمان بریگیڈیئر سعید منتظرالمہدی نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ تہران کے
میڈیا کے مطابق سپریم کورٹ میں میڈیا کمیشن کیس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار نے ریمارکس دیئے کہ کل پیغام دیا گیا کہ عدالت قانون سازی میں مداخلت نہیں کر سکتی، میں نے بار بار کہا پارلیمنٹ سپریم ادارہ ہے

براہ راست نشریات
تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کرلی ان کے نکاح کی تصاویر منظر عام پر آگئیں۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے دو شادیوں کی ناکامی کے بعد تیسرا نکاح کرلیا جو کہ بشریٰ مانیکا نامی ان
شام کی سات سالہ جنگ میں اس وقت ایک اہم ترین پیش رفت سامنے آئی ،جس نے پوری دنیا کو انگشت بدنداں کر دیا ہے ۔ شامی فوج نے اپنی سرحدی حدود کی خلاف ورزی کرنے والے صہیونی ایف16طیارے کو تباہ
پاکستان کے بانی قائداعظم محمد علی جناح نے قیام پاکستان کے بعد دستور ساز اسمبلی سے اپنے پہلے خطاب میں کرپشن کو زہر قرار دیا تھا جب کہ آسٹریلیا کے مشہور دانشور’’کارل کراؤس‘‘ نے کرپشن کو جسم فروشی سے بھی بدترین قرار دیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں