Sunday, 19 November, 2017
’’حکومت اور دھرنا قائدین کے درمیان مذاکرات‘‘
فیض آباد میں دھرنا ختم کرنے کی عدالتی ڈیڈلائن ختم ہونے کے باوجود حکومت شرکا کو مذاکرات کے ذریعے دھرنا ختم کرنے پر آمادہ کرانے کی کوشش کررہی ہے۔ وزیرداخلہ احسن اقبال کی مظاہرین سے
بھارت کا کلبھوشن کی اہلیہ کو پاکستان بھیجنے سے انکار

’’بھارتی فوج کی کارروائیوں میں مزید 5 کشمیری شہید‘‘
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج کا نہتے کشمیریوں پر ظلم و بربریت کا سلسلہ برقرار ہے اور گھر گھر تلاشی اور سرچ آپریشن کے نام پر چادر اور چاردیواری کا تقدس پامال کرنے اور جعلی مقابلوں میں نوجوانوں کو شہید کیا جارہا ہے۔
پنجاب کی کمپنیوں میں کرپشن، چیئرمین نیب کا تحقیقات کا حکم
قومی احتساب بیورو کے چیئرمین جسٹس ریٹائرڈ جاوید اقبال نے پنجاب حکومت کی 56 پبلک لمیٹڈ کمپنیوں میں اربوں کی کرپشن کی تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔ چیئرمین نیب نے اپنے حکمنامے میں کہا ہے کہ پہلے تمام شہادتیں اکھٹی کی جائیں، انکوائری کی وجہ سے کسی کمپنی کا کام نہ روکا جائے۔
ایران اورعراق میں 7.3 شدت کا زلزلہ

براہ راست نشریات
کالم
مبصر اسپیشل
’’آلِ سعود سے آلِ سلمان تک کا سفر‘‘
ماضی قریب کے سعودی بادشاہ عبداللہ قدرے مناسب حکمران تھے۔ اُن کی وفات کے بعد سعودیہ میں بہت تبدیلیاں آئی ہیں اور یہ سلسلہ ابھی تک جاری ہے۔ مرحوم شاہ عبداللہ کے دور میں ایران اور خطے کے دیگر ممالک
کیا واقعی سعودی عرب بدل رہا ہے؟


ضرور پڑھیں
’’نہ پڑھنے سے پڑھنا بہتر ہے‘‘
میں آزاد ہوں، جہاں جانا چاہوں جاسکتا ہوں، سعد الحریری
لبنان کے مستعفی وزیراعظم سعد الحریری نے سعودی عرب میں نظر بندی کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ بالکل آزاد ہیں اور جہاں جانا چاہیں جا سکتے ہیں۔ خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق سعودی دارالحکومت ریاض میں لبنانی
سیاست میں اسٹیبلشمنٹ کی مداخلت بند ہوجانی چاہیے، قمرزمان کائرہ
پیپلز پارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے سیاست میں اسٹیبلشمنٹ کی مداخلت بند کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پی ایس پی اورمتحدہ کے بننے پر جوڈیشل کمیشن بنایا جائے۔
بین الاقوامی
زمبابوے کے معزول صدر رابرٹ موگابے کا فوج کے سمجھوتہ طے پاگیا ہے۔ جس کے تحت وہ ملک کے چھوڑکر جنوبی افریقہ منتقل ہوجائیں گے۔ جبکہ معزول نائب صدر ایمرسن صدارت کا عہدہ سنبھالیں گے۔
نیٹو کے سیکریٹری جنرل جینز اسٹولٹنبرگ نے ناروے میں فوجی مشقوں کے دوران جدید ترکی کے بانی مصطفیٰ کمال اتاترک اور موجودہ صدر رجب طیب اردوگان کو مبینہ طور پر 'دشمن' کے طور پر ظاہر کیے جانے پر ترکی سے باضابطہ معافی مانگ لی ہے۔
کیا میانمار کا مسئلہ فقط مذہبی ہے؟
نتائج ملاحظہ کریں
گاڑی میں کوئی خرابی پیدا ہوجائے تو اسے ورکشاپ لے کر جانا اور مرمت کروانا درد سر بن جاتا ہے، لیکن اگر گاڑی اپنی خرابی کا علاج خود ہی کرلے تو کیسا ہے؟ جی جناب، یہ کوئی خواب نہیں بلکہ حقیقت ہے، جسے کاریں بنانے والی مشہور اطالوی کمپنی لمبرگنی اور امریکی یونیورسٹی ایم آئی ٹی کے سائنسدانوں نے ممکن بنادیا ہے۔
۔ ملک میں غیر معیاری پیٹرول کی فراہمی پر کار کمپنیوں اور آئل مارکیٹنگ کمپنیوں میں تنازع شدت اختیار کرگیا جس کے بعد تمام کار کمپنیوں نے اوگرا کو شکایت کردی ہے۔کمپنی نے اوگرا کو تحریری شکایت میں بتایا تھا کہ پٹرول میں مینگنیز نامی عنصر مطلوبہ مقدار سے زیادہ ہے۔
لبنان کے وزیراعظم سعد الحریری 3 نومبر2017کو بیروت سے ریاض پہنچے تو بیروت میں ان کی اپنی پارٹی سمیت کسی کو کانوں کان خبر نہ تھی کہ وہ اچانک سعودی ٹیلی ویژن العربیہ کی سکرین پر نمودار ہوں گے اور ایک کاغذ پر اپنا لکھا ہوا
ذیل میں سچائی کی اسی تعریف کو سامنے رکھ کر عہد حاضر میں بولے جانے والے سچ اور اصل سچ کا موازنہ کیا گیا ہے۔ آغاز سیاست سے کرتے ہیں۔
وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں مذہبی سکالرز، پارلیمنٹیرینز، غیر مسلم نمائندوں، مدرسین اور سول سوسائٹی کی اہم شخصیات نے زور دیا ہے کہ تمام مکاتب فکر کے مذہبی نظریات پر برابر توجہ دی جائے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں