Thursday, 19 July, 2018
دہشت گرد حملوں سے خوفزدہ ہونے والے نہیں، پاکستان
ترجمان دفترخارجہ ڈاکٹرفیصل کا کہنا ہے کہ بلوچستان اور خیبرپختون خوا میں انتخابی امیدواروں پر دہشت گردانہ حملوں سے پاکستان خوفزدہ ہونے والا نہیں ملک میں جمہوری انتخابی عمل جاری رہے گا۔
’’نوازشریف کیخلاف دو ریفرنسز: اوپن ٹرائل کی منظوری‘‘

پاک فوج کا الیکشن سے کوئی تعلق نہیں، نمائندہ جی ایچ کیو
سینیٹ قائمہ کمیٹی میں بریفنگ دیتے ہوئے نمائندہ جی ایچ کیو نے بتایا پاک فوج کا الیکشن سے کوئی تعلق نہیں، آرمی صرف امن اومان کی صورتحال بہتر رکھنے کے لئے کام کر رہی ہے، آرمڈ فورسز ہمیشہ سول اداروں کو سپورٹ دیتی رہی ہے۔
پاک فوج نے کوئی سیکیورٹی الرٹ جاری نہیں کیا، ترجمان
آئی ایس پی آرکا کہنا ہے کہ پراپیگنڈے کا مقصد خوف وہراس اور کنفیوژن پھیلانا ہے، شہری جعلی کالوں اورغلط پراپیگنڈے پرتوجہ نہ دیں جب کہ آئی ایس پی آرکے حوالے سے کوئی بھی اطلاع آفیشل ویب سائٹ پردیکھی جائے۔
فلسطینیوں کے احتجاج پر اسرائیلی بربریت

براہ راست نشریات
کالم
مبصر اسپیشل
’’شاہراہ جمہوریت پر گامزن قومی قافلہ‘‘
موجودہ دور میں کسی معاشرے کے مہذب اور محترم ہونے کا ایک معیار یہ بھی ہے کہ وہاں کے عوام کو اپنی رائے کے اظہار کی کس قدر آزادی میسر ہے۔ اس تناظر میں دنیا بھر میں جمہوری عمل اور تسلسل کو غیر معمولی دلچسپی اور توجہ سے مشاہدہ کیا جاتا ہے۔
’’صدی کا بڑا سودا‘‘


ضرور پڑھیں
’’نہ پڑھنے سے پڑھنا بہتر ہے‘‘
الیکشن کمیشن نے جعل سازی کرنے پر انتخابی عملے کے جرائم و سزا کا تعین کرلیا
الیکشن کمیشن کے مطابق انتخابی عملے کی جانب سے کاغذات میں کوئی رد و بدل جرم ہوگا اور جان بوجھ کر بیلٹ پیپر پر سرکاری مہر کو خراب کرنے سمیت بیلٹ باکس کی سیل توڑنا بھی جرم تصور کیا جائے گا۔
’’نواز شریف کے بارے مرحوم پیر پگاڑا کی پیشن گوئی‘‘
کراچی کے معروف سیاسی رہنما اور حروں کے روحانی پیشوا مرحوم پیر سید مردان علی شاہ المعروف مرحوم پیر پگاڑا نے 24 مارچ 2009 کو ایک پریس کانفرنس کے دوران انکشاف کیا تھا کہ احتساب کی شروعات پنجاب سے ہوں گی۔
بین الاقوامی
ترکی کی حکومت نے ناکام فوجی بغاوت کے بعد لگائی جانے والی ایمرجنسی دو سال بعد ختم کردی۔ 15 جولائی 2016 کو ترک فوج کے ایک دھڑے نے صدر رجب طیب اردوان کا تختہ الٹنے کی کوشش کی تھی جو ناکام ہوگئی تھی۔ اس بغاوت میں فوجیوں سمیت تقریب
ملاقات سے قبل امریکی ٹی وی سی بی ایس کو دیے گئے انٹرویو میں ڈونلڈ ٹرمپ نے روس، چین اور یورپی یونین کو امریکا کا دشمن قرار دیتے ہوئے کہا کہ میں سمجھتا ہوں ہمارے بہت سارے دشمن ہیں، یورپی یونین نے تجارت میں ہمارے ساتھ جو سلوک کیا ہے
عدالتوں سے نااہل شخص کو پارٹی صدر بنانے کا فیصلہ کیسا ہے؟
نتائج ملاحظہ کریں
اب اس وقت بھی یہ فیچر استعمال کرسکتے ہیں۔ واضح رہے کہ بی ٹا ٹیسٹ کے لیے ایک نیا واٹس ایپ ورژن 2.18.189 پیش کیا گیا ہے جبکہ وائس کال کا نیا ورژن v2.18.192 ہے۔ اس کا اصل ورژن بعد میں آئے گا اور ابھی ٹیسٹ کے لیے بی ٹا ورژن گوگل پلے اسٹور پر ریلیز کیا گیا ہے۔
امریکی ڈالر کے مقابلے میں پاکستانی روپے کی قدر میں مسلسل کمی کا سلسلہ جاری ہے اور انٹر بینک میں ایک امریکی ڈالر کی قدر5 روپے 95 پیسے کے اضافے کے بعد 127 روپے 50 پیسے تک ہوگئی ہے۔ اوپن مارکیٹ میں ڈالرکی قدر 126 روپے 50 پیسے ہوگئی۔
ایک عرصے سے ہماری عسکری اسٹیبلشمنٹ ان خطوط پر کام کررہی تھی کہ ملک کے اندر موجود کالعدم فرقہ پرست دہشت گرد تنظیموں اور ان کے ملکی سہولت کاروں کو ملک کی سیاسی سرگرمیوں میں کردار دیا جائے اور ان کو دہشت گردی اور فرقہ وارانہ شدت پسندی سے الگ کیا جائے
دنیا میں سینکڑوں مختلف مذاہب ہیں جن میں مزید سینکڑوں مختلف فرقے ہیں اور ہر فرقے کے عقائد کے ساتھ لاکھوں کروڑوں پیروکار ہیں۔ دنیا بھر میں عورت کی کوکھ سے پیدا ہونے والا بچہ ایک انسانی اساس پر جنم لیتا ہے
مقدمہ کے حقائق یہ ہیں کہ زیر دفعہ 18(g) اور نیب آرڈیننس 1999 کی دفعہ 24(d) (کو ساتھ ملا کر پڑھا جائے) کے تحت مندرجہ بالا پانچ ملزمان کے خلاف عبوری ریفرنس دائل کیا گیا۔ ان ملزمان میں سے دو حسین نواز اور حسن نواز سمن ، وارنٹ کے اجراء کے باوجود

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں