Thursday, 09 July, 2020
عراق میں امریکی سفارتخانے پر مظاہرین کا دھاوا
 

بغداد ۔ عراقی رضاکار فورس الحشد الشعبی کے جوانوں کے جلوس اور جنازہ کے موقع پر ہزاروں عراقیوں نے امریکہ کے خلاف احتجاج کیا۔ الحشد الشعبی کی حمایت میں کچھ عراقی نوجوان امریکی سفارتخانے پر جا پہنچے اور وہاں انہوں نے توڑ پوڑ بھی کی۔


تصاویر
روہنگیا کے عقوبت خانے ۔۔۔۔ تصویری نمائش
ٹرمپ نے مظاہرین کو کچل کر مارنے کی قسم کھالی
دنیا کے آرٹسٹوں نے کورونا کو موضوع بنا لیا ۔۔۔
جان لیوا وائرس پوری دنیا کو ویران کرگیا
ملک بھر میں لاک ڈاؤن: سڑکیں سنسان، مارکیٹیں ویران
عالمی یوم خواتین پر’عورت مارچ‘ اور ’حیا مارچ‘
’’یوم یکجہتی کشمیر کی تصویری جھلکیاں‘‘
ملی یکجہتی کونسل کے وفد کا دورہ ایران
عراق میں امریکی سفارتخانے پر مظاہرین کا دھاوا
پاکستان میں سورج گرہن کیسے؟
لاہور میں خودکش دہماکہ
کینیڈا: کیوبیک کی مسجد میں فائرنگ
دنیا بھر میں سال نو کا بھرپور استقبال
دنیا بھر میں سال نو کی تیاریاں
حویلیاں: طیارہ حادثے کی تصویری جھلکیاں
سپر مون کے دلکش نظارے
مقبول ترین
دفتر خارجہ کی جانب سے جاری کئے گئے ایک مشترکہ بیان میں تینوں ملکوں نے دہشتگرد مزاحمتی تحریک کے دوبارہ اٹھنے سے بچنے کےلئے افغانستان سے غیر ملکی فوجوں کے منظم، ذمہ دار اور حالات پر مبنی انخلا پر زور دیا۔
سرمایہ کاروں کی جانب سے سرمائے کو محفوظ بنانے کےلیے سونے میں بڑھتی ہوئی سرمایہ کاری کے باعث مقامی صرافہ مارکیٹوں میں سونے کی قیمت تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی جبکہ بین الاقوامی بلین مارکیٹ میں فی اونس سونے کی قیمت
سپریم کورٹ نے کرپشن کے مقدمات جلد نمٹانے اور نیب ریفرنسز کے فیصلوں کیلئے 120 نئی احتساب عدالتوں کے قیام کا حکم دے دیا۔ سپریم کورٹ میں لاکھڑا کول مائننگ پاور پلانٹ کی تعمیر میں بے ضابطگیوں سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت ہوئی۔
ملک بھر کے تعلیمی ادارے ستمبر کے پہلے ہفتے میں طے شدہ ضابطہ کار (ایس او پیز) کے ساتھ کھولنے پر اتفاق ہوگیا۔ وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی زیر صدارت بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس ہوئی جس میں تعلیمی اداروں کو ایس او پیز کے ساتھ امتحانات

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
5 اگست کو جب بھارت کی پارلیمنٹ نے کشمیر کی آئینی خود مختیاری کو یکطرفہ اور غیر قانونی طور پر منسوخ کیا تقریباً 10 ہزار کشمیری جن میں بچے،بوڑھے اور خواتین سبھی شامل ہیں، کو ریاست سے باہر مختلف جیلوں میی رکھا گیا۔
ملک اس وقت ناگہانی آفات، بحرانوں،وباؤں اور آسمانی آفات کی زد میں ہے اورحالت جنگ کی سی کیفیت سے دوچار ہے۔ایک طرف مہلک کورونا وائرس تودوسری جانب ٹڈی دل کی ہولناک یلغارجاری و ساری ہے یوں کہیں کہ اللہ تعالٰی کی نا شکری کی بناء پرہم پرایک کے بعدایک عذاب مسلط ہو رہا ہے۔
ان دنوں پاکستان سمیت دنیاکے مختلف ممالک میں درجہ حرارت انتہائی زیادہ ہے ۔اس گرم موسم میں لُو اس وقت لگتی ہے جب جسم کا درجہ حرارت 40 ڈگری سیلسیئس یا اس سے بڑھ جائے۔ لُو لگ جانے کے بعد متاثرہ شخص کو فوری طبی امداد کی ضرورت ہوتی ہے

کیا ملک میں کرفیو نافذ ہونا چاہیے؟
نتائج ملاحظہ کریں
پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں